Fitness Seller

Kuur overgekocht. Hoe gebruiken?

je lichaam heeft dan al genoeg verdragen maak het hem niet nog moeilijker.. ik weet de benaming daarvan niet maar komt op hetzelfde neer

Ivm cortisol (stresshormoon)

Doe gewoon 12weken test met kickstart winnytabs 6weken !!

Met primo 100mg ew bereik je toch geen reet en die depot past zo ook niet in deze kuur.

Ik zou eerst alles even posten op de echt/nep sectie.

Laatst bewerkt:
Ultimate Pharma besteld via website, hoeveel PM's levert dat op dan?

je lichaam heeft dan al genoeg verdragen maak het hem niet nog moeilijker.. ik weet de benaming daarvan niet maar komt op hetzelfde neer

Oestrogeenrebound?

Met een fatsoenlijke nakuur valt dit nog mee.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Ivm cortisol (stresshormoon)

Dat maak je al aan na 1 te lange training.

Oestrogeenrebound?

Met een fatsoenlijke nakuur valt dit nog mee.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Dat maak je al aan na 1 te lange training.

Dus winstrol eind van je kuur vind je een goed idee?

Dus winstrol eind van je kuur vind je een goed idee?

Goed is veel gezegd. Je krijgt er tijdelijk, indien droog genoeg, een keiharde look van. Of het nog iets bijdraagt op lange termijn heb ik mijn twijfels. Bij mij in ieder geval niet.

Maar die oestogeenrebound krijg je altijd als je niet goed nakuurt. Vind het nogal overroepen.

Goed is veel gezegd. Je krijgt er tijdelijk, indien droog genoeg, een keiharde look van. Of het nog iets bijdraagt op lange termijn heb ik mijn twijfels. Bij mij in ieder geval niet.

Maar die oestogeenrebound krijg je altijd als je niet goed nakuurt. Vind het nogal overroepen.

Geen goed plan ivm verhoogde cortisol waardoor jeje gains sneller kwijt bent.

Beter als kickstart gebruiken en niet op het einde van je kuur.

Laatst bewerkt:
Naja iets uitdokteren is al niet meer nodig want in dit topic staat het al gegeven. Alles nu gebruiken slaat nergens op. Wil je primo gebruiken moet je bijhalen. Wou je 10 weken 100 primo per week zetten anders? Winny tabs en inject gebruiken? 3 weken tabs en 3 weken inject? Maar wat was je maat van plan met deze kuur?
Ik denk dat zijn maat besefte dat dit niet echt een kuur is en er snel vanaf wou, en aan wie kan je het er het makkelijkst met opzadelen, aan je vrienden natuurlijk:D

Terug
Naar boven