AndroidHealthClinic

Kuurlog

Zelfde met je Kcals natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
Verhogingen van PEDs hoeven in principe pas plaats te vinden als gym performance stagneert of als er verhoudingsgewijs meer vet aangezet wordt dan eerder in je kuur.

Je moet de kuur in zijn geheel zien, niet als losse compounds. Vraag je af waarom je de primo neemt.
Primo op 200mg kan voldoende zijn zolang een andere compound (zoals test) later in de kuur dan maar wel omhoog kan als stagnatie plaatsvindt.

Ik vroeg het me af omdat ik telkens hogere dosisen zie passeren zelfs mensen met mijn stats die hoger gaan maar vraag me dan af hoe hun e2 eruit ziet want dat heb ik amper erbij vermeld gezien. Het zal waarschijnlijk primo worden en dan volg ik jullie zeker met de 200mg, eerder eerst macros omhoog dan moest ik even op een plateau botsen dan potentieel e2 crashen.

Zou kunnen dat ik eventueel Dihydroboldenone overweeg na me goed in te lezen erover als er voordelen zijn qua sneller vvm dan Primo maar als iemand me wat wijzer kan maken met enige kennis hierover of ervaring zou fantastisch zijn waarvoor alvast dank.

Schijnt ook (beweren sommige mensen) sterker te zijn dan Primo en bijna zo sterk als Tren met minder sides waar ik zelf wat sceptisch tegenover sta want klinkt to good to be true.

(Men eerste kuur trouwens met Tren had ik al weinig sides (wat prolactine verhoging en slaapproblemen die ik toch al heb en sowieso beiden worden beter omdat ik na 20 jaar gestopt ben met blowen nu en voelde me echt super op 300mg hoe dom dat ook was om als eerste kuur te doen)

Wat was uw ervaring ermee @nooblifter ?

Ik las dat het namelijk wel een relevant negatieve impact op de lipiden kan hebben en zie verschillende meningen erover met sommigen die zeggen dat het overhyped is

Nooit gebruikt maar net als ment een hype.

Was ik ook maar 1.70 :( pff

Prima fysiek, de bovenste helft in ieder geval.
Maar waarom train je niet bij een sportschool?

Voor bij het squatten zou ik een p*ssy pad gebruiken als je er hernia achtige klachten van krijgt, been there done that, it suck s.

Prima fysiek, de bovenste helft in ieder geval.
Maar waarom train je niet bij een sportschool?

Voor bij het squatten zou ik een p*ssy pad gebruiken als je er hernia achtige klachten van krijgt, been there done that, it suck s.

Niet in sportschool omdat er waar ik woon in de omgeving amper gyms zijn of het is een basic fit en ik het beetje gehad had met de johnny 3000 typetjes die daar de boel inpalmen. Ik ga nu gewoon wat meer moeite doen na of voor men werk om toch terug naar men oude gym te gaan, tot heden deed ik dat niet omdat het daar ook te vol werd en ik zo al na mijn werk amper tijd heb.

Ik heb inderdaad rug problemen door val van dak enkele jaren geleden maar wil dat niet als excuus geven. Ik had gewoon te weinig gewicht om echt benen te trainen wat zonde is want was men sterkste punt.

Wat was uw ervaring ermee @nooblifter ?

Ik las dat het namelijk wel een relevant negatieve impact op de lipiden kan hebben en zie verschillende meningen erover met sommigen die zeggen dat het overhyped is
Ik nam dhb op 300mg pw voor 10 weken, was een leuke toevoeging op test.

Wat ik vooral merkte was een drogere look met dan vooral dikkere aders. Kracht ging ook best goed omhoog.

Heb er geen sides van gehad dus ik zou het persoonlijk wel nog eens gebruiken.

Je schreef dat het volgens sommigen bijna even sterk zou zijn als tren, maar na de 10 weken dhb heb ik tren gebruikt en het verschil is enorm. Met tren stuk meer progressie gemaakt maar had last van sides dus heb er mee moeten stoppen

Ik nam dhb op 300mg pw voor 10 weken, was een leuke toevoeging op test.

Wat ik vooral merkte was een drogere look met dan vooral dikkere aders. Kracht ging ook best goed omhoog.

Heb er geen sides van gehad dus ik zou het persoonlijk wel nog eens gebruiken.

Je schreef dat het volgens sommigen bijna even sterk zou zijn als tren, maar na de 10 weken dhb heb ik tren gebruikt en het verschil is enorm. Met tren stuk meer progressie gemaakt maar had last van sides dus heb er mee moeten stoppen

Ik dacht al dat het "bijna even sterk als tren" wel erg overdreven was. Met Tren merkte ik dagelijks verschil, alsof je elke dag nieuwe adertjes erbij zag komen.

Thanks om je ervaring te delen man 👍

Eindelijk na even te herstellen en bloedmarkers die er allemaal goed uitzien ga ik nu beginnen met dit kuurtje. Ben nu 2 weken terug bezig op cruise dosis (150mg/w) en begin volgende week met 200mg Test Cyp en 200mg Primo. Kan dit zo als start of gelijk de Test naar 400mg/w beter?

Ik dacht qua schema aan:

Maandag: Test C 100mg + Primo 100mg
Dinsdag: Hcg 500iu
Donderdag: Test C 100mg + Primo 100mg
Vrijdag: Hcg 500iu

Of zou het beter zijn van

Maandag Woensdag Vrijdag Zondag: 100mg Test dus 400 in totaal
50mg Primo dus 200 in totaal

(maar ik ga ervan uit door de reacties dat dit heel mogelijk in beide voorstellen een te lage dosis Primo kan zijn?)

Dinsdag Donderdag Zaterdag:
Hcg aan 500iu dus 1500iu in totaal

Ik baseer de Hcg op Galen zijn artikel die als ik mij niet vergis minstens 800iu aanraad per week om atrophie tegen te gaan maar sowieso in ieder geval moest er nog atrophie plaatsvinden gaat de dosis omhoog.

Mijn start vetpercentage is nog steeds wat hoger dan ik zou willen (niet zeker maar op zicht iets rond de 14-15%) maar heb nu 2 maanden niet kunnen trainen door ziekte en 2 maanden op die vials gekeken en heb gewoon zin om terug 300% ervoor te gaan. Als het goed gaat trek ik dit kuurtje toch iets van 18-20 weken door voor ik terug cruise op 150mg Test Cyp.

Nog even toevoegen, ik neem ook aan dat er geen verschil is tussen de Test + Primo samen te zetten in een slin pin? Kan Primo ook SubQ gezet worden of best niet ivm PIP? De Primo is 100mg/1ML

Nog even toevoegen, ik neem ook aan dat er geen verschil is tussen de Test + Primo samen te zetten in een slin pin? Kan Primo ook SubQ gezet worden of best niet ivm PIP? De Primo is 100mg/1ML
200 test 200 primo kan goed als beginpunt.
Dat kan perfect subq.
Per spot zet ik zelf niet meer dan 0.35ml.
Prik zelf dagelijk 0.6ml subq verdeeld over twee spots.

Mijn start vetpercentage is nog steeds wat hoger dan ik zou willen (niet zeker maar op zicht iets rond de 14-15%) maar heb nu 2 maanden niet kunnen trainen door ziekte
Je bent te dik en 14/15 is waars meer richting de 20 waardoor er gewoon meer kans is op ellende. Tevens de spiermassa die je pakt is stuk minder dan dat je eerst gaat cutten. 2 maanden niet trainen en direct gaan kuren is ook niet slim, bouw het rustig op. Maar dit laat je ook zien doordat je gewoon te snel wilt kuren op een te hoog vet% dus je bent gewoon ongeduldig en dat icm met deze sport zorgt voor een korte carriere.

Mijn advies: ga 10 weken cutten, leer goed te eten, bouw je gym prestaties weer op en ga daarna pas gear overwegen.

200 test 200 primo kan goed als beginpunt.
Dat kan perfect subq.
Per spot zet ik zelf niet meer dan 0.35ml.
Prik zelf dagelijk 0.6ml subq verdeeld over twee spots.
Ok ideaal, ik denk dan om mss toch de 2 apart te zetten en voor de zekerheid de Primo I.M.. Ik weet dat ik wel tegen wat van pijn kan maar geen zin om op mijn werk dat nog eens mee te maken. Bedankt alleszins al

Je bent te dik en 14/15 is waars meer richting de 20 waardoor er gewoon meer kans is op ellende. Tevens de spiermassa die je pakt is stuk minder dan dat je eerst gaat cutten. 2 maanden niet trainen en direct gaan kuren is ook niet slim, bouw het rustig op. Maar dit laat je ook zien doordat je gewoon te snel wilt kuren op een te hoog vet% dus je bent gewoon ongeduldig en dat icm met deze sport zorgt voor een korte carriere.

Mijn advies: ga 10 weken cutten, leer goed te eten, bouw je gym prestaties weer op en ga daarna pas gear overwegen.
Dit is zowat 100% kopie van je eerdere reactie in dit topic. Snap ik helemaal hoor, maar check nog eens de foto’s op de vorige pagina. Deze man schat zijn vetpercentage std te hoog in

Terug
Naar boven