XXL Nutrition

kuur na operatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dozer

Cool Novice
Waardering
0
ik ben 2 keer achter elkaar geopereerd geweest (kruisbanden en infectie aan de kruisband) ik ben in 2 weken tijd 8 kilo afgevallen.

mijn vraag is; zou ik nu beginnen kuren of zou ik effen wachten of een supplement ofzo gebruiken om mn oude gewicht terug te krijgen??

Denk eens na man!

- Wat wilde je dan gaan trainen in die tijd? Alleen je bovenlichaam?
- Verdoving gehad? Onder narcose/zeil geweest?
- enzo....

Wacht tot je volledig herstelt ben, ga dan weer normaal trainen en goed eten. Die kilo's heb je zo weer terug.

• Topic Starter Topic Starter
jamaar ik ben al 1 week uit de operatie en ik zie nix da ik ben bijgekomen mss 1 kilo.

duurt da lang voor da ik die kilos dan weer trg heb

Dozer zei:
jamaar ik ben al 1 week uit de operatie en ik zie nix da ik ben bijgekomen mss 1 kilo.

duurt da lang voor da ik die kilos dan weer trg heb
Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan........ ik begin toch echt te twijfelen.

Wat wil je nou, je bent net een week uit een operatie en meent nu alweer bij te komen??

Ik begin echt het idee te krijgen dat je gewoon iedereen in de zeik neemt.

T zal eens niet Dozer wezen.. :frusty:

Mijn muisknopje jeukt bij het negatieve karma knopje....

M@rsel zei:
Denk eens na man!

- Wat wilde je dan gaan trainen in die tijd? Alleen je bovenlichaam?
- Verdoving gehad? Onder narcose/zeil geweest?
- enzo....

Wacht tot je volledig herstelt ben, ga dan weer normaal trainen en goed eten. Die kilo's heb je zo weer terug.

:) PRECIES; ze hebben toch niet een gedeelte van je verstand weggesneden hoop ik?? Kom op zeg, ff die raderen laten werken!!!

... en succes met je herstel

• Topic Starter Topic Starter
begrijp mij toch mensen ik heb complexen das normaal da ik zo denk

moet je dan altijd voor de makkelijkste weg kiezen, zwakke persoonlijkheid dan hoor :(

Ik heb er iets meer als een jaar uitgelegen, ben 8kg kwijt geraakt, en ben nu ong. jaar terug aan het eten en trainen en ben nog een 3/4 kg kwijt.

Dus het is goed te doen, kwestie van geduld. En die complexen moet je mee leren omgaan, anders red je het niet tot je oud en grijs bent.

Dozer topic.

Slotje dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven