AndroidHealthClinic

KUUR: T4/Clenbuterol/Winny... Tren.E toevoegen??

Eduard Lang

Novice
Waardering
0
Hello Everybody,
Ik ben nieuw hier, maar heb even een vraag en hoop een goed advies te krijgen.
Ben sinds 1 week begonnen met Kuur zoals op de Tital vermeld.

Week 1: 200 mcgr. T4 / 40 mcgr. Clen. / 40 mgr. Winny
Week 2: 200 mcgr. T4 / 80 mcgr. Clen. / 60 mgr. Winny
Week 3 t/m 10: 200 mcgr. T4 / 120 mcgr. Clen. / 80 mgr. Winny

Ik heb per toeval vandaag nog een flesje Trenbolone Enan. kunnen bemachtigen,
mijn vraag aan jullie is nu of dit valt te combineren met mijn huidige kuur.
Het is Trenbolone Enan 200 mgr/ml van GG, en zou graag vanaf nu om de week 1 ml. erbij willen doen...

Is dat wat, of moet ik hoger gaan..?

MfG. Eduard

ik denk dat je clenbuterol met tussen pauzes moet nemen( 2weken op 2 weken af) en elke week 1 ml tren in plaats van om de week...dan moet je wel lekker vooruit kunnen gaan denk ik zelf

1) beter t3 ipv t4 ivm half life en conversie
2) clen 2 weken op/2 weken af, of elke 3rde week ketotifen erbij
3)winny only is al k*t, maar goed het schijnt hier op dbb de gewoonste zaak van de wereld te zijn.
4)tren is geen beginners aas(en dat lijk jij me wel aangezien je vragen), verder is 200mg om de week te weinig. elke week is al erg laag maar beter echter als je nu met moeite 1 flesje heb weten te bemachtigen heb je waarschijnlijk geen toegang tot de broodnodige testosteron die je erbij moet zetten.

dus...alweer...de zoveelste ondoordachte kuur...die voor het gemak maar vast begonnen is zonder eerst gedegen research te doen.

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
Ja, sorry dat bedoelde ik ook... elke week 200 mgr/ml Tren E. Zou t beter zijn om op 400 mgr/ml elke week te gaan zitten. Of zou dit onverstandig hoog zijn..?
En waarom zou ik beter Clen. met pauzes nemen, wat zou t voordeel hiervan zijn... ipv. t continu te nemen met een op/ en afbouw..

Gr

ik had aan 200 per week echt genoeg zodra ik hoger ga met tren, krijg ik hele nare bijwerkingen... ik zou kijken hoe veel voo rjou goed is...maar wel een goede nakuur bij de hand houden

1) beter t3 ipv t4 ivm half life en conversie
2) clenbuterol 2 weken op/2 weken af, of elke 3rde week ketotifen erbij
3)winny only is al k*t, maar goed het schijnt hier op dbb de gewoonste zaak van de wereld te zijn.
4)trenbolone is geen beginners aas(en dat lijk jij me wel aangezien je vragen), verder is 200mg om de week te weinig. elke week is al erg laag maar beter echter als je nu met moeite 1 flesje heb weten te bemachtigen heb je waarschijnlijk geen toegang tot de broodnodige testosteron die je erbij moet zetten.

dus...alweer...de zoveelste ondoordachte kuur...die voor het gemak maar vast begonnen is zonder eerst gedegen research te doen.

-rodge

De spullen zijn niet het probleem... Wat zou je in mijn geval doen..?
Ik wou geen Test. erbij omdat ik wat te Chubby ben en dit juist icm. dieet en kracht/cardio training omlaag wou brengen..

Ja, sorry dat bedoelde ik ook... elke week 200 mgr/ml trenbolone E. Zou t beter zijn om op 400 mgr/ml elke week te gaan zitten. Of zou dit onverstandig hoog zijn..?
En waarom zou ik beter clenbuterol. met pauzes nemen, wat zou t voordeel hiervan zijn... ipv. t continu te nemen met een op/ en afbouw..

Gr

als je de tren op 400mg neemt doe je er 5 weken mee,veels te kort. en je kon er al niet makkelijk aankomen(plus nog steeds geen test)

receptor gevoeligheid word sterk minder na die tijd. dus daarom stoppen of ketotifen/benadryl erbij.

tren is geen beginners steroid.

-rodge

De spullen zijn niet het probleem... Wat zou je in mijn geval doen..?

er stond toch echt in je post dat er per toeval aan kon komen dus leek me niet dat je overal beschikking over had.

wat ik zou doen blijkt wel uit mijn posts

clen 2 weken op/af of ketotifen erbij elke 3de week

t4 vervangen voor t3

test erbij. welke ester je kiest hangt af van hoe lang je door wilt gaan.

-rodge

er stond toch echt in je post dat er per toeval aan kon komen dus leek me niet dat je overal beschikking over had.

wat ik zou doen blijkt wel uit mijn posts

clenbuterol 2 weken op/af of ketotifen erbij elke 3de week

t4 vervangen voor t3

test erbij. welke ester je kiest hangt af van hoe lang je door wilt gaan.

-rodge

Klopt idd., maar Tren E kwam per toeval, zonder bestellen. Maar kan zonder enig probl. meer krijgen als dat nodig is.

Clenbuterol bedoel je..: 2 weken ?? mcgr., daarna 2 weken pauze en dan weer van voren.. toch?

Waarom T3..?

Zou Test. Prop. ok zijn..? Hoeveel moet ik nemen..? (ik kan vails van 10 ml. krijgen, 100 mg/ml.)

Gr, E.

Heeft iemand nog beter Advies voor me...?
Zou daar erg blij mee zijn..

als je de trenbolone op 400mg neemt doe je er 5 weken mee,veels te kort. en je kon er al niet makkelijk aankomen(plus nog steeds geen test)

receptor gevoeligheid word sterk minder na die tijd. dus daarom stoppen of ketotifen/benadryl erbij.

trenbolone is geen beginners steroid.

-rodge

Ben nog steeds benieuwd waarom dit vaak zo word benoemd, misschien dat jij dit eens voor mij kan duidelijk maken.

Het enige wat ik kan bedenken waarom het geen beginnerssteroide is omdat het zwaar androgeen is en dat je daarmee behoorlijk agressief kan worden, maar vaak is dit met de enth versie minimaal. Als je dan weer zegt dat het is omdat een 19-nor zwaar op je axis drukt en er wellicht prolactine gerelateerde gyno van krijgt dan vind ik dit zwaar overrated omdat de meeste mensen ook gewoon starten met een deca only of een bread and butter met test en deca. Ben erg benieuwd naar jou standpunt hierover.

Klopt idd., maar trenbolone E kwam per toeval, zonder bestellen. Maar kan zonder enig probl. meer krijgen als dat nodig is.

Clenbuterol bedoel je..: 2 weken ?? mcgr., daarna 2 weken pauze en dan weer van voren.. toch?

Waarom T3..?

Zou Test. Prop. ok zijn..? Hoeveel moet ik nemen..? (ik kan vails van 10 ml. krijgen, 100 mg/ml.)

Gr, E.

Hoe ga jij dit zetten? 1x per week?

Ben benieuwd.

Jes.. 1x keer per week, wou vandaag beginnen. Maar wist niet met 200 of met 400 mg.
Heb je de rest van mijn kuur ook doorgelesen..? wat vind je ervan / welke aanpassingen zou jij doen..?

Thanx

Besef je je wel dat we je hier gewoon een belachelijke of zelfs gevaarlijke kuur kunnen aansmeren? Door bijvoorbeeld te zeggen dat je 1x per week 200 mg prop moet zetten met 200 mg trenbolone-e. Je gelooft het toch wel, aangezien je er 0,0 van weet.

Prop zet je elke dag of om de dag!

Besef je je wel dat we je hier gewoon een belachelijke of zelfs gevaarlijke kuur kunnen aansmeren? Door bijvoorbeeld te zeggen dat je 1x per week 200 mg prop moet zetten met 200 mg trenbolone-e. Je gelooft het toch wel, aangezien je er 0,0 van weet.

Dit heeft idd wat met vertrouwen te doen. Als dit zo zou zijn, heb ik me in dit Forum geweldig vergist.. Hoewel ik hoop dat dat niet zo is.

Ik zou t toch graag in eerste instantie bij mijn vraag willen blijven of ik trenbolone E erbij kan nemen of niet. Zo ja, kan dat dan met 200 of zelfs met 400/week.

Aub. geen zinlose kritiek meer. Een gedetailleerd antwoord zou ik meer aan hebben.

PS: Propionat is een kort werkend Ester met 3 Carbon Atoms in de Ester. Vandaag de korte werking , max. 72 uur.
Dus zover weet ik nog wel een klein beetje...

MfG.

als je test wil gebruiken om op te bouwen ja! dan wel! maar als je test wil gebruiken om je eigen aanmaak aan te vullen omdat ie onderdrukt is door eventuele AAS dan heb je het niet elke dag nodig....by the way ik neem nu ook totaal geen test erbij! lekker puhhhhhhhhhh

Precies hier doelde ik dus op he ;)

Hello Everybody,
Ik ben nieuw hier, maar heb even een vraag en hoop een goed advies te krijgen.
Ben sinds 1 week begonnen met Kuur zoals op de Tital vermeld.

Week 1: 200 mcgr. T4 / 40 mcgr. clenbuterol. / 40 mgr. Winny
Week 2: 200 mcgr. T4 / 80 mcgr. Clen. / 60 mgr. Winny
Week 3 t/m 10: 200 mcgr. T4 / 120 mcgr. Clen. / 80 mgr. Winny

Ik heb per toeval vandaag nog een flesje Trenbolone Enan. kunnen bemachtigen,
mijn vraag aan jullie is nu of dit valt te combineren met mijn huidige kuur.
Het is Trenbolone Enan 200 mgr/ml van GG, en zou graag vanaf nu om de week 1 ml. erbij willen doen...

Is dat wat, of moet ik hoger gaan..?

MfG. Eduard

Precies hier doelde ik dus op he ;)

OK

Dit heeft idd wat met vertrouwen te doen. Als dit zo zou zijn, heb ik me in dit Forum geweldig vergist.. Hoewel ik hoop dat dat niet zo is.

Ik zou t toch graag in eerste instantie bij mijn vraag willen blijven of ik trenbolone E erbij kan nemen of niet. Zo ja, kan dat dan met 200 of zelfs met 400/week.

Aub. geen zinlose kritiek meer. Een gedetailleerd antwoord zou ik meer aan hebben.

PS: Propionat is een kort werkend Ester met 3 Carbon Atoms in de Ester. Vandaag de korte werking , max. 72 uur.
Dus zover weet ik nog wel een klein beetje...

MfG.

Kijk kerel, jongens die in jou topic gepost hebben, zeggen duidelijk dat je onverantwoord om gaat met anabolen steroid.

Terug
Naar boven