XXL Nutrition

Kuur januari 2008: Test-E / kickstart Dianaboll

zowel de dbol als de test kunnen er oorzaak van zijn, zeker in combi met elkaar. zou r pas wat tegen doen als je dr echt last van krijgt, tot die tijd is t gewoon 1 van de sides die je dr ff bij moet nemen. trekt wel weer weg.

• Topic Starter Topic Starter
zowel de dianabol als de test kunnen er oorzaak van zijn, zeker in combi met elkaar. zou r pas wat tegen doen als je dr echt last van krijgt, tot die tijd is t gewoon 1 van de sides die je dr ff bij moet nemen. trekt wel weer weg.

Ok thanx.

Lichaamsgewicht blijf een beetje hangen zo rond de 81kg, sinds gisteren mijn kcal inname iets verhoogd. Kijken wat dit brengt, bf gaat geloof ik wel iets omhoog maar moet ik maar voor lief nemen voorlopig althans.

Gisteren mijn 10e spuit test-e gezet en daarnaast 1ml B12, ben dus op de helft helaas en dit wil ik nog niet omdat ik pas sinds v/d week iets begin te merken van de test en zelfs nog niet extreem....

* geen verhoogd libido
* geen zweet aanvallen
* geen agressie
* wel gaat het trainingsgewicht telkens iets omhoog

zou zoals al eerder gezegd aan het einde van de kuur wel test prop willen nemen tot aan de nakuur of de test-e nog even doortrekken en er iets anders voor een aantal weken bij naast zetten waardoor ik droger wordt zoals mast/primobolan/ace...

van de andere kant zou dit ook wel kunnen voor een volgende keer want die komt er wel.

Ben qua sterrebeeld een weegschaal, altijd maar wikken en wegen.... k*t is dat!

Ik ook, maar echt last heb ik er niet van hoor :D

update?

ik leef nog .....

Kuur gaat matig, ben niet helemaal tevreden over het verloop vandaar ook dat ik weinig update op dit moment, ik wil graag iets positief posten maar moet wel eerlijk blijven niet dan.

Ik had verwacht dat het "gemakkelijker" zou gaan maar helaas en de bekende symptomen waaronder de geile buien blijven uit ... orgasme is wel weer terug gelukkig, je zou dat maar niet meer kunnen. (was wel even schrikken) Slik nu 10mg nolvdex p/d.

Gewicht is nog steeds 81 kg maar is al wel weer minder geweest, nu wel met minder vocht dus dat is goed (positief), ik zie mijn enkels weer haha. Denk niet dat ik nog eens dianabol neem.

Vanavond mijn rug getraint en dit ging ook wel lekker, met name de deadlift gaf een behoorlijke pomp in mijn onderrug.

Wel heb ik op dit moment last van mijn rechter kuit en linker achillespees waardoor ik sinds vorige week niet mijn kuiten train, bovenbenen gaat wel goed.

Mijn 13e spuit test-e is gisteren gezet, ik neem echter nog geen genoegen met het tot nu toe behaalde resultaat dus ga na mijn test-e nog een kleine 3 weken door met test-p en ben op dit moment aan het overwegen om vanaf zondag mast-p toe te voegen aan mijn kuur deze loop dan vanaf week 8-13 100mg EOD.

Ook zorg ik dat voordat mijn nakuur start met nolvadex mijn ballen weer juist van formaat zijn met HCG. Deze zet ik de laaste 3 weken van mijn kuur 2500IU 2 x per week

Gisteren mijn 14 de ml test-e icm 1 ste ml mast-p gezet. Eens kijken wat dit brengt, ga deze week nog door met 10mg nolvadex per dag hierna stop ik hier voorlopig mee.

Achillespees en knie zijn weer aan de beter hand, ga ze deze week weer voorzichtig "aanpakken"

Voel me goed, heb ruimere blousen gekocht (XL) gewicht is nu ruim 82 kg, zit dus ook weer een positieve stijging in.

denk dat je snel wat vocht, en dus kg's, zal kwijtraken door het zetten van de mast erbij.
gewoon blijven doorvreten en hard trainen! ;)

denk dat je snel wat vocht, en dus kg's, zal kwijtraken door het zetten van de mast erbij.
gewoon blijven doorvreten en hard trainen! ;)

Zou kunnen maar verwacht dit eingelijk pas echt als ik over 2 weken de test-e verruil voor test-p icm mast-p

Ben benieuwd wat dat gaat opleveren die overgang naar mast-p enzo..

Hoe loopt je kuurtje dan?

Je zit nu in week 7 kan dat?

Dus nu nog 3 weekjes Test-e, icm met Mast-p?
En dan die mast nog effe laten doorlopen tot nakuur enzo?

Reden is om er nog wat droger uit te komen?

Ben benieuwd wat dat gaat opleveren die overgang naar mast-p enzo..

Hoe loopt je kuurtje dan?

Je zit nu in week 7 kan dat?

Dus nu nog 3 weekjes Test-e, icm met Mast-p?
En dan die mast nog effe laten doorlopen tot nakuur enzo?

Reden is om er nog wat droger uit te komen?

Reden is om er idd wat droger uit te komen en omdat ik van enkel test te weinig merk tja raar maar waar. Ik heb zeer waarschijnlijk te weinig vrije test waardoor veel test zich omzet in DHT, toevoeging van mast zou dit positief moeten beinvloeden. Neem nu al +/- 14 dagen 10 mg nolvadex per dag en ga dit dan weer stop zetten eind van deze week.

Zit nu in week 8 en heb vanaf zondag 1ml mast-p EOD toegevoegd voor 6 weken waarvan 3 weken icm test-e en de laatste 3 weken icm test-p

Kuur is dus iets verlengd, hierdoor ga ik ook HCG toevoegen.

Eigenlijk heb je niet echt veel kg gepakt, zeker als je weet dat je dbol met test hebt gecombineerd.

Als veel test zich zou omzetten in DHT, dan zou dat juist gunstig zijn. Volgens mij haal je iets door elkaar (SHGB)

Eigenlijk heb je niet echt veel kg gepakt, zeker als je weet dat je dianabol met test hebt gecombineerd.

Vind dat je gelijk hebt, slecht 7 kg in 8 weken en waarschijnlijk van deze 7 kg ook nog eens 3 kg vocht / vet dus zoals eerder gezegd ben ook niet tevreden over mijn kuur.

Kan er niet de vinger op leggen waardoor het komt, denk/dacht dat ik qua voeding wel goed zit maar zal toch nog meer proberen te eten.

Ook zou het gedeeltelijk aan de training kunnen liggen, ik train thuis en dan kun je soms toch niet alles zo goed aanpakken als het zou moeten.

Kijken wat de combi test /mast me brengt.

Als veel test zich zou omzetten in DHT, dan zou dat juist gunstig zijn. Volgens mij haal je iets door elkaar (SHGB)

Juist ja....

Opmerking van Klaas:
ratio vrije testosteron / oestrogenen is uit balans..teveel oestro in je bloed ...je zou denken dat test hoog is omdat je dit zet, maar vrije test/estro ratio zal toch erg uti balans zijn door estro...shbg is door de estro ook nog eens erg hoog en je natural prodcutie van test is ook op stop gezet door de estro..
Daarom is het ook zon onzin dat er vaak wordt gezet dat je test erbij moet zetten zodat alles goed werkt..

Update?

en foto's?

succes!

Gaat erg goed allemaal, trainingen ook!! Niet eens zo zeer met zwaardere gewichten maar wel een correcte uitvoering en lekker pomp.

Heb trouwens vanaf vorige week mijn split schema ingeruild voor een full body welke ik de rest van mijn kuur wil voortzetten. De ene dag KT de andere dag cardio 30 tot max 45min.

Mijn gewicht is inmiddels 84kg.

Vandaag laat ik de cardio een keer schieten en ga ik naar de sauna, bij terugkomst gaat de mast erin en morgen weer KT.

zit nu in week 9 en ben 9kg zwaarder das toch een prima gemiddelde.

Terug
Naar boven