XXL Nutrition

Kuur Test E - Dianabol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus? Hoeveel tijd zit er dan tussen je laatste pil nolva en je eerste spuit van je nieuwe cycle?

2maand en een beetje langer bro;)
Ik weet dat langer beter is om terug te kunnen gainen maar ja... Het is bijna zomer en ik ga ervoor:p In de winter kan ik het niet goed tonen dus dan is het niet de moeite...
 
2maand en een beetje langer bro;)
Ik weet dat langer beter is om terug te kunnen gainen maar ja... Het is bijna zomer en ik ga ervoor:p In de winter kan ik het niet goed tonen dus dan is het niet de moeite...

Beachboy???
 
Voor zover ik weet gaf hij alleen maar advies omdat mensen hem iets vroegen, heeft niks met loggen van een kuur te maken.

Oke wijsneus

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 15:25 ----------

Ik open een nieuwe log bro, anders wordt het een hele puinhoop:)
Ik hoop dat je dan eens langskomt voor te zien hoe het gaat:D

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 18:10 ----------



Jazeker, laat maar weten zodra je gaat loggen ;)
 
2maand en een beetje langer bro;)
Ik weet dat langer beter is om terug te kunnen gainen maar ja... Het is bijna zomer en ik ga ervoor:p In de winter kan ik het niet goed tonen dus dan is het niet de moeite...

Niet echt verstandig hè? Je wilt er misschien deze zomer goed uit zien maar er komen nog veel meer zomers en je hebt maar 1 lichaam...

Heb je btw je bloedwaardes gecheckt voor/ (tijdens)/ na de kuur? Zeker omdat je weer wilt gaan kuren zou ik je zwaar aanraden eerst langs je huisarts te gaan
 
niet echt verstandig hè? Je wilt er misschien deze zomer goed uit zien maar er komen nog veel meer zomers en je hebt maar 1 lichaam...

Heb je btw je bloedwaardes gecheckt voor/ (tijdens)/ na de kuur? Zeker omdat je weer wilt gaan kuren zou ik je zwaar aanraden eerst langs je huisarts te gaan

+1
 
Niet echt verstandig hè? Je wilt er misschien deze zomer goed uit zien maar er komen nog veel meer zomers en je hebt maar 1 lichaam...

Heb je btw je bloedwaardes gecheckt voor/ (tijdens)/ na de kuur? Zeker omdat je weer wilt gaan kuren zou ik je zwaar aanraden eerst langs je huisarts te gaan

Vriend ik heb het laten checken voor "deze" kuur die ik heb genomen... En alles was perfect! hart, lever, nieren!!! Dus denk niet dat ik van Test-e op 500mg veel schade heb!!!
 
je kan het altijd voor de zekerheid laten checken natuurlijk, maar die ekuze is ana jou natuurlijk, laat het maar weten zodra je nieuwe log gestart is.
 
Vriend ik heb het laten checken voor "deze" kuur die ik heb genomen... En alles was perfect! hart, lever, nieren!!! Dus denk niet dat ik van Test-e op 500mg veel schade heb!!!

Sterk argument heb je daar :o. Het is jouw lichaam maar ik zou het NOOIT op deze manier doen. Alsnog wens ik je succes
 
Vriend ik heb het laten checken voor "deze" kuur die ik heb genomen... En alles was perfect! hart, lever, nieren!!! Dus denk niet dat ik van Test-e op 500mg veel schade heb!!!


Roid rage :D

Nee serieus,best laat je week of 4 na de pct ff je bloed meten.
 
je kan het altijd voor de zekerheid laten checken natuurlijk, maar die ekuze is ana jou natuurlijk, laat het maar weten zodra je nieuwe log gestart is.

zal ik doen bro, voor jou alles:p

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 16:27 ----------

Sterk argument heb je daar :o. Het is jouw lichaam maar ik zou het NOOIT op deze manier doen. Alsnog wens ik je succes

bedankt voor de goed bedoelde raad;) Ik neem het sterk in overweging!

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 16:28 ----------

[/B]

Roid rage :D

Nee serieus,best laat je week of 4 na de pct ff je bloed meten.

Ja inderdaad roidrage maar dan wel zonder roids:p haha...
wat is iedereen toch zo lief en bezorgd hier op DBB;)
 
Laatst bewerkt:
zit al een half uur geinteresseerd je log telezen!
Ziet er goed uit man(Y) Wat zijn je status nu? veel gains overgehouden?
Volg zeker je nieuwe log man!

Had je nog last van veel sides???

grtzzzz
 
Vriend ik heb het laten checken voor "deze" kuur die ik heb genomen... En alles was perfect! hart, lever, nieren!!! Dus denk niet dat ik van Test-e op 500mg veel schade heb!!!

Net zo belangrijk is het controleren op (beginnende) kanker, alleen de orgaanfuncties controleren is onvoldoende.
 
Ik heb deze gehele log gelezen en ja alle commentaren dus ook. Een mooi voorbeeld hoe een log eruit kan zien. Eerste paar pagina's nog gezeik over te vroeg beginnen, te licht, te klein, te veel.
Alles komt goed aan bot. Dit zou best wel een sticky mogen zijn imo. Top gedaan Sexytrunks. En je pics zijn top man, beetje klein alleen en slecht belicht. ;-)
 
Ik heb deze gehele log gelezen en ja alle commentaren dus ook. Een mooi voorbeeld hoe een log eruit kan zien. Eerste paar pagina's nog gezeik over te vroeg beginnen, te licht, te klein, te veel.
Alles komt goed aan bot. Dit zou best wel een sticky mogen zijn imo. Top gedaan Sexytrunks. En je pics zijn top man, beetje klein alleen en slecht belicht. ;-)

thanx bro... appreciate it;)
check ook eens mijn nieuwe logje die nog altijd bezig is:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven