- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Oke al 1week juist verder vandaag.
Ik weeg nu 78 kilo dus al 3kilo bijgekomen dat gaat dus heel goed
Ik zie in de spiegel dat mijn schouders breder zijn geworden en mijn borstkas is ook iets toegenomen. Ik heb de eerste 3dagen hoofdpijn en nekpijn gehad van de Dianabol maar das ondertussen al verleden tijd ;-)
Wat ik nog wel af en toe heb is brandend maagzuur ik denk van de Diana's maar ik ben niet zeker.
Kwa kracht merk ik nog niks maar dat zal hopelijk wel komen. Wel merk ik dat ik meer zin begin te krijgen in extra oefeningen te doen, das dus heel goed
Ik neem mijn tijd daar dan ook voor.
S'avonds word ik wel altijd 1keer wakker voor te plassen en dan denk ik dat het al tijd is voor op te staan, maar helaas is het niet waar.
Ik zal volgende week dinsdag terug een update doen
Groetjes
Ik weeg nu 78 kilo dus al 3kilo bijgekomen dat gaat dus heel goed

Ik zie in de spiegel dat mijn schouders breder zijn geworden en mijn borstkas is ook iets toegenomen. Ik heb de eerste 3dagen hoofdpijn en nekpijn gehad van de Dianabol maar das ondertussen al verleden tijd ;-)
Wat ik nog wel af en toe heb is brandend maagzuur ik denk van de Diana's maar ik ben niet zeker.
Kwa kracht merk ik nog niks maar dat zal hopelijk wel komen. Wel merk ik dat ik meer zin begin te krijgen in extra oefeningen te doen, das dus heel goed
Ik neem mijn tijd daar dan ook voor.S'avonds word ik wel altijd 1keer wakker voor te plassen en dan denk ik dat het al tijd is voor op te staan, maar helaas is het niet waar.
Ik zal volgende week dinsdag terug een update doen

Groetjes

Als je op 75kg anabolen nodig hebt om te groeien dan ben je gewoon een luie lulhannes. Wat me nog het meest intrigeert is dat er zelfs met middelen als tren en dbol gespeeld wordt. Zelfs als je kuur goed verloopt en je houdt 5kg over, dan ben je nog steeds mager. Wat je doet bewegen om daarvoor met je gezondheid te spelen...het is mij een mysterie.
(mits respectabele VP % natuurlijk)