AndroidHealthClinic

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
pics zien er netjes uit! al plannen voor een volgende kuur oid?

ja de meesten kopen het voor de pomp bro... maar het is ook spieropbouwend staat op het potje... meer kracht krijg je er niet van naar mijn mening. maar wel zeker weten meer aders die eruit komen en afvallen ook... daarmee bedoel ik niet spierverlies maar vetverbranding!
Het kost op B&F maar 19.90euro dus het is zeker niet overprised bro;)
Ik zou zeggen naar niemand luisteren en zelf gewoon lekker proberen:D

Denk niet dat je er spierwinst van krijgt, wat er op het potje staat neem ik altijd met een korreltje zout. Anders zou ik nu allang mr Olympia moeten zijn :D Maar ga het zeker proberen op de juiste momenten

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 11:06 ----------

Ben er ook niet van overtuigd dat je er van afvalt, zal meer aan je voeding liggen denk ik Trunks of van het vocht wat je nu kwijt raakt? Maar goed, daar koop ik het ook niet voor, puur voor de pomp @ the beach :D

ik zit net je logje te lezen en heb gezocht op b&f shop naar agmatine
maar welke neem jij dan voor 19.90 ik kon het niet vinden:(:(
degene die er wel opstaan zijn duurder
kan jij mij vertellen welke jij bedoelt sexythrunks:D

• Topic Starter Topic Starter

+1

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 12:51 ----------

Denk niet dat je er spierwinst van krijgt, wat er op het potje staat neem ik altijd met een korreltje zout. Anders zou ik nu allang mr Olympia moeten zijn :D Maar ga het zeker proberen op de juiste momenten

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 11:06 ----------

Ben er ook niet van overtuigd dat je er van afvalt, zal meer aan je voeding liggen denk ik Trunks of van het vocht wat je nu kwijt raakt? Maar goed, daar koop ik het ook niet voor, puur voor de pomp @ the beach :D

5kilo vocht??? amaai dan;)
groetjes bro... ik zeg maar wat ik ervan ondervind en mijn maat papanilaala kan het bevestigen hij ziet er ook strakker uit op zijn foto's door agmatine:p

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 12:53 ----------

pics zien er netjes uit! al plannen voor een volgende kuur oid?

thanx m8 ;)
volgende kuur gaat zowiezo trenbolone zijn!!!
you'll never alone with trenbolone:D
mss nog Mast-p toevoegen i.v.m droger te worden of winstrol depot maar daar ben ik nog ni uit...
in ieder geval gaat het Tren-a en test-p worden i.v.m korte esters want lange heb ik al gehad.
En hou met test-e teveel vocht vast maar test-p is naar het schijnt andere koek maar eerst zien dan geloven.

Laatst bewerkt:
Wat is je omtrek van je biceps/triceps? gr

bedankt heb het zojuist bestelsd en ga eens kijken wat het mij brengt
nu ik toch bezig ben gelijk nog een vraagje
wat is het beste wat je kan nemen met test e
van een ug lab of van HG in prijs maakt het niet zoveel uit denk ik
maar mensen die met ug labs injecteren hoor ik vaak van verdikkingen in de bil streek
of heeft dat daar niks mee te maken
ik weet niet of ik de prijzen mag noemen maar ug 40.00 per 10ml
hg 6.50 per ampull van 250mg/1ml
bij een kuur van 12 weken ug op 120.00 en hg 24x6.50=156.00

bedankt heb het zojuist bestelsd en ga eens kijken wat het mij brengt
nu ik toch bezig ben gelijk nog een vraagje
wat is het beste wat je kan nemen met test e
van een ug lab of van HG in prijs maakt het niet zoveel uit denk ik
maar mensen die met ug labs injecteren hoor ik vaak van verdikkingen in de bil streek
of heeft dat daar niks mee te maken
ik weet niet of ik de prijzen mag noemen maar ug 40.00 per 10ml
hg 6.50 per ampull van 250mg/1ml
bij een kuur van 12 weken ug op 120.00 en hg 24x6.50=156.00

prijzen mag je idd niet noemen hier geloof ik! maar ik kan je geen info geven i.v.m human grade geen ervaring in. Ug is good to go ;)
Zal wel niks gebeuren maat, niet teveel zorgen maken en erin pinnen die shizle:p

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 19:19 ----------

Wat is je omtrek van je biceps/triceps? gr

41cm omtrek van mijn arm gespannen:) Het begint volume te krijgen maar ik zou liever 39 of 38cm droog hebben:p

Ik kom zelfs al op het nieuws lol :p

120317-185251.jpg

Ja, ik zag het op de Beeb. BB'er gezocht in verband met gewelddadige dood van een pizza koerier.

groetjes bro... ik zeg maar wat ik ervan ondervind en mijn maat papanilaala kan het bevestigen hij ziet er ook strakker uit op zijn foto's door agmatine:p

thanx m8 ;)
mss nog Mast-p toevoegen i.v.m droger te worden of winstrol depot maar daar ben ik nog ni uit...

in ieder geval gaat het Tren-a en test-p worden i.v.m korte esters want lange heb ik al gehad.
En hou met test-e teveel vocht vast maar test-p is naar het schijnt andere koek maar eerst zien dan geloven.[/QUOTE]

blijf er sceptisch over trunks, je zegt zelf dat jij je voeding hebt aangepast en er zal zeker wat vocht verlies zijn, zeg niet dat dit 5 kg ofzo is hoor. Maar goed, voor vetverlies zou ik persoonlijk voor een fatburner kiezen, voor de pomp is het een leuk middel. Miss ga je er ook wat droger van staan vind dit in dit geval alleen lastig aan agmatine te wijten gezien de aanpassing en verleden.

Verder zou ik er nog goed over nadenken om meteen aan de tren te gaan, vrij zwaar middel hoor. Wat wil je gaan zetten?

thanx m8 ;)

En hou met test-e teveel vocht vast maar test-p is naar het schijnt andere koek maar eerst zien dan geloven.

blijf er sceptisch over trunks, je zegt zelf dat jij je voeding hebt aangepast en er zal zeker wat vocht verlies zijn, zeg niet dat dit 5 kg ofzo is hoor. Maar goed, voor vetverlies zou ik persoonlijk voor een fatburner kiezen, voor de pomp is het een leuk middel. Miss ga je er ook wat droger van staan vind dit in dit geval alleen lastig aan agmatine te wijten gezien de aanpassing en verleden.

Verder zou ik er nog goed over nadenken om meteen aan de tren te gaan, vrij zwaar middel hoor. Wat wil je gaan zetten?[/QUOTE]

is niks zwaars aan dat ik niet aankan bro:p heb al veel ergere dingen in mijn leven gedaan hoor;)
Tren-e was trouwens peace of cake voor mij... beetje zweten s'nachts en nachtmerries kan ik de baas:D
Agressieviteit heb ik met trenbolone niet ondervonden... soms een beetje meer kortaf in woorden maar daar blijft het bij. achterdochtigheid is bij mij ook geen probleem heb ik niet:D Dus bro laat mij aub doen wat ik wil doen en zit mij zo niet te pesten:p
Als je eens wist wat ik allemaal al heb genomen, dan zou je dit niet zeggen lol:)
Maar bezorgdheid is een schone zaak en wil zeggen dat de mensen met je inzitten:D
Geen zorgen bro... trenbolone from silvester stallone:p haha

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 17:35 ----------

Ja, ik zag het op de Beeb. BB'er gezocht in verband met gewelddadige dood van een pizza koerier.

ja idd die pizza koerier zou bij u geen pizza durven brengen:p

Hahah, doe wat je wilt man! Dacht dat dit je 2de kuurtje werd vandaar. Wat is je kuurverleden dan? Want dan vallen je stats wel beetje tegen Trunks. Maar we gaan niet bishen om stats natuurlijk, vind dat je er goed bij staat nu ;)
Wel loggen he met die kuur, vind t wel leuk om te volgen. Wanneer ga je beginnen?

ben ook zeer benieuwd naar de volgende log, hoop dta je die dna ook zo goed nij gaat houden!

Hahah, doe wat je wilt man! Dacht dat dit je 2de kuurtje werd vandaar. Wat is je kuurverleden dan? Want dan vallen je stats wel beetje tegen Trunks. Maar we gaan niet bishen om stats natuurlijk, vind dat je er goed bij staat nu ;)
Wel loggen he met die kuur, vind t wel leuk om te volgen. Wanneer ga je beginnen?

methyl test... test only, test/npp en test ook eens met dianabol... test-e/tren-e ! En heel veel drugs in mijn verleden tijd...:D
Stats op deze moment 83 kilo bij 1.65meter vetpercentage 14% stats vallen goed mee bro... Ik kan zeggen dat het doel in zicht begint te komen.
Als je eens wist hoe snel het is gegaan de laatste tijd met krachtstatus en gewicht haha:D

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 20:06 ----------

ben ook zeer benieuwd naar de volgende log, hoop dta je die dna ook zo goed nij gaat houden!

Log komt binnenkort het zal niet zo lang meer duren;)

haha ff lekker droog trainen voor de zomer, goed bezig!

Ik kan ook zeggen dat mijn training op geen ruk trok en mijn voeding ook niet supersized:)
Sinds 10maanden tijd is dit allemaal verbeterd!
Je kan zeggen hoe ik er nu bij sta dat ik het op 10maand tijd gedaan heb... Oke roids natuurlijk ook als hulpmiddel... maar je weet zelf ook dat het niet zo makkelijk is zelfs met roids! en zeker moeilijk om het te blijven vasthouden;)
Alles gaat als je uw best echt doet heb ik geleerd, en nu doe ik mijn uiterste best en vroeger was ik een slappe miet!!! ;)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 20:11 ----------

haha ff lekker droog trainen voor de zomer, goed bezig!

hoe gaat het bij jou maat? maak je nog progressie? ik wil meer foto's van jou zien:p
Ja inderdaad bro ik ben droog aan't trainen, ik zou niet willen dat ik mijn buik moet intrekken in de zomer haha:p

Ik kan ook zeggen dat mijn training op geen ruk trok en mijn voeding ook niet supersized:)
Sinds 10maanden tijd is dit allemaal verbeterd!
Je kan zeggen hoe ik er nu bij sta dat ik het op 10maand tijd gedaan heb... Oke roids natuurlijk ook als hulpmiddel... maar je weet zelf ook dat het niet zo makkelijk is zelfs met roids! en zeker moeilijk om het te blijven vasthouden;)
Alles gaat als je uw best echt doet heb ik geleerd, en nu doe ik mijn uiterste best en vroeger was ik een slappe miet!!! ;)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 20:11 ----------

haha je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, wel flinke kuurverleden dus blijf erbij dat je stats dan wel wat aan de zuinige kant zijn. Maar dat maakt ook niet uit, je zegt zelf dat je het toen niet goed deed. Ben blij dat je nu je draai hebt gevonden, knallen de volgende kuur!!

Offtopic: vraag dus als je gekuurd hebt kan je dan nog op de natuurlijke manier iets gainen? of moet je dan verplicht na een eventuele volgende kuur gaan?
En raak je alles dan ook weer kwijt na een lange periode?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven