MuscleMeat

kuur voor bokser.

krmz

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
94kg
Hierbij een topic waarin ik wat meer informatie kan neerzetten over waar ik naar op zoek ben, hopende op een goed advies om dan wel niet te gaan kuren of een juiste kuur te vinden.

Ik heb redelijk wat criteria, ik begrijp dat sommige uitwerkingen per individu verschillen dus laten we spreken van meer of minder risico op bepaalde bijwerkingen.

Ik boks nu 11 jaar, weeg 80 kilo en ben 4 x per week in de boksschool te vinden. Niet in de sport/fitness school. Ik wil graag een kuurtje doen in voorbereiding van een wedstrijd die precies over 8 weken plaatsvind. Wat wil ik bereiken, kracht. Zonder daarvoor iets in te hoeven leveren aan negatieve effecten.

-Wil absoluut geen aas gebruiken wat waterretentie te weeg brengt. (eerder had ik de combi trenbelone en winstrol in gedachte, tot dat ik erachter kwam dat tren slecht is voor de cardio/conditie.
-Niets wat een aanslag is op de conditie ^^ Zie hierboven, dat is alles behalve wat je in een lange wedstrijd nodig hebt.
-Geen tot minimale gewichtstoename van zowel spier of vet.
-Minder dan 8 weken
-Agressie is wel gewenst
-Niet te vaak spuiten

Maak er aub geen moralistisch topic van, daar ga ik niet op in.

Kreeg in een ander topic deze sugesstie:
Als je bokser bent zal ik niet voor tren gaan, conditie is essentieel dan. Misschien is dit meer iets voor je.
250 test 1-14
500 bold 1-14
400 mast 1-14

Maar dat valt vanwege het aantal weken en de aromatiserende werking van bold en test af. Met teveel water in de spieren loop je 3x zo snel warm en wil graag kuren tot op de matchdag, dus heb geen tijd om het water te verliezen om op gewicht te komen. Correct me if im wrong.

Is anavar in combinatie met winstrol oral een optie misschien?

Alvast bedankt.

nooit met een middel waar je geen ervaring mee hebt kuren in wedstrijdvoorbereiding.

Hoop dat je KO gaat.

Heb een hekel aan valsspelers.

Zou geen 2 orals doen.
Misschien test prop (werkt sneller en minder vocht)+anavar ofzo?
Al zal je dan vast wel 3-6kg gainen in 8weken.
Halotestin werd ook wel gebruikt door vechters dacht ik maar is moeilijk aan te komen volgens mij.

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 15:01 ----------

nooit met een middel waar je geen ervaring mee hebt kuren in wedstrijdvoorbereiding.

Hoop dat je KO gaat.

Heb een hekel aan valsspelers.

hier zit overigens ook wel wat in.

Waarom zet je in je stats 94 neer knuppel?

Als je na 11 jaar boksen nog niet zeker bent van het feit of je in een nietszeggende wedstrijd gaat winnen gaat een kuurtje je ook niet de zege brengen.

Hij vroeg om niet moralistisch te doen. Iedereen die kuurt, speelt vals. Zelfs al doe je geen competitie dan nog speel je vals tegenover vrienden die sporten en niets nemen.

On topic: ik zou me zorgen maken om een eventuele dopingcontrole voor de wedstrijd.

Kracht: misschien hoge dosis anavar (als je tenminste geen fake vast hebt). Je wil ook niet vaak injecteren dus test p of iets dergelijks valt ook af.

• Topic Starter Topic Starter
maak je maar niet druk er gaat niemand vals spelen. het wordt een iets andere wedstrijd als wat jullie kennen :)

@ int3x0r, wat is een fake vast?

@ iron devoted, kan wel aan halotestin komen, maar volgens mij moet die ook gecombineerd worden met andere steroiden.

@ Calyptus, dit omdat mensen verschillend reageren neem ik aan? Maar wanneer je in "theorie" zou moeten antwoorden?

anavar is vaak fake. fake=nep.
Wat voor wedstrijd ga je doen dan?

Hij vroeg om niet moralistisch te doen. Iedereen die kuurt, speelt vals. Zelfs al doe je geen competitie dan nog speel je vals tegenover vrienden die sporten en niets nemen.

On topic: ik zou me zorgen maken om een eventuele dopingcontrole voor de wedstrijd.

Kracht: misschien hoge dosis anavar (als je tenminste geen fake vast hebt). Je wil ook niet vaak injecteren dus test p of iets dergelijks valt ook af.

:roflol: hoe kun je vals spelen als er geen spel is?

Koop een zooitje winny injects en prik n ampulletje per dag . En eet veel omega 3 en vis .. Zodat je gewrichten niet uitdrogen dat is k*t bij boksen ..ik zou niet voor de pillen gaan maar voor de injects die vind ik persoonlijk beter werken

@ Calyptus, dit omdat mensen verschillend reageren neem ik aan? Maar wanneer je in "theorie" zou moeten antwoorden?

tijdens een probeerkuur buiten wedstrijdvoorbereiding.

Sides zijn zo persoonsrelatief, je wilt niet op var gaan en in kramp schieten, op tren met de beruchte longuitkots tijdens een beetje cardio, of winstrol zonder een stoot te geven zonder dat je gewrichten lijken mekaar af te schrapen.

Hehe ga je illegale gevechten doen joh? Zou er geen roids voor nemen, iig de enige die ik zou kunnen bedenken zijn TestP met wat var ofzo maar dat is te vaak zetten voor je. Bold duurt te lang, deca pak je teveel massa op, hele lage test only heb je geen ruk aan, tren is slecht voor je conditie. Blijft imo niet bijster veel over. Misschien low test met high mast maar of je daar nou sterker op wordt.. Halotestin zou kunnen maar niet 8 weken lang.

Koop een zooitje winny injects en prik n ampulletje per dag . En eet veel omega 3 en vis .. Zodat je gewrichten niet uitdrogen dat is k*t bij boksen ..ik zou niet voor de pillen gaan maar voor de injects die vind ik persoonlijk beter werken

Pak dan gewoon tabs. Dat gedoe met iedere dag zetten.

Inderdaad, zeker geen winstrol of tren.

Zou gewoon voor anavar gaan.

Terug
Naar boven