Fitness Seller

kuur voor bokser.

Waarom zou je zo'n lief beestje steroïden toedienen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: hoe kun je vals spelen als er geen spel is?

Je hebt een oneerlijk voordeel tegenover iemand die natuurlijk traint. Zelfs al doe je geen competitie dan loop je wel met spieren die je op natuurlijke wijze nooit zou hebben. Vandaar het vals spelen. Maar dit is off-topic.

On topic: in gevechtsport zit je in je gewichtscategorie toch? Je zal er niet beter door boksen denk ik.

Je hebt een oneerlijk voordeel tegenover iemand die natuurlijk traint. Zelfs al doe je geen competitie dan loop je wel met spieren die je op natuurlijke wijze nooit zou hebben. Vandaar het vals spelen. Maar dit is off-topic.

On topic: in gevechtsport zit je in je gewichtscategorie toch? Je zal er niet beter door boksen denk ik.

Hoezo is dit oneerlijk? Er is geen wedstrijdelement te bekennen in de situatie die jij schetst. Het is verder ook niet verboden dus je doet niets wat niet mag.

Je hebt een voordeel ja, oneerlijk is het pas als je iets doet wat niet mag. Volgens mij is het in recreatief verband niet verboden dus dat maakt dat de naturel ook zou kunnen gebruiken. Dat hij kiest dit niet te doen is zijn keuze, maar dat maakt het niet oneerlijk.

If you ain't cheating you ain't trying..

Een stelling die we hier in de aas sectie op z'n minst zouden moeten kunnen begrijpen.

Je hebt een voordeel ja, oneerlijk is het pas als je iets doet wat niet mag. Volgens mij is het in recreatief verband niet verboden dus dat maakt dat de naturel ook zou kunnen gebruiken. Dat hij kiest dit niet te doen is zijn keuze, maar dat maakt het niet oneerlijk.

Excuses was vergeten dat het gebruik in Nederland wel is toegelaten. In België is het ook recreatief verboden.

lage dosis test-e met winny orals
of alleen winny orals

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik iedereen bedanken voor de reacties ;) Ja? Bedankt.

Wat betreft test E ben ik toch bang voor gewichtstoename, zei t water of spier maakt niet uit. Kom het liefst geen 100 gram aan.

Hoelang zou ik winny tabs minimaal moeten nemen om er effect van te merken? En moet je daar niet juist iets bij nemen om de gewrichten te "smeren"

Klote dat tren e slecht is voor je conditie...... Zou een lage dosis niet volstaan? 150-200 mg per week? icm winny tabs.

Wat betreft test E ben ik toch bang voor gewichtstoename, zei t water of spier maakt niet uit. Kom het liefst geen 100 gram aan.

Hoelang zou ik winny tabs minimaal moeten nemen om er effect van te merken? En moet je daar niet juist iets bij nemen om de gewrichten te "smeren"

Klote dat tren e slecht is voor je conditie...... Zou een lage dosis niet volstaan? 150-200 mg per week? icm winny tabs.

Op alle AAS zul je zo'n beetje gewicht aankomen. Zelfs een winny only of je moet onder onderhoud eten wat je prestatie in een wedstrijd vast niet ten goede komt.

Als je niks wil aankomen moet je Anadrol/Anapalon en Halotestin gebruiken. Werd ook bij Badr Hari aangetroffen dus moet wel werken

Als je niks wil aankomen moet je Anadrol/Anapalon en Halotestin gebruiken. Werd ook bij Badr Hari aangetroffen dus moet wel werken

Hehe heb je wel 's Oxy gebruikt? Daar blaas je van op als van geen andere roid, voeding of niet. Halo kan wel maar da's zo toxisch als de t*ring toch?

Neem aan dat dit niet serieus is?

Is deze held ooit wel serieus?

OT: Ik denk dat je weinig opties hebt die op je wensen aansluiten. Nog geen 100 gram willen gainen sluit veruit de meeste aas al uit. Zoals al meer gezegd, halotestin zie je vaker in die hoek.

Succes bro.

Gedacht aan oxy? zelfde goedje wat ze bij badr hari vonden in zn huis, oxy brengt je wel de agressie die je wilt, zelfde voor tren..

Gedacht aan oxy? zelfde goedje wat ze bij badr hari vonden in zn huis, oxy brengt je wel de agressie die je wilt, zelfde voor tren..

Hij wil geen gram aankomen, geen bloat en dan komen jullie met Oxy aan. Oxy kom je met een beetje pech/geluk in 3 weken 6 kg van aan man.

Ik zou lekker voor Anavar gaan op 40 mg voor 8 weken.
Wat je aankomt eraf rennen,zo zul je wel goede krachttoename krijgen.
En voor de rest:*newsflash* in het boksen/kickboksen wordt erg veel gebruikt,niet alleen in de top.

iemand een beter idee dan oxy? :P hij wil aan de roids, niet aankomen, geen vocht, alleen agressie en kracht, gaat lastig worden.. kan hij beter voor een PH gaan

Terug
Naar boven