AndroidHealthClinic

Kuur stoppen of bridgen?

cutman

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Hey het zit zo ik ben al van eind maart ON op test/tren/winny/mast
momenteel 250 test-e

Onlangs bloed laten trekken conclusie:

Bloeddruk 18(nu al 14)
Nieren overbelast
Goede cholesterol laag/slechte hoog
Vitamine D en ijzer ook laag

Zou ik 4-6 weken bridgen op test en mast. of gewoon off herstellen dan terug on,heb wel een wedstrijd in december dusja ...:o:mad:

Greetz

wat denk je zelf? En waarom 5 maanden achtereen on??

• Topic Starter Topic Starter
Indien je een wedstrijd doet 100% zeker en je hebt het er voor over zou ik bridgen.

Maar dan niet op 250mg test, eerder 100mg en 100mg mast ofzo.
Ga supplementeren om je bloedwaarden terug op het goeie pad te krijgen.

Laat je bloed opnieuw controleren binnen de 4 weken.

Indien je een wedstrijd doet 100% zeker en je hebt het er voor over zou ik bridgen.

Maar dan niet op 250mg test, eerder 100mg en 100mg mast ofzo.
Ga supplementeren om je bloedwaarden terug op het goeie pad te krijgen.

Laat je bloed opnieuw controleren binnen de 4 weken.

Idd,maar als ik nu off blijf tot eind okt.?Dan terug on,is wel een korte tijd maarjah

Off gaan zal dan idd de beste keuze zijn voor jou.

Ja ik ga gewoon een tijd off daarna terug bloed laten trekken.
Mn huisdokter geeft al de fout aan de supplementn die ik neem whey enz omdat mn nieren overbelast zijn en kunnen echt wel iets veroorzaken etc..zullen mijn bloedresultaten wat normaler zijn als ik nu off ga of gewoon test 100mg en mast 100 mg neem
Nee hij weet absoluutniet dat ik kuur en dat wil ik zo houden hij vertelt het zoiezo aan mn ouders

Laatst bewerkt:
Op wat voor niveau wil je wedstrijden draaien? En wat wil je daar voor inleveren qua gezondheid. Dat is denk ik een vraag die alleen jij kan beantwoorden.

Op wat voor niveau wil je wedstrijden draaien? En wat wil je daar voor inleveren qua gezondheid. Dat is denk ik een vraag die alleen jij kan beantwoorden.

De flexcup in december,en van de dokter en ouders moet ik met de 'supplementen' stoppen en daarna terug bloed laten trekken voor t verschil te zien,dan wil ik zeggen heloo i'm on steroids dermee,maar dat kan ik echt niet zeggen dat begrijpen julie ook wel,normaal moest ik gisteren prikken maar ik weet het echt niet meer

Ja ik ga gewoon een tijd off daarna terug bloed laten trekken.
Mn huisdokter geeft al de fout aan de supplementn die ik neem whey enz omdat mn nieren overbelast zijn en kunnen echt wel iets veroorzaken etc..zullen mijn bloedresultaten wat normaler zijn als ik nu off ga of gewoon test 100mg en mast 100 mg neem
Nee hij weet absoluutniet dat ik kuur en dat wil ik zo houden hij vertelt het zoiezo aan mn ouders

Jou dokter is wel aardig blind als hij niet doorheeft dat je aan de AAS zit ipv whey :p. Hij mag trouwens helemaal niks zomaar zonder jou toestemming doorvertellen aan jou ouders, er bestaat zoiets als een zwijgplicht.

Jou dokter is wel aardig blind als hij niet doorheeft dat je aan de AAS zit ipv whey :p. Hij mag trouwens helemaal niks zomaar zonder jou toestemming doorvertellen aan jou ouders, er bestaat zoiets als een zwijgplicht.

Ja is idd blind,tuurlijk heeft hij zwijgplicht maar we kennen hem heel goed vertellen gaat hij zoiezo doen dusja,beter een sportdokter zoeken,maar mn vraag is ook niet echt beantwoord van off of onn gaan :D,ik kies voor off dan terg vollen bak bulken,laat die wedtrijd maar staan voor de echte mannen

Ja is idd blind,tuurlijk heeft hij zwijgplicht maar we kennen hem heel goed vertellen gaat hij zoiezo doen dusja,beter een sportdokter zoeken,maar mn vraag is ook niet echt beantwoord van off of onn gaan :D,ik kies voor off dan terg vollen bak bulken,laat die wedtrijd maar staan voor de echte mannen

Hoe oud benje nou je doet je ding jouw keuze volwassen genoeg als het goed is. Je ouders hebben er geen reet mee te makken

Als je echt serieus wil wedstrijd BBen zou k niet al teveel sprookjes vertellen aan je arts. Ik heb toen ook lang gezwegen maar toen ik eenmaal mn verhaal vertelde en liet zien hoe belezen ik was in het onderwerp was ie echt niet te beroerd om me te helpen en door te verwijzen. Alcoholisten, drugsgebruikers en rokers krijgen ook medische hulp. Vergeet ook niet dat jij een klant bent!

Ook sta je straks misschien zelf een diagnose in de weg als er echt iets aan de hand is. En worden er misschien verkeerde medicijnen toegediend. (horror scenario misschien maar toch iets om over na te denken)

Hoe oud benje nou je doet je ding jouw keuze volwassen genoeg als het goed is. Je ouders hebben er geen reet mee te makken

21,idd maar toch woon nog thuis en ze zijn te gevoelig voor zo een dingen,conclusie is gwn off even gaan,en een goede sportdokter zoeken,thnx all

je woont zeker nog thuis?

sux man

Hey het zit zo ik ben al van eind maart ON op test/tren/winny/mast
momenteel 250 test-e

Onlangs bloed laten trekken conclusie:

Bloeddruk 18(nu al 14)
Nieren overbelast
Goede cholesterol laag/slechte hoog
Vitamine D en ijzer ook laag

Zou ik 4-6 weken bridgen op test en mast. of gewoon off herstellen dan terug on,heb wel een wedstrijd in december dusja ...:o:mad:

Greetz

Uit welke waarde maak je op dat je nieren overbelast zijn en hoe hoog is deze? Mijn dokter denkt namelijk ook continu dat mijn nieren overbelast zijn sinds ik ben gaan trainen vanwege een verhoogde kreatinine wat eigenlijk normaal is bij sporters.

Uit welke waarde maak je op dat je nieren overbelast zijn en hoe hoog is deze? Mijn dokter denkt namelijk ook continu dat mijn nieren overbelast zijn sinds ik ben gaan trainen vanwege een verhoogde kreatinine wat eigenlijk normaal is bij sporters.

Ik ga mijn huisdokter vragen of hij een kopie kan make van mijn bloedresultaat,dan zal ik deze posten.

Ik zou off gaan. Het is het imo niet waard dat je je lichaam nog meer schade aanbrengt. Gewoon 4maand off.

Ja meneer hierboven praat wel makkelijk lekker de spuit erin maar vergeet niet, je verdiend niet jebrood met deze "uit de hand gelopen hobby" alleen pro's gaan niet off en dat ben je nog niet.hun hebben ook veel meer begeleiding en de benodigde middeltjes. Tot die tijd lekker on off blijven gaan. jij bent 21 en hij 37. Niets overhaasten. Volgend jaar zijn er ook weer wedstrijden.en het jaar daarop ook weer. Rome is ook niet in een dag gebouwd. Gr

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven