XXL Nutrition

kuur met enkel deca-durabolin???

Status
Niet open voor verdere reacties.
als jij wil gaan gebruiken moet je dat zelf weten maar zou eerst met primobolan en deca proberen primo 2ml en deca 2ml lage doseringen helpen niet te hoge doseringen ook niet deca werkt pas bij 400mg maar boven de 400 gaat de werking achteruit let bop alleen op deca groe je niet deca versterkt andere middelen en spaart je eiwit deca zorgt ervoor dat je eiwitten goed verdeeld worden op de tijdstippen dat je lichaam het nodig heeft

:roflol: :roflol: :roflol:
Weet je wel waar je over praat, kerel?
Deca spaart je eiwit???
Deca verdeeld je eiwit, wanneer je deze nodig hebt???
Alleen Deca groei je niet op??? En boven 400MG gaat de werking minder worden ? :roflol:

Geef je spul terug aan je supplier.
En ga gewoon lekker trainen en eten.

Van wie is dit een kloontje?
Ik ga voor PRO.

Is geen kloontje voor zover ik kan zien. Ontopic dus svp.

Beste kerel, wrom heb je het al gekocht. Je hebt er iig geen goed aangedaan. Zou het niet gebruiken als ik jou was. Deca only is geen goede kuur, deca op 50mg/ml is helemaal geen goede optie. Je start gewicht ligt veel te laag, je zult ongetwijfeld zwaarder worden naturel als je een betere voedingsschema hebt etc.

Genoeg redenen om je kuur ff uit te stellen. Ik zou die spullen ook niet bewaren maar teruggeven of aan iemand anders geven.

Heey,

Ik raad het je heel hard aan de reden daar van : Ten 1ste je traint al 2 jaar is best al lang maar je bent pas 5 kilo bijgekomen.
Ten 2de er klopt helemaal niks van je voeding en/of van je training aangezien je weinig bij bent gekomen.
Ten 3de kan het ook zijn dat je totaal geen aanleg hebt dus zal het zoiezo zonde zijn.
Ik zou het niet doen als ik jou was.

Ik train nu 2,5 jaar en ben nu 17.
Toen ik begon was ik net 15 ik woog toen 58 nu weeg ik 80, dit heb ik allemaal behaald met een goed eetschema nodige eiwitte en koolhydraten shakes (4 per dag) en 1 keer op de 3 maanden creatine nemen.

Heey,

Ik raad het je heel hard aan de reden daar van : Ten 1ste je traint al 2 jaar is best al lang maar je bent pas 5 kilo bijgekomen.
Ten 2de er klopt helemaal niks van je voeding en/of van je training aangezien je weinig bij bent gekomen.
Ten 3de kan het ook zijn dat je totaal geen aanleg hebt dus zal het zoiezo zonde zijn.
Ik zou het niet doen als ik jou was.

Ik train nu 2,5 jaar en ben nu 17.
Toen ik begon was ik net 15 ik woog toen 58 nu weeg ik 80, dit heb ik allemaal behaald met een goed eetschema nodige eiwitte en koolhydraten shakes (4 per dag) en 1 keer op de 3 maanden creatine nemen.
Denk dat de Ts daar nu geen baat meer bij heeft kerel.
Topic is 2 jaar oud en jij bent wat te jong voor deze sectie.

Denk dat de Ts daar nu geen baat meer bij heeft kerel.
Topic is 2 jaar oud en jij bent wat te jong voor deze sectie.
Oepss had ik niet gezien dat de topic al 2 jaar bestond :D
Maar als je 18 bent kan je dan wel al beginnen met deca of zeg je van is te vroeg en het geen zin??
En als je er veel over weet zou je me dan willen zeggen wat alle nadelen zijn als je het gebruikt en natuurlijk wat voordelen

nee dat doen we niet gozer,lekker lezen,en kom over een paar jaartjes nog maar ff terug

Mee eens Kriel, ik wil Littlearnold niet meer zien posten hier.

Probeer ook geen ander acount aan te maken, je ip is nu bij ons bekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven