AndroidHealthClinic

kuur test/deca (zit in 6e week)

broodjes zullen wel witte puntjes zijn waarschijnlijk

ja wat dat betreft neem ik wel allerlei eiwitten shake,eieren,amino pillen en magere kwark sávonds altijd kipfilet/kalkoen

7:00 2 broodjes + shake
8:45 3 broodjes + karnemelk+2eieren
10:00 3amino pillen
12:00 3 broodjes+magerekwark
15:00 2 broodjes+magerekwark
16:00 trainen
17:00 na trainen 3 aminopillen
17:45 warme maaltijd groente kip/kalkoen
19:30 shake
21:30 magere kwark
22:30 slapen

in een voedingsschemahoef je volgens mij geen trainingen te vermelden!
maar goed je moet dus veel meer eten!
tonijn erbij wat rijst met kipfilet , pannekoeken who cares het is toch een bulk kuur de tijden tussen je maaltijden zijn ook wat aan de lange kant kortom meer van alles en je moet vast nog wel enige kg's gainen!

in een voedingsschemahoef je volgens mij geen trainingen te vermelden!
maar goed je moet dus veel meer eten!
tonijn erbij wat rijst met kipfilet , pannekoeken who cares het is toch een bulk kuur de tijden tussen je maaltijden zijn ook wat aan de lange kant kortom meer van alles en je moet vast nog wel enige kg's gainen!

je voedingsschema zou je moeten aanpassen aan je activiteiten, omdat andere voedingsstoffen nodig zijn. dat betekent dat het WEL uitmaakt wanneer je traint, dus ook handig om te vermelden.

Ontopic: Volgens mij eet je te weinig. Liever teveel en iets meer vet krijgen dan te weinig en je lichaam voor niks onder stress zetten.

in ieder geval veel suc6 de laatste weken van je kuur!

Probeer je zelf toch te dwingen om wat meer te eten joh, 2 tot 3 broodjes per maaltijd is echt te weining.
Indien mogelijk neem liever een bakje pasta met wat kip of rundergehakt.
Je zult zien als je je voeding met zo'n 500 tot 1000kcal verhoogt, dat je er nog veel meer uit kunt halen. De test en deca beginnen nu echt te werken, dus profiteer er van.

iig succes ermee.

ik zie geen tonijn en pasta's in je voedingsschema.je kan het beste voor en na het trainen pasta eten en overdag wat tonijn en vis enz.

indd vervang die amino pillen door n groot bord rijst/macaroni met tonijnn, n bak kwark en 2 bananen. zal al wel wat schelen.

je eet te wijnig en je gebruikt te wijnig probeer meer rijst kip en groente te eten ik zelf eet vier keer perdag 250 gr kipfile met rijst en groente en drie keer perdag 250gr hafermoud met wey en dan nog wat tussen door

Terug
Naar boven