MuscleMeat

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Oke al 1week juist verder vandaag.
Ik weeg nu 78 kilo dus al 3kilo bijgekomen dat gaat dus heel goed :)
Ik zie in de spiegel dat mijn schouders breder zijn geworden en mijn borstkas is ook iets toegenomen. Ik heb de eerste 3dagen hoofdpijn en nekpijn gehad van de Dianabol maar das ondertussen al verleden tijd ;-)
Wat ik nog wel af en toe heb is brandend maagzuur ik denk van de Diana's maar ik ben niet zeker.
Kwa kracht merk ik nog niks maar dat zal hopelijk wel komen. Wel merk ik dat ik meer zin begin te krijgen in extra oefeningen te doen, das dus heel goed :) Ik neem mijn tijd daar dan ook voor.
S'avonds word ik wel altijd 1keer wakker voor te plassen en dan denk ik dat het al tijd is voor op te staan, maar helaas is het niet waar.
Ik zal volgende week dinsdag terug een update doen :)

Groetjes

hier wat foto's van mijn borstkas is misschien wel leuk om te vergelijken met de komende weken ;)

See you guys :)

borst nidal.png

chest haha.png

chest.png

woow hoe hoog sta je wel niet in vp%?

totaal geen definitie? :S

Gelukkig is er een ervaringsdeskundige in het topic aanwezig:rolleyes: Als je op 75kg anabolen nodig hebt om te groeien dan ben je gewoon een luie lulhannes. Wat me nog het meest intrigeert is dat er zelfs met middelen als tren en dbol gespeeld wordt. Zelfs als je kuur goed verloopt en je houdt 5kg over, dan ben je nog steeds mager. Wat je doet bewegen om daarvoor met je gezondheid te spelen...het is mij een mysterie.

ff los van het feit dat ie terecht kuurt of niet,
80kg bij 1.65 is niet bepaald 'mager' :D (mits respectabele VP % natuurlijk)
dit is hoe 75kg @ 167 er uit ziet.. ripped to the bone

ff los van het feit dat ie terecht kuurt of niet,
80kg bij 1.65 is niet bepaald 'mager' :D (mits respectabele VP % natuurlijk)
dit is hoe 75kg @ 167 er uit ziet.. ripped to the bone

Is dit een compliment of word ik hier uitgelachen :(
Als dit een compliment is dan dank ik u zeer :)
Ik weet dat ik niet veel voorstel voor velen van jullie maar ja ik ben in ieder geval niet zo mager als velen het misschien voorstelden.

Groetjes en ik hou jullie up to date bro's ;)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 14:14 ----------

woow hoe hoog sta je wel niet in vp%?

totaal geen definitie? :S

Weet ik eigenlijk niet want ik heb niks om het te meten en weet niet waar ik dit kan doen ???

Hoe bedoel je totaal geen definitie? leg uit vriend?

Vettangetje kopen bij B&F ofzo, 6,50 en werkt prima naar ik hoor/lees. En ik vermoed dat 'men' van mening gaat zijn dat je VP wat aan de hoge kant is waardoor je wat definitie mist. Lijkt mij vrij lastig alleen afgaande op deze foto's maar dat komt vaker bovendrijven als men aan een kuur begint en men wat hoger in VP zit dan gemiddeld, meet het en je weet het :)

Linkje overigens ;)

Laatst bewerkt:
Vettangetje kopen bij B&F ofzo, 6,50 en werkt prima naar ik hoor/lees. En ik vermoed dat 'men' van mening gaat zijn dat je VP wat aan de hoge kant is waardoor je wat definitie mist. Lijkt mij vrij lastig alleen afgaande op deze foto's maar dat komt vaker bovendrijven als men aan een kuur begint en men wat hoger in VP zit dan gemiddeld, meet het en je weet het :)

Linkje overigens ;)

maar bro... wie zegt dat ik definitie wil? ik wil er niet superdroog als een beachboy uitzien helemaal niet hoor :D
Buikspieren enzo... moet allemaal voor mij niet. Ik wil gewoon een goeie borstkas en schouders en armen hebben das al :)
Ik wil massief uitzien dat vind ik veel mooier als kurkdroog ;)
Ik moet zeggen ik ben keiblij met de resultaten tot nu toe;)
Ik denk als de test begint te werken en als ik vocht terug verlies van de Diana's dat ik zowiezo meer definitie zal zien maar dat doet er niet toe want het is wintertijd toch? :rolleyes:

Groetjes en Still respect whatever happens :D

Dat claim ik ook niet, ik lichtte het alleen toe :)
Jij moet je eigen doelen stellen en ervoor gaan, ben ik ook helemaal voor.
Maar je progressie meten is ook een deel je VP in de gaten houden toch? Daarom antwoorde ik ook omdat jue vroeg waarmee te meten dus vandaar de link :)

Dat claim ik ook niet, ik lichtte het alleen toe :)
Jij moet je eigen doelen stellen en ervoor gaan, ben ik ook helemaal voor.
Maar je progressie meten is ook een deel je VP in de gaten houden toch? Daarom antwoorde ik ook omdat jue vroeg waarmee te meten dus vandaar de link :)

Bedankt voor de link bro :)

Oke effe een kleine tussen update doen.
Gisteravond ben ik gaan trainen juist 9dagen op de dianabol en het was een "prachtige" training!!! benchpress 20kilo hoger kunnen drukken! En in al mijn oefeningen had ik meer kracht en uithouding precies...
Ik kan 1ding zeggen voor de mensen die ooit van plan zijn diana's te nemen: GEWOON DOEN!!!! Al die rotzooi dat er over wordt verteld ik ben een voorstander voor dianabol:D
Je zal er geen spijt van krijgen want bij mijn vorige kuur heb ik zo'n grote sprong niet kunnen maken!!! Gisteren was ik in topvorm!!!
Dianabol Is AMAZING;)!!!!!!!!!!

Peace out!!

Borst begint een beetje duidelijker te worden volgens mij toch of is het placebo???

111116-180228.png

Als dat het enige is dat je wil dan vind ik kuren zonde van je geld en je gezondheid...

Tuurlijk wil ik alles hebben maar dat zijn de dingen dat ik het liefst wil.
Ik train alle spieren dus maar ik denk dat iedereen wel zijn favoriete dingen heeft.
Ik bedoel gewoon buikspieren en perfecte definitie is niet mijn hoofdaspect zoals de meesten heel graag droog en ripped willen worden.
Tuurlijk moet je wel iets of wat van zichtbare spieren hebben maar ik denk niet dat het bij mij zo erg is hoor.
Maar ik begrijp jouw standpunt, wat ik heb geschreven komt inderdaad zo over als dat jij het hebt opgevat.
Excuses daarvoor:D

Respect voor de manier waarop je op de comments reageert dude :D

Enjoy the workouts :D

Respect voor de manier waarop je op de comments reageert dude :D

Enjoy the workouts :D

Respect voor jou ook bro:)
Ik probeer gewoon beleefd te blijven bro en het fatsoenlijk te houden op de Toppic:D
Omdat ik al zoveel toppics heb gelezen dat voor mij te ver gaat en kinderachtig overkomt. Het is een sport en sommige mensen reageren gewoon onsportief vind ik:)
Iedereen is mijn vriend... Vooral mijn vijanden:D want die maken mij sterker;)

Respect bro

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 15:59 ----------

Tja... buikspieren en extreme definitie vind ik minder belangerijk gewoon want je moet er niet per se perfect uitzien als vent! vind ik toch... een vrouw integendeel maar een man moet een man zijn, onder andere (goed gebouwd);)
Tenzij je competitie doet of fotomodel bent maar das bij mij zeker niet het geval:)

Groetjes bro...

Tuurlijk wil ik alles hebben maar dat zijn de dingen dat ik het liefst wil.
Ik train alle spieren dus maar ik denk dat iedereen wel zijn favoriete dingen heeft.
Ik bedoel gewoon buikspieren en perfecte definitie is niet mijn hoofdaspect zoals de meesten heel graag droog en ripped willen worden.
Tuurlijk moet je wel iets of wat van zichtbare spieren hebben maar ik denk niet dat het bij mij zo erg is hoor.
Maar ik begrijp jouw standpunt, wat ik heb geschreven komt inderdaad zo over als dat jij het hebt opgevat.
Excuses daarvoor:D

Nou laat maar zitten; ik had het verkeerd geïnterpreteerd... Zand erover ;)

Suc6 met je kuur!

OH, thanx:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 12:42 ----------

Mannen het is zaterdag 19/11 En ik heb heel de nacht niet goed geslapen door te hoesten...Als ik hoest doet het pijn tussen mijn borst! Ik heb ook keelpijn en ben flauw in mijn hoofd alsof ik griep heb.
Ik hoop niet dat de Test-flu waar ik veel over heb gelezen bij mij gaat beginnen:eek:
Ook begin ik heel veel last van brandend maagzuur te krijgen, het brand niet alleen tussen mijn borst... maar mijn hele buik vanonder is in vuur en flam:(
Ik denk dat het door de Dianabol is maar ik weet niet of Renie of gaviscon een oplossing is in zo'n situatie??? Iemand hier meer ervaring mee?
Alle tips zijn welkom...
Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven