Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij zijn geen dokters en weten niet precies wat er aan de hand is door dit te lezen.
Je kan het proberen, ik zou wel even goed opwarmen met cardio en voorzichtig opbouwen met de presses, probeer ook niet te 'pieken', maar houdt de setjes 10/12reps..
GL!

Gozer zou rustig aan doen. Idd je reps omhoog gooie maar niet te zwaar trainen kan beter nu rustiger aan doen dan dat straks je test e in slaat en je niks kan omdat je in het begin domweg door bent gaan trainen met een blessure,die misschien wel met 2 dagen rust weggegaan zou zijn.
En als je er echt pijjn aan hebt gooi er een kinderaspirine in,wie weet wil dat de pijn beetje verzachten?!
Succes goos

Ik hoop dat het ook ontstekingsremmend is

Oke het gaat een beetje beter... dus conclusie: Aspirine 500mg heeft geholpen
Straks nog 1 nemen en morgen ook en als het dan beter is dan ga ik zondag voor een comeback op de fitness![]()

Hehe, someone's eager!Blij dat de aspirine helpt
Vergeet niet dat je om spiermassa op te bouwen ook genoeg rust moet inplannen, hoe moeilijk dat ook is haha
![]()

Ik begin er echt al voller uit te zien...Beter paar dagen balen en dat je daarna weer vol kan knallen!!!
Dan een blessure hebben je hele kuur lang!!
succes man