XXL Nutrition

Kuurlog

Bezoekers in dit topic

Ok ideaal, ik denk dan om mss toch de 2 apart te zetten en voor de zekerheid de Primo I.M.. Ik weet dat ik wel tegen wat van pijn kan maar geen zin om op mijn werk dat nog eens mee te maken. Bedankt alleszins al
Je lijkt wel gek. Gewoon lekker alles subq.
Dagelijks 2x0.2ml en klaar. Fuck zetten in spierweefsel als het niet nodig is.

Dit is zowat 100% kopie van je eerdere reactie in dit topic. Snap ik helemaal hoor, maar check nog eens de foto’s op de vorige pagina. Deze man schat zijn vetpercentage std te hoog in
Dat is uniek op dbb dan 😅

Je bent te dik en 14/15 is waars meer richting de 20 waardoor er gewoon meer kans is op ellende. Tevens de spiermassa die je pakt is stuk minder dan dat je eerst gaat cutten. 2 maanden niet trainen en direct gaan kuren is ook niet slim, bouw het rustig op. Maar dit laat je ook zien doordat je gewoon te snel wilt kuren op een te hoog vet% dus je bent gewoon ongeduldig en dat icm met deze sport zorgt voor een korte carriere.

Mijn advies: ga 10 weken cutten, leer goed te eten, bouw je gym prestaties weer op en ga daarna pas gear overwegen.
Dank voor de te begrijpen en verstandige reactie maar ik weet dat het niet slim is, is mijn eerste keer niet ook. Train 13 bijna 14 jaar ook maar stats zijn wat minder nu door enkele jaren gezondheidsproblemen i.v.m. burnout waar ik ondertussen van hersteld ben. Door dat ik nu inmiddels 36 ben en na lang overwegen was ik toch van plan te cruisen met een blast of 2 per jaar maar zou dit zoveel impact kunnen hebben qua complicaties?

• Like
Waarderingen: ak
Dit is zowat 100% kopie van je eerdere reactie in dit topic. Snap ik helemaal hoor, maar check nog eens de foto’s op de vorige pagina. Deze man schat zijn vetpercentage std te hoog in
Is inderdaad zo liever te hoog dan te laag 😄

Hoelang is je bloed nu al goed, en wat was er 'slecht' als je bloed net week of 2 goed is zou ik nog niet gelijk gaan kuren, maar op cruise dosis blijven voor een tijdje

Hoelang is je bloed nu al goed, en wat was er 'slecht' als je bloed net week of 2 goed is zou ik nog niet gelijk gaan kuren, maar op cruise dosis blijven voor een tijdje
Nee heb halverwege Augustus bloedtest gedaan en nog 1tje vorige week voor de kuur maar alles was in orde behalve een Epstein Bar virus die waarschijnlijk uit het verleden was want toonde negatief maar verder alles in range.

Even een update:

Heb gelijk de zelfde week van de 13de mijn test naar 300/w gedaan dus loopt de 2de week nu ten einde op 300. Zoals vermeld zat ik 2 weken al op cruise dosis daar voor.

Heb het advies hier gevolgd tegen mijn eigen ongeduldigheid in en ben eerst gaan cutten wat redelijk vlot gaat op zicht en met calipers gemeten dus vetpercentage gaat omlaag maar toch ben ik 1kg bijgekomen (wat daarvan vvm is weet ik niet).

Ik ga zo nog door op 300mg Test per week en binnen 2 weken een dexascan laten uitvoeren om dan zo te zien of ik de primo kan beginnen. Bloedtest deed ik gisteren nog eens uitgebreid na 4 weken on te zijn en heb ik volgende week resultaat van. Trainingslog ga ik niet plaatsen omdat ik dit een beetje nutteloos vind en mijn trainingen door mijn werk nu toch nog steeds thuis gebeuren en in de gym op mijn werk dus PR's zal ik niet maken maar in de loop van de volgende weken hoop ik een deftige gym te vinden en alsnog de trainingslogs erbij te plaatsen met foto's.

Kan iemand me vertellen waarom er bij vrij en bioavailable Test niet berekenbaar staat?
Screenshot_20230928_154838_MEGA.jpg

Back
Naar boven