AndroidHealthClinic

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gozah leuke logje ik volg!!
Ik zeg thee met honing wil veel doen!
Is een kwestie van uit zieken zal paar dagjes duren maar dan ben je er wel weer vanaf!
Succes

• Topic Starter Topic Starter
Gozah leuke logje ik volg!!
Ik zeg thee met honing wil veel doen!
Is een kwestie van uit zieken zal paar dagjes duren maar dan ben je er wel weer vanaf!
Succes

Oke bedankt voor te reageren... Ik zal maar niks nemen en afzien!!! geen probleem so be it!! ;)
En bedankt voor de steun... ik ben benieuwt wat de komende weken gaat leveren:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 15:16 ----------

Heel erg bedankt :)

Bemerk je ook al een kleine kracht toename van de dbol?

Succes kerel, gainze!

Bemerk je ook al een kleine kracht toename van de dbol?

Succes kerel, gainze!

Hallo Ironmind, ja ik heb een hele grote krachttoename van de Dianabol.
Het is zeker de moeite als je het mij vraagt:)
Ik bench 20kilo meer dan anders en ik heb meer kracht en uithouding in alles wat ik doe.
Het is niet te geloven wat een kracht dat ik van de Dianabol voel.
Groetjes en alvast bedankt om te passeren;)

leuk om een log als deze te volgen, puur uit interesse omdat ik ook maar klein ebn haha.
maar je gaat lekker!

leuk om een log als deze te volgen, puur uit interesse omdat ik ook maar klein ebn haha.
maar je gaat lekker!

dat doet mij deugd dat je het leuk vindt:) Ja inderdaad kleine mensen worden ook vaak onderschat maar wij worden wel sneller breeder en bankdrukken meestal ook meer omdat wij korte armpjes hebben;)
Het heeft zijn voor en nadelen eigenlijk, maar ik vind sneller groeien toch een zeer sterke+punt;)
Grotere mensen zijn beestiger met spieren en wij zijn kleine helden:D (lol)

Ik denk dat het door de Dianabol is maar ik weet niet of Renie of gaviscon een oplossing is in zo'n situatie??? Iemand hier meer ervaring mee?

Als het zo erg brandt als je beschrijft zal je weining aan Rennie oid hebben, is mijn persoonlijke ervaring. Je zou je huisarts om omeprazol kunnen vragen, dit helpt wel goed ( wordt echter niet meer vergoed geloof ik )

Als het zo erg brandt als je beschrijft zal je weining aan Rennie oid hebben, is mijn persoonlijke ervaring. Je zou je huisarts om omeprazol kunnen vragen, dit helpt wel goed ( wordt echter niet meer vergoed geloof ik )

Papanilala heel erg bedankt voor de tip... Het gaat precies al beter ik heb er niet meer zo'n last van.
Elke keer als ik het zuur heb, dan eet ik een kleine tussendoortje en het is weer weg dan:)
Ik vind het echt geweldig zo'n logje dat mensen de moeite doen om anderen te helpen.
Echt waar respect allemaal dit is een echte leuke site:p

oke it's update time:D

Ik ben niet zoveel meer bijgekomen op de weegschaal ik weeg nu 78,9 dus maar 0.9 erbij. Geen probleem we blijven gemotiveerd en 3.9kilo op juist 2weken tijd is mooi genoeg voor mij:p
Zit natuurlijk veel vocht bij maar al bij al is het toch nog mooi hoe het eruitziet.
Dus conlclusie ik ben heel blij tot nu toe... en de test moet nog inkicken binnen 2weken hopelijk:D
kracht is onbeschrijvelijk ik verbreek PR's met de dag... Dianabol schijnt mij echt veel kracht te geven!
Ik heb wel rustig moeten doen bij mijn schouderoefeningen want ik injecteer namelijk in mijn schouders en mijn rechterschouder kan ik haast nog aanraken zo'n pijn doet dat. Maar geluk dat we 2 schouders hebben hihi:cool:
Ik ben nog altijd heel ziek, slap in mijn spieren en flauw in mijn hoofd en ik heb een valling eraan over gehouden maar denk je dat ik daarom thuis ben gebleven? NO WAY!!! Ik ben blijven trainen om er het maximum uit te halen! zelfs 6 op 7 al gedaan ;)
De test weet ik nog niet daar moet ik nog achter komen! Ik voel mij nog niet bepaald geiler ofzo... maar wat niet is kan nog komen;)
Zo dit was het dan maar en ik hou jullie nog op de hoogte... Oh,ja de mensen op de fitness beginnen ogen te laten vallen op mij. Ze zien dat er iets niet klopt:D
Maar ik doe gewoon gefocused verder mijn oefeningen zonder teveel te babbelen met iemand:D
Als ze iets vragen dan antwoord ik gewoon... "It wasn't me" :D lol
Groetjes en ik hou jullie op de hoogte.

Laatst bewerkt:
Die krachtgains zijn errug verslavend inderdaad ;) Merknaam zou ik even weghalen, is niet toegestaan :) Keep in mind dat pezen/aanhechtingen minder snel sterk worden dan dat je spiermassa aankomt, je bent dus wel blessuregevoeliger.

Die krachtgains zijn errug verslavend inderdaad ;) Merknaam zou ik even weghalen, is niet toegestaan :) Keep in mind dat pezen/aanhechtingen minder snel sterk worden dan dat je spiermassa aankomt, je bent dus wel blessuregevoeliger.

Oke ik heb geluisterd en het weggehaald die merknaam;)
Die kracht is verslavend inderdaad ik krijg er niet genoeg van haha:p
Ik zal zorgen dat ik goed opwarm voor ik hard zal gaan, want inderdaad ik zou niet willen dat ik een blessure oploop nu dat de pret juist nog moet beginnen:D
I'll keep it in mind bro;)
by the way: goeie opmerking;)

Schouders trainen was gisteren geen goei idee:(
Mijn rechterarm kan ik bijna niet plooien zo'n pijn heb ik ervan...
Normaal heb ik dat niet maar ik heb de laatste keer mijn injectie in die schouder gezet en ik denk dat ik iets verkeerd heb geraakt... Sindsdien is het gevoelig en het geneest niet snel het is al 5dagen geleden en het is verergert:o
Volgens mij is het een beetje ontstoken... Wel ambetant want ik heb mijn training moeten aflassen vandaag met heel veel pijn in mijn hart:mad:
Ik ben nog niet ervaren in't zetten in de schouders dit is mijn eerste kuur dat ik ze daar zet... Normaal zette ik ze in mijn billen maar de schouders geven mij minder last dan de billen en daarom heb ik dat zo gedaan. Maar deze injectie was precies een volledige flop gewoon:(
Ik weet niet hoelang ik ermee zal moeten rusten maar morgen wil ik toch wel gaan aangezien ik vandaag niet heb kunnen gaan.
Is dit aan te raden of beter niet???

waarom zet je niet weer in je billen of anders benen?

waarom zet je niet weer in je billen of anders benen?

Benen heb ik dus totaal geen ervaring mee... En heb wel gehoord dat de pijn soms onverdraagzaam kan zijn. Billen is moeilijk met mijn werk te combineren omdat ik er altijd pijn van in mijn benen krijg (uitstralende pijn).
Soms loop ik er scheef bij voor 3dagen alsof ik een dildo in mijn reet heb:p lol
En dat mag dus zeker niet gebeuren op mijn werk.
In de schouder heb ik overlaatst een Tetanus-spuit gehad en zo ben ik te weten gekomen dat het minder pijnlijk bij mij is als in de billen, vandaar dus dat ik het nu in de schouders wil doen.
Maar wat ik in mijn schouder voel is dus geen normale pijn van een injectie, de vorige keren was het minder maar nu voelt het anders aan! De pijn trekt zelfs tot aan de buitenkant van mijn bicep:(
Ik heb er Flexium-gel op gesmeerd maar ik denk dat het niet veel zal uithalen maar het is het proberen waard.

Klinkt alsof je een zenuw hebt geraakt, altijd een risico van injects.

Dat het in je reet pijnlijk is, kan ook komen omdat je dan teveel beweegt tijdens injecteren.
Om die reden zet ik in mijn quads, meestal rechts (daar ik rechtshandig ben) en voel niets van de inject, erna ook niets!

Je kan het proberen, beetje aan de buitenkant van je dijbeen.
Zorg dat de vloeistof wat verwarmt is!

Klinkt alsof je een zenuw hebt geraakt, altijd een risico van injects.

Is het aan te raden om morgen te gaan trainen??? morgen is het borst/biceps zou ik het doen? of maak ik het erger?

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 15:52 ----------

Dat het in je reet pijnlijk is, kan ook komen omdat je dan teveel beweegt tijdens injecteren.
Om die reden zet ik in mijn quads, meestal rechts (daar ik rechtshandig ben) en voel niets van de inject, erna ook niets!

Je kan het proberen, beetje aan de buitenkant van je dijbeen.
Zorg dat de vloeistof wat verwarmt is!

Ik zal het in overweging nemen;)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 15:53 ----------

+1 ampul ff in warm water houden.

ik heb de vial in mijn hand vasgehouden en zo opgewarmd voor een aantal minuutjes... mss is dat inderdaad wel de reden. mss dat het van buiten warm was maar vanbinnen nog niet:o

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 15:56 ----------

Kan iemand mij misschien zeggen of ik morgen zou kunnen trainen???
Ik kan mij echt moeilijk inhouden:(
Ik ben naar mijn 3de week aan't gaan nu en ik weet dat je in de eerste weken het hardst gaind dus moet ik alles geven...
Ik weet niet of ik het best laat...
Iemand suggesties?????????????????????

Iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven