- Waardering
- 27.765
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verhogingen van PEDs hoeven in principe pas plaats te vinden als gym performance stagneert of als er verhoudingsgewijs meer vet aangezet wordt dan eerder in je kuur.
Je moet de kuur in zijn geheel zien, niet als losse compounds. Vraag je af waarom je de primo neemt.
Primo op 200mg kan voldoende zijn zolang een andere compound (zoals test) later in de kuur dan maar wel omhoog kan als stagnatie plaatsvindt.
Ja zeker die komt eerst

Prima fysiek, de bovenste helft in ieder geval.
Maar waarom train je niet bij een sportschool?
Voor bij het squatten zou ik een p*ssy pad gebruiken als je er hernia achtige klachten van krijgt, been there done that, it suck s.
Ik nam dhb op 300mg pw voor 10 weken, was een leuke toevoeging op test.Wat was uw ervaring ermee @nooblifter ?
Ik las dat het namelijk wel een relevant negatieve impact op de lipiden kan hebben en zie verschillende meningen erover met sommigen die zeggen dat het overhyped is
Ik nam dhb op 300mg pw voor 10 weken, was een leuke toevoeging op test.
Wat ik vooral merkte was een drogere look met dan vooral dikkere aders. Kracht ging ook best goed omhoog.
Heb er geen sides van gehad dus ik zou het persoonlijk wel nog eens gebruiken.
Je schreef dat het volgens sommigen bijna even sterk zou zijn als tren, maar na de 10 weken dhb heb ik tren gebruikt en het verschil is enorm. Met tren stuk meer progressie gemaakt maar had last van sides dus heb er mee moeten stoppen
200 test 200 primo kan goed als beginpunt.Nog even toevoegen, ik neem ook aan dat er geen verschil is tussen de Test + Primo samen te zetten in een slin pin? Kan Primo ook SubQ gezet worden of best niet ivm PIP? De Primo is 100mg/1ML
Je bent te dik en 14/15 is waars meer richting de 20 waardoor er gewoon meer kans is op ellende. Tevens de spiermassa die je pakt is stuk minder dan dat je eerst gaat cutten. 2 maanden niet trainen en direct gaan kuren is ook niet slim, bouw het rustig op. Maar dit laat je ook zien doordat je gewoon te snel wilt kuren op een te hoog vet% dus je bent gewoon ongeduldig en dat icm met deze sport zorgt voor een korte carriere.Mijn start vetpercentage is nog steeds wat hoger dan ik zou willen (niet zeker maar op zicht iets rond de 14-15%) maar heb nu 2 maanden niet kunnen trainen door ziekte
Ok ideaal, ik denk dan om mss toch de 2 apart te zetten en voor de zekerheid de Primo I.M.. Ik weet dat ik wel tegen wat van pijn kan maar geen zin om op mijn werk dat nog eens mee te maken. Bedankt alleszins al200 test 200 primo kan goed als beginpunt.
Dat kan perfect subq.
Per spot zet ik zelf niet meer dan 0.35ml.
Prik zelf dagelijk 0.6ml subq verdeeld over twee spots.
Dit is zowat 100% kopie van je eerdere reactie in dit topic. Snap ik helemaal hoor, maar check nog eens de foto’s op de vorige pagina. Deze man schat zijn vetpercentage std te hoog inJe bent te dik en 14/15 is waars meer richting de 20 waardoor er gewoon meer kans is op ellende. Tevens de spiermassa die je pakt is stuk minder dan dat je eerst gaat cutten. 2 maanden niet trainen en direct gaan kuren is ook niet slim, bouw het rustig op. Maar dit laat je ook zien doordat je gewoon te snel wilt kuren op een te hoog vet% dus je bent gewoon ongeduldig en dat icm met deze sport zorgt voor een korte carriere.
Mijn advies: ga 10 weken cutten, leer goed te eten, bouw je gym prestaties weer op en ga daarna pas gear overwegen.