AndroidHealthClinic

Kuur januari 2008: Test-E / kickstart Dianaboll

• Topic Starter Topic Starter
Heren kenners het volgende doet zich voor:

1* in de 14 dagen speel ik op zondag met vrienden een potje voetbal (+/- 2 uurtjes incl.voorbereiding), met een man of 10, klein veldje, niet erg intensief gewoon lekker ballen type zaalvoetbal maar dan buiten.

Nu heb ik sinds ik kuur dus voor 14 dagen geleden al en vandaag zelfs nog erger last van mijn achillespezen en voeten, achillespezen zijn zeer gespannen en mijn voeten lopen helemaal vol alsof ze slapen zeg maar dat gevoel althans.

Omdat ik het dus 14 dagen geleden ook al had heb ik uit voorzorg maar 2 asperine's genomen onder het motto bloed verdunnen moet kunnen.... maar helaas werkt niet, uiteindelijk heb ik een beetje achter in het veld lopen lummelen terwijl ik normaliter een van de uitslovers ben en qua conditie niet te houden, conditie weg is bekend bij mij geen probleem mee op dit moment komt wel weer maar dat andere vind ik balen.

Iemand een idee wat de oorzaak is en eventueel wat kan helpen behalve dan stoppen met de kuur maar dit lijkt me logies

heb ik ook tijdens t kuren, als ik lange stukken moet lopen of looppas houden verzuren mn onderbenen als een gek, zowel voor bij de schenen als achter bij de kuiten. Zou helaas niet weten wat je dr aan kunt doen...

dit heb je met test en dbol? grappig.. ik heb dit uitsluitend met winstrol.
volgens mij kan je er niets aan doen... maar ik zou graag ongelijk hebben in dit geval ;)

volgens mij komt dit gewoon door toegenomen gewicht + vocht, en daar kun je weinig tegen doen.

kweenie, ik heb t alleen met winny gehad.. met winny houd ik geen vocht vast en neemt mn gewicht al helemaal niet toe... 't blijft een beetje vreemd dus.

mss door je bloeddruk die wat gestegen is, is niet echt super voor je conditie, maar test only zou normaal eerder positief effect moeten hebben.

heb ik ook tijdens t kuren, als ik lange stukken moet lopen of looppas houden verzuren mn onderbenen als een gek, zowel voor bij de schenen als achter bij de kuiten. Zou helaas niet weten wat je dr aan kunt doen...

tijdens de lunchpauze loop ik samen met collega's ook een klein rondje van pak en beet 20-25 min en heb ik idd ook al last hiervan maar in mindere mate.

Ik moet nog een paar dagen aan de dianabol geloof tot donderdag hierna enkel test-e.

Zou dit "probleempje" veroorzaakt worden door de combi test / dianabol of blijf ik dit de rest van de kuur houden??

Zoals gezegd donderdag laatste dianabol, dan zal ik een tussenbalans opmaken over de kickstart. Kan al wel verklappen dat het me op dit moment erg meevalt met het vocht vasthouden.

je komt er vanzelf snel achter dus ;) ben ook benieuwd!

Hoeveel heb je nu al gepakt aan massa? Veel sides gehad van de D-bol (bloeddruk?)?

Mss eens Cissus Quadrangularis of Cissus RX gebruiken tijdens je kuur, helpt bij Havoc ook tegen pijnlijke gewrichten.

Vandaag laatste dag dianabol, heb 25 dgn op 40mg p/d gezeten. Dit gespreid ingenomen een half uurtje voor een maaltijd om 7, 12, 17, 22 uur.

Mijn bevindingen:
• heb geen drive ondervonden
• heb geen of nauwelijks krachttoename ondervonden
• heb geen libido verhoging ondervonden
• heb geen vocht retentie ondervonden
• heb wel een hoestje ondervonden
• heb wel conditieverlies ondervonden
• heb wel gevoelige onderbenen ondervonden
• heb wel gewichtstoename ondervonden

Zoals gezegd ben ik qua gewicht 6 kg op vooruit gegaan van 75 bij 13% vet naar 81 bij 14 % vet en ja hier zal best vocht bij zitten maar niet zoveel dat ik er opmerkingen over heb gekregen. Ben er dus wel tevreden over.

Nu zou de test-e moeten gaan werken (gisteren spuit 8 gezet 1ml) ook al merk ik hier ook nog niet echt iets van….

Vanavond neem ik een vrije avond en ga ik lekker naar de sauna

Erg vreemd dat je geen krachttoename hebt bemerkt. Gelukkig zal de test nu ook langzaam gaan inwerken en het zou me toch erg sterk lijken dat je hier ook niks van gaat merken (kwa kracht).

Zondag mijn 9e spuit gezet, al bijna op de helf helaas tenzij ....

Geloof dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren, trainingsgewicht kan ik iets upper, begin meer te zweten en voel een duidelijke pomp en meer spanning op de spieren. Goed nieuws dus.

Gewicht is nog steeds ruim 81kg, denk dat dit even zo blijft omdat ik geen dianabol meer slik en dus zeer waarschijnlijk het beetje vocht veroorzaakt door de dbol verlies. Kijk het even zo aan en anders moet ik mijn kcal ook uppen.

Gaat goed bro..

Blijven knallen en je vooruitgang vooral in de spiegel beoordelen..!

Bij mij gaat zondag de eerste erin, net dezelfde cycle als jou..

Thanx man!

Ja ik ga een logje proberen bij te houden.. het zoveelste standard cycle logje dan wel, maar ik doe het vooral voor mezelf ook ;):p

En nu, vreten en knalle dude! :D

Netjes !

even terug komend op het vocht vasthouden, ik constateer dat ik toch wel degelijk vocht vasthou en wel op mijn enkels. Als ik 's-avonds mijn sokken uitdoe zit er een beste rand van het elastiek in mijn enkel. Na een nachtje hozizontaal te hebben gelegen is dit weer weg getrokken.

Zou dit nog van de dianabol zijn of kan het ook door de test-e komen?

Wat tegen doen of niet?

bij mij komt het door de test E
als ik een paar dagen 10mg nolvadex neem is het weg

Terug
Naar boven