XXL Nutrition

Kuur kracht voor duursport

Lance Armstrong admitted to using performance-enhancing drugs in an interview with Oprah Winfrey that aired Thursday night.
Did he use EPO? Testosterone? Cortisone? Human growth hormone? Illegal blood transfusions and other blood doping? Armstrong answered "yes" on all counts.

Haha. Ja; Good old Lance. Ik zou er veel voor over hebben om de echte details te kennen van zijn gebruik. Een wereld van kennis.

Ik wielren ook, en vaak. Daarbij 3 maal per week aan de halters. Soms neem ik een kuur, reden; voor het gevoel en herstel .
Heb net een kuurtje van max. 5 weken afgerond en ik vind de Stanozolol(oraal, Dbol en Boldenone (injekt) goed werken.
20mg Stano/dag(oraal) , 100mg.Dbol+250mg test. 2x week.. Maar ja, ik rijd geen competitie, maar weet wel dat het een
goede kuur was voor kracht en herstel. Langer als 5-6 weken gaat zo'n kuurtje bij mij niet lopen. Bijwerkingen een wat vette huid
en mega libido. Nu inmiddels aan nakuren met Tamofixen 2 weken.
ik denk dat de TS met Stanozolol en Boldenone ook goed op weg komt. Dus geen Dbol erbij. Het bouwt niet veel massa, maar geeft kracht.
en hematocriet waarde verhoogt ook wat. Ik had een waarde na de bloedtest tijdens de tweede week van de kuur, en die was 0,48
leeftijd 49

groet

Test (korte ester)
clen
EPO
HGH

Ik wielren ook, en vaak. Daarbij 3 maal per week aan de halters. Soms neem ik een kuur, reden; voor het gevoel en herstel .
Heb net een kuurtje van max. 5 weken afgerond en ik vind de Stanozolol(oraal, Dbol en Boldenone (injekt) goed werken.
20mg Stano/dag(oraal) , 100mg.Dbol+250mg test. 2x week.. Maar ja, ik rijd geen competitie, maar weet wel dat het een
goede kuur was voor kracht en herstel. Langer als 5-6 weken gaat zo'n kuurtje bij mij niet lopen. Bijwerkingen een wat vette huid
en mega libido. Nu inmiddels aan nakuren met Tamofixen 2 weken.
ik denk dat de TS met Stanozolol en Boldenone ook goed op weg komt. Dus geen Dbol erbij. Het bouwt niet veel massa, maar geeft kracht.
en hematocriet waarde verhoogt ook wat. Ik had een waarde na de bloedtest tijdens de tweede week van de kuur, en die was 0,48
leeftijd 49

groet

Winstrol in de duursport vind ik zwaar af te raden. (Ik weet dat op Wikipedia staat dat ze het met atletiek gebruiken etc etc maarja, internet he)
Misschien op lage dosis zoals je zelf al aangeeft maar op 40mg ging ik meer achteruit dan voorruit

Zou ik ook niet nemen in duursport. Op winny kan ik al onmogelijk hardlopen, pijn die in dan in de onderbenen krijg is echt niet fijn.

Bold, test, clen, epo, hgh

Winstrol kijkt me persoonlijk ook niet geschikt. Boldenone misschien, maar dan is de kuur wel te kort.

We moeten ook meldonium niet vergeten. Dat wil ik best eens proberen. Wellicht ook interessant voor Bodybuilders?

quote: " maar heb niet de macht van de grote jongens en ben veel massa kwijtgeraakt in de benen na een knie-operatie. "

Dit staat er geschreven, en vandaar uit heb ik mijn suggestie op gebaseerd. Duursport hoeft geen dosis aka bodybuilding
en daar vraagt de TS niet om. Als hij ( neem ik aan ) herstel en kracht na een knieoperatie wil, is Stano ook goed.
Dat je last van je gewrichten krijgt, kan met een te hoge dosis te maken hebben. Of je reageerd sterker op bijwerkingen.
20mg. was voor mij genoeg, en dat is niet veel en nergens last van en nooit gehad.
Wielrenner moet niet veel massa hebben maar enigzins kracht ( afhankelijk welk type renner hij/zij is ) maar vooral inhoud,
een grote motor zeg maar.
Een verdienstelijk renner zegt TS zelf, ik neem aan dat die dan ook zijn successen boekt of geboekt heeft.
Ik denk niet dat het aan training ligt, zal inmiddels wel zijn geoptimaliseerd. Hij zal op controle moeten, en als ie zijn licentie
op spel wil zetten is dat zijn keuze. Ik heb goede ervaring ( lichte dosis ) Stano en gecombineerd
met Bolde, geeft weinger oestrogeen bijwerking, je blaast niet op van vocht, en bouwt kracht. Het blijft ook niet zo heel lang
in je systeem.
Spiermassa komt na operatie wel weer bij maar duurt een tijdje, hoeft ie eigenlijk niet eens aan de AS

Misschien dat een combinatie van Gw501516 en aicar jou kan helpen aan een betere conditie, en evt kun je nog SR9009 toevoegen is alleen nog weinig over bekent dus zou die achterwege laten. Alleen heb ik geen idee wat de detectietijd van de middelen zijn.

Edit: Heb wel test methode gevonden
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26842585

Laatst bewerkt:
In :roflol:, substantieel vooruitstrevend goedje.

is de TS nog wel geinteresseerd? heeft zich niet meer gemeld

Wil toch nog ff toevoegen voor wie het interesseert. Mijn ervaring met winstrol is goed. Volgens voorbeeld van proff wielrenner gebruik ik het 25mg om de dag, direct na training. Herstel is erg goed en er is ondanks lage dosis toch krachttoename. Ik combineer dit met test e 140mg per week.

Een halfwaardetijd van 8 uur en jij gaat het om de dag nemen..
Vind winstrol sws niet slim voor fietsen. Droge gewrichten en krampen zijn niet fijn.
Vind die 140mg test ook maar dom, is bijna je eigen productie. Waarom jezelf dan onderdrukken ? Zet dan op zijn minst 250mg of nog beter, bold ernaast.

Je snapt het niet :(

En dan snap ik het niet [emoji23]

Heb niet alles gelezen maar: Ga een jaar uit competitie trainen en dan kuren. Dan eventueel zelf een test laten doen of alles eruit en dan pas terug competitie? Bij voetbal wordt dit soms gedaan door een speler op een paar niveaus lager te laten spelen waar minder/niet gecontroleerd wordt

Terug
Naar boven