XXL Nutrition

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat voel je zelf het beste aan, gewoon proberen..

Wij zijn geen dokters en weten niet precies wat er aan de hand is door dit te lezen.
Je kan het proberen, ik zou wel even goed opwarmen met cardio en voorzichtig opbouwen met de presses, probeer ook niet te 'pieken', maar houdt de setjes 10/12reps..
GL!

• Topic Starter Topic Starter
Wij zijn geen dokters en weten niet precies wat er aan de hand is door dit te lezen.
Je kan het proberen, ik zou wel even goed opwarmen met cardio en voorzichtig opbouwen met de presses, probeer ook niet te 'pieken', maar houdt de setjes 10/12reps..
GL!

Oke morgen dus trainingsday het staat vast:D
tussen de 10/12reps ik zal het zo doen dan...
Heel erg bedankt:p

Als ik jouw was zou ik de volgende keer in je quad injecteren. Ik ben momenteel aan mijn eerste kuur bezig. Heb nu 3 injects in mijn quad gezet. Het is mij alles meegevallen! De dag nadat ik de eerste inject heb gezet heb ik de meeste last gehad, echter kon ik gewoon normaal lopen, leek net of ik spierpijn had meer niet...Ik injecteer met 0,6*25 gaat prima!

Gozer zou rustig aan doen. Idd je reps omhoog gooie maar niet te zwaar trainen kan beter nu rustiger aan doen dan dat straks je test e in slaat en je niks kan omdat je in het begin domweg door bent gaan trainen met een blessure,die misschien wel met 2 dagen rust weggegaan zou zijn.
En als je er echt pijjn aan hebt gooi er een kinderaspirine in,wie weet wil dat de pijn beetje verzachten?!
Succes goos

Gozer zou rustig aan doen. Idd je reps omhoog gooie maar niet te zwaar trainen kan beter nu rustiger aan doen dan dat straks je test e in slaat en je niks kan omdat je in het begin domweg door bent gaan trainen met een blessure,die misschien wel met 2 dagen rust weggegaan zou zijn.
En als je er echt pijjn aan hebt gooi er een kinderaspirine in,wie weet wil dat de pijn beetje verzachten?!
Succes goos

Je hebt gelijk ik ga het volledig verpesten.
Ik heb vanmorgen getraind Rug/benen en mijn arm doet nog meer pijn als voor't trainen, en dat gewoon bij rugoefeningen???
Ik zit vol energie en ik wil graag deftig kunnen trainen maar het lukt niet goed:(
Ik denk dat ik best 3dagen gewoon niet ga en mijn arm laat rusten.
Ik heb maar 3keer geweest deze week en ik vind het zo erg dat het zo moet gaan!
Ik denk maandag terug te trainen en alles laten voor wat het is gewoon want ik heb inderdaad niet goed gedaan aan vandaag te gaan. Ik heb meer pijn!
Ik denk dat het ontstoken is.
Ik heb hier Aspirine 500mg staan! weet iemand of dat gebruikt mag worden samen met mijn test en Diana??? Ik hoop dat het ook ontstekingsremmend is???

Oke mannen ik heb het opgezocht voor diegene die het niet weten Aspirine 500mg is ook ontstekingsremmend en mag niet langer dan 5dagen worden gebruikt zonder advies van arts! Je mag er maximum 8 per 24uur nemen:)
Het wordt ook voor pijn tegen vaccinatie gebruikt dus dat kan wel eens helpen;)
Nu weet ik alleen niet of aspirine 500mg te sterk gaat zijn in combinatie met Dianabol en testo:eek:
Ik heb er al een genomen dus we zullen zien als ik nog reply:D

Oke het gaat een beetje beter... dus conclusie: Aspirine 500mg heeft geholpen:p
Straks nog 1 nemen en morgen ook en als het dan beter is dan ga ik zondag voor een comeback op de fitness;)

Hehe, someone's eager! :P Blij dat de aspirine helpt :) Vergeet niet dat je om spiermassa op te bouwen ook genoeg rust moet inplannen, hoe moeilijk dat ook is haha :)

Hehe, someone's eager! :P Blij dat de aspirine helpt :) Vergeet niet dat je om spiermassa op te bouwen ook genoeg rust moet inplannen, hoe moeilijk dat ook is haha :)

Das waar! Ik zal tot zondag lekker genoeg rusten en dan zondag als het beter gaat hard knallen;)

Goed bezig!!!

Wel jammer met de dianabol dat ik een paar dagen niet kan trainen en ze toch moet slikken:(
Ik voel dat ik er meer had kunnen uithalen had ik die ambetante pijn niet:o

Beter paar dagen balen en dat je daarna weer vol kan knallen!!!
Dan een blessure hebben je hele kuur lang!!
succes man

Vandaag gaan fitnessen zoals gezegd ook zo gedaan:D
ik heb 3uur en 15min getraind dus het was super zalig:)
geen pijn ondervonden tot nu toe maar het kan morgen nog wel komen:p
Ik ben heel blij dat ik heb kunnen trainen morgen opnieuw:D
Groetjes

3 uur en 15 min?

Was vast kickboksen in plaats van gewichten ;) 5 minuten sparren, 1 uur knock out, 5 minuten sparren, 1 uur knock out en nogmaals dan kom je er wel op :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven