XXL Nutrition

Kuur suggesties? Help

zzottozz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Dag ieder1, ik zoek 8er hulp voor kuur suggesties.
Ik ben namelijk al een jaartje clean van de aas heb al wat ervaring met aas maar heb die niet echt goed gebruikt( dom van me weet ik dus no comment on this pls, thx ;) ) nu zou ik graag trg beginnen kuren mijn vraag is dus wat zou ik me beginnen? Is mijn lichaam de test, dec …etc al gewoon of gaat een nieuwe kuur het effect geven alsof ik mijn eerste kuur zet? Ik vraag me nu af wat ik zou pakken, D-boll wil ik niet doen gewoon om de reden dat het meer vocht is of iets anders.
Mss test-e only kuur 250-500-750-1000… wat raden jullie aan??? I dunno zeg maar + een oral ( winny ) maybe ? al vast bedankt voor de hulp

Ik zou eerst een tijdje trainen op een goed voedingsschema en dan pas denken aan AAS. Als je AAS gebruikr en je hebt geen goed voedingsschema, dan verlies je natuurlijk bijna al je massa na de kuur

• Topic Starter Topic Starter
lid sinds sep... snel gegaan binnen een maandje!
pic?

en wat is je kuurverleden.. en hoe ziet je voeding eruit..en waarom zijn je vorige kuren niet goed verlopen?

• Topic Starter Topic Starter
lid sinds sep... snel gegaan binnen een maandje!
pic?

en wat is je kuurverleden.. en hoe ziet je voeding eruit..en waarom zijn je vorige kuren niet goed verlopen?
zal wel eens pic poste, mijn voeding zit goed ik doe nie aan mcro's en al die dinge, ik gebruik gewoon mijn verstand en voila. vrzot op kip en vis rijst, pasta, boontjes, noten, shakes, etc etc kunt zo blijven doorgaan.
mijn vorige kuren waren neit goed verlopen omdat ik te lax was in het zetten van mijn stekn... keer week overslaan dan tee weken enzovrt gewoon dom zijn.

zal wel eens pic poste, mijn voeding zit goed ik doe nie aan mcro's en al die dinge, ik gebruik gewoon mijn verstand en voila. vrzot op kip en vis rijst, pasta, boontjes, noten, shakes, etc etc kunt zo blijven doorgaan.
mijn vorige kuren waren neit goed verlopen omdat ik te lax was in het zetten van mijn stekn... keer week overslaan dan tee weken enzovrt gewoon dom zijn.

als je zo laks bent moet je gewoon niet gaan kuren, het is geen snoepgoed vriend. Hoe zagen je vorige kuren eruit? En ben erg benieuwd naar je pic..ook al verwacht ik hem eigenlijk niet van je.

mijn tip aan jou: ga niet kuren, je bent er niet klaar voor.

haters gonna hate ,
Test e , mast e , bold , kickstart turinabol. Nolva als nakuur.
Aan jouw om het in een kuurschema te plaatsen ;) succes.

test e 500mg pw

Terug
Naar boven