vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja de meesten kopen het voor de pomp bro... maar het is ook spieropbouwend staat op het potje... meer kracht krijg je er niet van naar mijn mening. maar wel zeker weten meer aders die eruit komen en afvallen ook... daarmee bedoel ik niet spierverlies maar vetverbranding!
Het kost op B&F maar 19.90euro dus het is zeker niet overprised bro
Ik zou zeggen naar niemand luisteren en zelf gewoon lekker proberen![]()
Maar ga het zeker proberen op de juiste momenten
ik zit net je logje te lezen en heb gezocht op b&f shop naar agmatine
maar welke neem jij dan voor 19.90 ik kon het niet vinden
degene die er wel opstaan zijn duurder
kan jij mij vertellen welke jij bedoelt sexythrunks![]()

Denk niet dat je er spierwinst van krijgt, wat er op het potje staat neem ik altijd met een korreltje zout. Anders zou ik nu allang mr Olympia moeten zijnMaar ga het zeker proberen op de juiste momenten
---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 11:06 ----------
Ben er ook niet van overtuigd dat je er van afvalt, zal meer aan je voeding liggen denk ik Trunks of van het vocht wat je nu kwijt raakt? Maar goed, daar koop ik het ook niet voor, puur voor de pomp @ the beach![]()
amaai dan

pics zien er netjes uit! al plannen voor een volgende kuur oid?

bedankt heb het zojuist bestelsd en ga eens kijken wat het mij brengt
nu ik toch bezig ben gelijk nog een vraagje
wat is het beste wat je kan nemen met test e
van een ug lab of van HG in prijs maakt het niet zoveel uit denk ik
maar mensen die met ug labs injecteren hoor ik vaak van verdikkingen in de bil streek
of heeft dat daar niks mee te maken
ik weet niet of ik de prijzen mag noemen maar ug 40.00 per 10ml
hg 6.50 per ampull van 250mg/1ml
bij een kuur van 12 weken ug op 120.00 en hg 24x6.50=156.00

Het begint volume te krijgen maar ik zou liever 39 of 38cm droog hebben
amaai dan

5kilo vochtamaai dan
groetjes bro... ik zeg maar wat ik ervan ondervind en mijn maat papanilaala kan het bevestigen hij ziet er ook strakker uit op zijn foto's door agmatine
---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 12:53 ----------
thanx m8
volgende kuur gaat zowiezo trenbolone zijn!!!
you'll never alone with trenbolone
mss nog Mast-p toevoegen i.v.m droger te worden of winstrol depot maar daar ben ik nog ni uit...
in ieder geval gaat het Tren-a en test-p worden i.v.m korte esters want lange heb ik al gehad.
En hou met test-e teveel vocht vast maar test-p is naar het schijnt andere koek maar eerst zien dan geloven.
heb al veel ergere dingen in mijn leven gedaan hoor

Dus bro laat mij aub doen wat ik wil doen en zit mij zo niet te pesten

hahaJa, ik zag het op de Beeb. BB'er gezocht in verband met gewelddadige dood van een pizza koerier.

Hahah, doe wat je wilt man! Dacht dat dit je 2de kuurtje werd vandaar. Wat is je kuurverleden dan? Want dan vallen je stats wel beetje tegen Trunks. Maar we gaan niet bishen om stats natuurlijk, vind dat je er goed bij staat nu![]()
Wel loggen he met die kuur, vind t wel leuk om te volgen. Wanneer ga je beginnen?

ben ook zeer benieuwd naar de volgende log, hoop dta je die dna ook zo goed nij gaat houden!

haha ff lekker droog trainen voor de zomer, goed bezig!

Ik kan ook zeggen dat mijn training op geen ruk trok en mijn voeding ook niet supersized
Sinds 10maanden tijd is dit allemaal verbeterd!
Je kan zeggen hoe ik er nu bij sta dat ik het op 10maand tijd gedaan heb... Oke roids natuurlijk ook als hulpmiddel... maar je weet zelf ook dat het niet zo makkelijk is zelfs met roids! en zeker moeilijk om het te blijven vasthouden
Alles gaat als je uw best echt doet heb ik geleerd, en nu doe ik mijn uiterste best en vroeger was ik een slappe miet!!!
---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 20:11 ----------
haha je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, wel flinke kuurverleden dus blijf erbij dat je stats dan wel wat aan de zuinige kant zijn. Maar dat maakt ook niet uit, je zegt zelf dat je het toen niet goed deed. Ben blij dat je nu je draai hebt gevonden, knallen de volgende kuur!!