Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Wat ken jij er nu van?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ken jij er nu van?

Nee, je begrijpt weinig van duursport en effectief dopinggebruik in die discipline. Je hebt een goede fysiek opgebouwd (al vind ik je methodes nu niet bepaald uhmm.. duurzaam) en geniet van wat respect hier op het forum. Goed bezig. Als je echt interesse hebt, ga dan eens kijken of je wat info kunt vinden over dopingebruik in de atletiekwereld/wielerwereld. Stanozolol is een van de meest gebruikte middelen in de breedte van sport. Door verkeerde opvattingen, ingegeven door individuen zoals jezelf, heerst er bij een grote groep een verkeerd beeld over het gebruik ervan. Testosteron op 250 ml+ per week: ga is 150km in de Ardennen fietsen. Leuk he, die heuvels

Ik wielren ook, en vaak. Daarbij 3 maal per week aan de halters. Soms neem ik een kuur, reden; voor het gevoel en herstel .
Heb net een kuurtje van max. 5 weken afgerond en ik vind de Stanozolol(oraal, Dbol en Boldenone (injekt) goed werken.
20mg Stano/dag(oraal) , 100mg.Dbol+250mg test. 2x week.. Maar ja, ik rijd geen competitie, maar weet wel dat het een
goede kuur was voor kracht en herstel. Langer als 5-6 weken gaat zo'n kuurtje bij mij niet lopen. Bijwerkingen een wat vette huid
en mega libido. Nu inmiddels aan nakuren met Tamofixen 2 weken.
ik denk dat de TS met Stanozolol en Boldenone ook goed op weg komt. Dus geen Dbol erbij. Het bouwt niet veel massa, maar geeft kracht.
en hematocriet waarde verhoogt ook wat. Ik had een waarde na de bloedtest tijdens de tweede week van de kuur, en die was 0,48
leeftijd 49
groet
Nee, je begrijpt weinig van duursport en effectief dopinggebruik in die discipline. Je hebt een goede fysiek opgebouwd (al vind ik je methodes nu niet bepaald uhmm.. duurzaam) en geniet van wat respect hier op het forum. Goed bezig. Als je echt interesse hebt, ga dan eens kijken of je wat info kunt vinden over dopingebruik in de atletiekwereld/wielerwereld. Stanozolol is een van de meest gebruikte middelen in de breedte van sport. Door verkeerde opvattingen, ingegeven door individuen zoals jezelf, heerst er bij een grote groep een verkeerd beeld over het gebruik ervan. Testosteron op 250 ml+ per week: ga is 150km in de Ardennen fietsen. Leuk he, die heuvels![]()
Om hier nog eens op terug te komen. Ik heb gekuurd met test en primo terwijl ik voetbalde en ben een stuk beter geworden. Sneller, sterker, conditie ging omhoog etc. Ook meer kracht wat ook vertrouwen gaf, ook belangrijk in het voetbal. Na de kuur wel beetje teruggevallen in kracht maar de conditie etc zijn zo goed als geblevenHeb niet alles gelezen maar: Ga een jaar uit competitie trainen en dan kuren. Dan eventueel zelf een test laten doen of alles eruit en dan pas terug competitie? Bij voetbal wordt dit soms gedaan door een speler op een paar niveaus lager te laten spelen waar minder/niet gecontroleerd wordt
Haha. Ik was nog niet van plan om blikjes red bull te injecteren. TypefoutjeDenk dat jij je meer moet verdiepen in de stoffen die je gebruikt. 250ml test? Ik wil nog niet dood vriend. Al zou je vast 250mg bedoelen.. Waarom zou je exogeen testosteron toedienen als de hoeveelheid die je zet bijna overeenkomt met je eigen testosteron productie? Je onderdrukt jezelf dan voor niks. Dus herstellen voor niks.
En wat gebeurd er volgens jou als je 250mg test zou zetten? Verhoogd namelijk ook je rode bloedcellen zodat je meer zuurstof kan opnemen. Niet zoals bold dat doet maar daarom zou ik ook bold nemen als ik jou was.

Tsja.. Lijkt me biet zo handig, maar als get voor hem werkt..
De renners die ik ken doen meestal zes weken test en deca op 250mg/week samen met 1 ampule hgh/week gedurende meerdere maanden. En laten zich terugzakken uit de top tien als ze die gele camionette zien staan :-p
Ik wielren ook, en vaak. Daarbij 3 maal per week aan de halters. Soms neem ik een kuur, reden; voor het gevoel en herstel .
Heb net een kuurtje van max. 5 weken afgerond en ik vind de Stanozolol(oraal, Dbol en Boldenone (injekt) goed werken.
20mg Stano/dag(oraal) , 100mg.Dbol+250mg test. 2x week.. Maar ja, ik rijd geen competitie, maar weet wel dat het een
goede kuur was voor kracht en herstel. Langer als 5-6 weken gaat zo'n kuurtje bij mij niet lopen. Bijwerkingen een wat vette huid
en mega libido. Nu inmiddels aan nakuren met Tamofixen 2 weken.
ik denk dat de TS met Stanozolol en Boldenone ook goed op weg komt. Dus geen Dbol erbij. Het bouwt niet veel massa, maar geeft kracht.
en hematocriet waarde verhoogt ook wat. Ik had een waarde na de bloedtest tijdens de tweede week van de kuur, en die was 0,48
leeftijd 49
groet
Denk dat jij je meer moet verdiepen in de stoffen die je gebruikt. 250ml test? Ik wil nog niet dood vriend. Al zou je vast 250mg bedoelen.. Waarom zou je exogeen testosteron toedienen als de hoeveelheid die je zet bijna overeenkomt met je eigen testosteron productie? Je onderdrukt jezelf dan voor niks. Dus herstellen voor niks.
En wat gebeurd er volgens jou als je 250mg test zou zetten? Verhoogd namelijk ook je rode bloedcellen zodat je meer zuurstof kan opnemen. Niet zoals bold dat doet maar daarom zou ik ook bold nemen als ik jou was.

1/4e liter test,lekker toch
Denk wel niet dat je 250 mg test de week aanmaakt.
Bold wil ik zeker doen. Paar weken 250mg test zal ik omwille van experiment ook maar overwegen. Probleem is dat ik vocht ga vasthouden en zwaarder word. Wel gespierd en ik voel me lekker/sterk, maar niet wat ik nodig heb. Ik ben gaan kuren om harder en beter te kunnen trainen (al vind het erg verleidelijk om meer te pakken en weer gewichten op te tillen). De voorbije weken heb ik dat kunnen doen. Ben droger geworden, sterker en fitter. Het was moeilijk om goede informatie te vinden. Bold is inderedaad wat ik volgende keer wil doen, al is primo ook de moeite - wat prijzig helaas. Ik ben misschien koppig, maar ieder heeft zijn eigen doelen en een vuistregel is toch dat we "zo min mogelijk AS gebruiken om dit te bereiken". Dat vind ik belangrijk iig. Verder zal het ook wel een beetje een weg zijn van trial en error. Zo leer ik het wel.
je lichaam maakt op je top ong 70mg per week aan.
250mg HG test is een aanzienlijke verhoging.
1/4e liter test,lekker toch
Denk wel niet dat je 250 mg test de week aanmaakt.
Klopt, ik doelde ook op de 140mg die endural gebruikt. En ga zelf uit van trt dosis, 125 mg.
Plus dat bij enanthaat de ester best zwaar is en er zo maar 70% testosteron overblijft.