jochi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Respect voor de manier waarop je op de comments reageert dude![]()
Gozah leuke logje ik volg!!
Ik zeg thee met honing wil veel doen!
Is een kwestie van uit zieken zal paar dagjes duren maar dan ben je er wel weer vanaf!
Succes

Bemerk je ook al een kleine kracht toename van de dbol?
Succes kerel, gainze!

leuk om een log als deze te volgen, puur uit interesse omdat ik ook maar klein ebn haha.
maar je gaat lekker!
Ja inderdaad kleine mensen worden ook vaak onderschat maar wij worden wel sneller breeder en bankdrukken meestal ook meer omdat wij korte armpjes hebben

(lol)Ik denk dat het door de Dianabol is maar ik weet niet of Renie of gaviscon een oplossing is in zo'n situatieIemand hier meer ervaring mee?
Als het zo erg brandt als je beschrijft zal je weining aan Rennie oid hebben, is mijn persoonlijke ervaring. Je zou je huisarts om omeprazol kunnen vragen, dit helpt wel goed ( wordt echter niet meer vergoed geloof ik )

lolDie krachtgains zijn errug verslavend inderdaadMerknaam zou ik even weghalen, is niet toegestaan
Keep in mind dat pezen/aanhechtingen minder snel sterk worden dan dat je spiermassa aankomt, je bent dus wel blessuregevoeliger.

waarom zet je niet weer in je billen of anders benen?
lol
Klinkt alsof je een zenuw hebt geraakt, altijd een risico van injects.
morgen is het borst/biceps zou ik het doen? of maak ik het erger?Dat het in je reet pijnlijk is, kan ook komen omdat je dan teveel beweegt tijdens injecteren.
Om die reden zet ik in mijn quads, meestal rechts (daar ik rechtshandig ben) en voel niets van de inject, erna ook niets!
Je kan het proberen, beetje aan de buitenkant van je dijbeen.
Zorg dat de vloeistof wat verwarmt is!