AndroidHealthClinic

Kuur overgekocht. Hoe gebruiken?

ANNWAR

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Hoi Iedereen,

Om maar met de deur in huis te vallen... Ik lees hier al een aantal jaar mee zonder actief te zijn.
Collega hier overtuigde me om zelf account aan te maken en te posten.
Ben jonge dertiger, sinds een paar jaar beginnen trainen na verkeersongeluk/revalidatie met als gevolg onderbeen-prothese en sinds de laatste 10 maanden serieus beginnen trainen in fitnessclub in de buurt.

Ben 1m79, weeg 81kg en sta redelijk droog. Heb gespierde bouw van mezelf, ben absoluut niet ripped, maar heb ook geen love-handles ofzo. (ik ken mijn vet% niet en weet ook niet of dat zo belangrijk is.
Als ik in de spiegel kijk en het bevalt is het al lang ok voor mij.)

Ik eet vrij ok. Dagelijks dieet bestaat uit veel rauwe groenten, soepen, wit vlees, vette vis, noten, fruit, beperkt aantal snelle koolhydraten, 2 Whey-shakes en als supps. een multi vit. van Life Extensions, Vit. b12/6 shot elke drie weken en krill-olie. Probeer geen snelle suikers te eten of te drinken en ben geen snoeper/fastfood-er. Calorie intake is ongeveer 4200/dag nu.

Ik kocht via een trainingsmaat een kuurtje over omdat hij iets sterkers heeft op de kop getikt en deze kuur niet ging starten.

Pakketje bevat:

-200tabs Stanozolol (15mg),
-3 flesjes van 10ml Stanozolol Depot 50mg/ml ,
-10x 1ml Primobolan enanthate (turks),
-3flesjes van 10ml testosteron enanthate 3030mg/ml,
-100tabs proviron 25mg,
-1 ampul wit poeder en flesje bac water erbij wat HCG zou moeten zijn, (maar er staat niets op genoteerd),
-Nolvadex 20mg.

Ik wilde even jullie hierop gebaseerde cycle horen. In het verleden heb ik winny-only en test prop kuur gedaan, dus prikken in me niet onbekend.

Ben er niet helemaal uit hoe ik deze gear het best combineer en over welke periode.
Iemand een suggestie?

Spijtig van je onderbeen.

1-10 test e 500mg ew
1-12 hcg 2x250IU ew

12-15 nolvadex 20mg ed

Laat die winstrol en primo maar effe voor wat het is .
hier ga je voor je 1ste kuur genoeg op gainen mits je voeding ok is.

• Topic Starter Topic Starter
Thx scheurijzer!

En voor het geval ik wél alles wil gebruiken? (Is nl niet echt eerste kuur. Heb anderhalf jaar test prop. gekuurd en paar maanden daarna ook al Winny)

Ben alleen niet in de praktijk bekend met hcg, dat mengen, meten edm.

Wat kan ik als verschil verwachten als ik toch alles zou in een kuurtje gieten in vergelijking met wat jij voorstelt?

Ben ook klein beetje achterdochtig naar de herkomst van de gear. :/
Maat is wel te vertrouwen maar flesjes zijn van Ultimate Pharma (heeft hij online gekocht naar verluid), maar zowel de winny (stanozolol)-tabs als de Prov-tabs zitten in identieke flesjes en zien er 100% hetzelfde uit.

Laatst bewerkt:
Winny en Provi tabs zien er niet exact 't zelfde uit, de naam op het potje is anders. Toch logisch dat ze niet voor elk middeltje een ander potje maken? Vials zien er ook 't zelfde uit van UP op het naamplaatje na.

Vind dit overigens wel weer een topper ": Ik koop een willekeurige k*tkuur, wat moet ik er nu mee? Ga je dan ook geen kuur in elkaar planten, de bedoeling is dat je zelf een kuurvoorstel doet en aan de hand daarvan kun je commentaar/tips krijgen. Niet van ja ik heb dit, dat zus en zo, wat doe ik er nu mee?

Haha winny inject en tabs. 10 ml primo heb je ook niks aan.

Zou test 500 per week en winny 50 per dag als kickstart doen. Primo en overige winny bewaren. Hcg tijdens kuur 2 x 500 iu per week en nolva 20 mg per dag als nakuur.

:lol: spijtig van je kuur maar dit is grap van de dag :P

Primo en depot laten staan en zoals hierboven aangeven gewoon Test, Winny, HCG en nakuren met Nolva

1-10 Test E 500mg EW
1-6 Winny 60mg ED
1-12 HCG 2x 250iu of 1x 500iu EW
12-15 Nolva 20mg ED

Primo en depot laten staan en zoals hierboven aangeven gewoon Test, Winny, HCG en nakuren met Nolva

1-10 Test E 500mg EW
1-6 Winny 60mg ED
1-12 HCG 2x 250iu of 1x 500iu EW
12-15 Nolva 20mg ED

Ik zou lekker een ml primo bijzetten wk 1-10.

ok dat zijn uiteenlopende reacties :-)

Voor alle duidelijkheid, maat vroeg me of ik interesse had in overkopen van kuur omdat hijzelf andere wilde kopen. Heb er 75euro voor betaald, denk dat dat niet slecht is.
Nu zou ik deze zo goed mogelijk willen benutten. Vandaar deze post. Toch niets verkeerd mee?

Ben hier aan't zoeken hoe ik foto's kan uploaden, maar tabs Prov en Winny zien er hier 100% identiek uit in zelfde potje, uiteraard met ander label.

Hcg is niet gelabeld. Weet dus ook niet precies hoeveel poeder er in die ampul zit. Weet ook niet met hoeveel iu dat dan overeenkomt.

Hij wilt andere kopen en verkoopt deze voor 75. Lijkt me ook raar aangezien dat toch erg goedkoop is en er verder genoeg dingen inzitten die standaard in een kuur horen.

Hij wilt andere kopen en verkoopt deze voor 75. Lijkt me ook raar aangezien dat toch erg goedkoop is en er verder genoeg dingen inzitten die standaard in een kuur horen.

en toch, is maat die ik vertrouw. Ik wilde niet meer geven ;)

Zal zelf wel iets uitdokteren...

en toch, is maat die ik vertrouw. Ik wilde niet meer geven ;)

Zal zelf wel iets uitdokteren...

Naja iets uitdokteren is al niet meer nodig want in dit topic staat het al gegeven. Alles nu gebruiken slaat nergens op. Wil je primo gebruiken moet je bijhalen. Wou je 10 weken 100 primo per week zetten anders? Winny tabs en inject gebruiken? 3 weken tabs en 3 weken inject? Maar wat was je maat van plan met deze kuur?

Vraag wat je maat ermee van plan was, en de hoeveelheden die hij ging gebruiken.
Hij zal toch wel een schema klaar hebben, daar de kuur voor hemzelf was bedoeld.

wedde hij heeft t gestolen :roflol: wholla

dacht aan:

Test e: 1-12 (500mg EW)
Winny depot: 1-4 ?
Winny tabs: 6-12 (50mg ED)
Proviron: 1-10 (50 ED)
HCG: (weet niet hoeveel ik heb. Staat niets op vial)
Nolva: 12-15 20mg ED

Winny niet op einde doen.

reden?

je lichaam heeft dan al genoeg verdragen maak het hem niet nog moeilijker.. ik weet de benaming daarvan niet maar komt op hetzelfde neer

Terug
Naar boven