XXL Nutrition

Kuur stoppen of bridgen?

Ik zou off gaan. Het is het imo niet waard dat je je lichaam nog meer schade aanbrengt. Gewoon 4maand off.

Ja meneer hierboven praat wel makkelijk lekker de spuit erin maar vergeet niet, je verdiend niet jebrood met deze "uit de hand gelopen hobby" alleen pro's gaan niet off en dat ben je nog niet.hun hebben ook veel meer begeleiding en de benodigde middeltjes. Tot die tijd lekker on off blijven gaan. jij bent 21 en hij 37. Niets overhaasten. Volgend jaar zijn er ook weer wedstrijden.en het jaar daarop ook weer. Rome is ook niet in een dag gebouwd. Gr

hij is 37 en ts 21:p

Je moet trouwens ook flink visolie gaan nemen. Ik neem altijd 5 a 10 capsules van glucosamine.com en mijn cholesterol is na 20 weken ON nog steeds perfect.

• Topic Starter Topic Starter
OK folks,dank u wel hier heb ik veel aan ;)

eventueel flexcup laten schieten en volgende keer je kuur beter inplannen.
als je nu je gezondheid verdoet, dan ben je goed de lul. terwijl er nog genoeg wedstrijden te doen zijn.

maar als je off gaat, kun je de flexcup sowieso op je buik schrijven.

Ik zou off gaan. Het is het imo niet waard dat je je lichaam nog meer schade aanbrengt. Gewoon 4maand off.

Ja meneer hierboven praat wel makkelijk lekker de spuit erin maar vergeet niet, je verdiend niet jebrood met deze "uit de hand gelopen hobby" alleen pro's gaan niet off en dat ben je nog niet.hun hebben ook veel meer begeleiding en de benodigde middeltjes. Tot die tijd lekker on off blijven gaan. jij bent 21 en hij 37. Niets overhaasten. Volgend jaar zijn er ook weer wedstrijden.en het jaar daarop ook weer. Rome is ook niet in een dag gebouwd. Gr

Het was juist sarcastisch bedoeld van mij! Ieder mens met enig verstand weet: als je bloedwaardes niet in orde zijn dan moet je stoppen, wedstrijd of geen wedstrijd. TS weet het ook (hoop ik), maar wil graag iets anders horen in dit topic...

Terug
Naar boven