AndroidHealthClinic

Kuur Test E - Dianabol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Offtopic: vraag dus als je gekuurd hebt kan je dan nog op de natuurlijke manier iets gainen? of moet je dan verplicht na een eventuele volgende kuur gaan?
En raak je alles dan ook weer kwijt na een lange periode?
Tuurlijk kun je daarna naturel weer gainen nadat alles uit je systeem is no problem maar waarom off gaan lekker doorkuren bridge endergelijke met 1 kuurtje per jaar word het niet veel
 
Ik kan ook zeggen dat mijn training op geen ruk trok en mijn voeding ook niet supersized:)
Sinds 10maanden tijd is dit allemaal verbeterd!
Je kan zeggen hoe ik er nu bij sta dat ik het op 10maand tijd gedaan heb... Oke roids natuurlijk ook als hulpmiddel... maar je weet zelf ook dat het niet zo makkelijk is zelfs met roids! en zeker moeilijk om het te blijven vasthouden;)
Alles gaat als je uw best echt doet heb ik geleerd, en nu doe ik mijn uiterste best en vroeger was ik een slappe miet!!! ;)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 20:11 ----------

haha je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, wel flinke kuurverleden dus blijf erbij dat je stats dan wel wat aan de zuinige kant zijn. Maar dat maakt ook niet uit, je zegt zelf dat je het toen niet goed deed. Ben blij dat je nu je draai hebt gevonden, knallen de volgende kuur!!

yessir:D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 16:49 ----------

Offtopic: vraag dus als je gekuurd hebt kan je dan nog op de natuurlijke manier iets gainen? of moet je dan verplicht na een eventuele volgende kuur gaan?
En raak je alles dan ook weer kwijt na een lange periode?

Je kan op de natuurlijke manier terug gainen maar wel pas na enkele maanden na het kuren;) Als uw eigen testosteron terug op gang is dan gaat het terug... hcg en een deftige nakuur zal alles sneller laten op gang komen en zo kan je terug gainen zonder probleem:p hcg neemt niet iedereen omdat niet iedereen last van krimpende ballen heeft... maar het helpt je herstel ook vlotter op gang te komen zodat je zo minimaal mogelijk verlies maakt in kilo's en sneller kunt bijkomen terug.
Als uw voedingsschemaniet goed is, en daarmee bedoel ik als je gedaan hebt met kuren... dan zal je alles als sneeuw voor de zon zien verdwijnen!! dus voeding is heel belangerijk tijdens je kuur maar ook na je kuur!!! maar je kan ook ziek vallen en minder eetlust krijgen en zo al je gains terug verliezen... maar als ik ziek ben dan probeer even goed te eten, zin of geen zin:p
 
Laatst bewerkt:
en nog gekeken?

edit: je hebt gereageerd zag ik, thx mate!
 
zin of geen zin is wel heel makkelijk gezegd, 2 weken terug ben ik 1 week heel erg verkouden geweest en ik kreeg echt helemaal niks door mijn mond ook al had ik zin of geen zin.
 
zin of geen zin is wel heel makkelijk gezegd, 2 weken terug ben ik 1 week heel erg verkouden geweest en ik kreeg echt helemaal niks door mijn mond ook al had ik zin of geen zin.

zoveel mogelijke vloeibare voeding he maat;) is ook een oplossing! veel platte kaas en magere producten:p
Maar ik begrijp je wel... maar ik kan het als ik ziek ben... ik heb mij erop getraind, anders vind ik kuren niet de moeite als je plots ziek wordt en alles terug kwijt bent.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 20:44 ----------

en nog gekeken?

edit: je hebt gereageerd zag ik, thx mate!

Tuurlijk bro!!! Je bent verdomd goed bezig voor de zomer!!! Blijven gemotiveerd trainen bro:D Mooie schouders en traps op die foto's van jou:)
 
olijfolie drinken :p

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 22:24 ----------

btw nice fysiek heb je al zag je foto's een paar pagina's terug je hebt ook ongeveer dezelfde lengte als mij haha shorty.
 
olijfolie drinken :p

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 22:24 ----------

btw nice fysiek heb je al zag je foto's een paar pagina's terug je hebt ook ongeveer dezelfde lengte als mij haha shorty.

olijfolie kan je proberen te drinken maar je gaat gegarandeerd veel op het schijthuis zitten:D
thanx by the way ik doe mijn best en leef er precies alleen maar voor de laatste tijd:p
ik ben 1.65meter klein;) Iedereen zegt dat als je klein bent het niet zo mooi is om te breed te gaan maar ik vind juist van wel:p Binnen een jaar of 2 moet ik goed staan... Ik kan niet meer wachtten en blijf in mijn off periodes even gemotiveerd trainen:)
 
Hmmm, het ligt er maar net aan bro. Met een korte lengte kan het er inderdaad heel goed uitzien als je breed bent. Maar ik herinner me een koreaanse jongen uit de tijd dat ik in een gym in Groningen trainde.....yeah die was breed, maar zo breed dat hij er als hij met zijn personal trainer poses oefende uitzag als een michelin mannetje!
 
Hmmm, het ligt er maar net aan bro. Met een korte lengte kan het er inderdaad heel goed uitzien als je breed bent. Maar ik herinner me een koreaanse jongen uit de tijd dat ik in een gym in Groningen trainde.....yeah die was breed, maar zo breed dat hij er als hij met zijn personal trainer poses oefende uitzag als een michelin mannetje!

haha dat moet ik niet hebben:p droge grote massa is mijn doel:D
 
update, update, update!:P
 
update, update, update!:P

volgende kuur gaat test/tren lange esters worden maat... i'll keep it simple ;) geen kickstart ofzo... 10weken test-e en 8weken tren-e ... 250mg en 200mg... Ik ga laag doseren en probeer alle gains uit men voeding te halen:p hoog doseren is maar een mythe denk ik... voeding bepaald uw gains grotendeels:D
 
denk dta het een combinatie van is, maar licht beginnen is altijd beter, dna an de volgende kuur hogere toch?;) wanneer ben je het van plan?
 
denk dta het een combinatie van is, maar licht beginnen is altijd beter, dna an de volgende kuur hogere toch?;) wanneer ben je het van plan?

deze maand;) Ik ga zeker loggen:p Kom maar eens checken dan bro:D
 
Ben benieuwd!!! Open je een nieuwe log of ga je hierin verder?
 
zowiezo dat ik je weer volg;)
 
Voor zover ik weet gaf hij alleen maar advies omdat mensen hem iets vroegen, heeft niks met loggen van een kuur te maken.
 
Ben benieuwd!!! Open je een nieuwe log of ga je hierin verder?

Ik open een nieuwe log bro, anders wordt het een hele puinhoop:)
Ik hoop dat je dan eens langskomt voor te zien hoe het gaat:D

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 18:10 ----------

zowiezo dat ik je weer volg;)

fijn om te horen:D Je bent meer als welkom;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven