wolf
Cool Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met je lever week 1 tot 5 dianabol en week 6 tot 12 anapolon.brandonapcar zei:he allemaal ga weer beginnen met de volgende kuur
week 1/5 dianabol 30mg per dag
week 1/12 test enathaat 500mg per week
week 1/12 deca 400mg per week
week 6/12 hcg 500mg per week
week 6/12 anapolon 50mg per dag
heb al 5 kuren gedaan waarvan eentje iets zwarder was,heb dit van iemand gekregen mijn vraag is,is dit wat en wat voor kickstart {voor kuur}kan ik hierbij het beste gebruiken en wat raden jullie aan als nakuur.
heb mijn voeding al aangepast weeg nu 76 kilo ben al wat zwaarder geworden door mijn voedsel aan te passen maar wil naar de 85 kilo toe gaan alvast bedankt voor jullie advies
brandonapcar zei:he allemaal ga weer beginnen met de volgende kuur
week 1/5 dianabol 30mg per dag
week 1/12 test enathaat 500mg per week
week 1/12 deca 400mg per week
week 6/12 hcg 500mg per week
week 6/12 anapolon 50mg per dag
heb al 5 kuren gedaan waarvan eentje iets zwarder was,heb dit van iemand gekregen mijn vraag is,is dit wat en wat voor kickstart {voor kuur}kan ik hierbij het beste gebruiken en wat raden jullie aan als nakuur.
heb mijn voeding al aangepast weeg nu 76 kilo ben al wat zwaarder geworden door mijn voedsel aan te passen maar wil naar de 85 kilo toe gaan alvast bedankt voor jullie advies
brandonapcar zei:he elmo bedankt voor de tip wanneer moet ik dan de nolvader nemen?? of weet ji nog iets beter (een beter kuur schema waarvan me lever niet kapot gaat) bedankt
Johny zei:Wat is je lengte?? WAnt 76 kg na 5 kuren is echt wat aan de lichte kant.
Chemical zei:als je 12 weken o een redelijke dosering test zit is het aan te raden in week 6 te beginnen met wat hcg zet om de 5 dagen gewoon 2500 iu hcg en doe dit 4 keer. Ga niet ziten k*tten met 500iu dat heeft simpelweg geen zin. Bij je nakuur zou je kunnen volstaan met weer 4 injects hcg aangevult met eventueel wat hcg.
brandonapcar zei:lengte is 1,80 ben 3 maanden gestopt met traine was ziek waardor ik veel ben afgevallen wil nu weer na de 85 kilo toe woog namelijk eerst 89 kilo na de kuren