XXL Nutrition

kuur voor bokser.

Hij zou gewoon van de roids af moeten blijven. Kom op man, 11 jaar boxen en dan nu ie 'een wedstrijd zoals wij die niet kennen' ( underground fights? ) heeft en ie bang is dat z'n kop eraf gemept wordt moet ie kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Een aantal mensen zeggen anavar only. Zijn er ook mensen die dit juist weer af raden?
Het is moeilijk om iets te vinden waar iedereen positief over is.

Een aantal mensen zeggen anavar only. Zijn er ook mensen die dit juist weer af raden?
Het is moeilijk om iets te vinden waar iedereen positief over is.
Ik zou dat zelf pakken,ben zelf ook vechtsporter.
Kom je op 40mg voor 8 weken max 2 kilo schone massa van aan,geen vocht.
Gewoon weegschaal goed in de gaten houden,mocht je aankomen cardio opvoeren.

Goeie anavar is lastig te vinden en t is duur, voor echt agressie zou ik Oxy nemen, en de gewichtstoename etc moet je maar voor lief nemen bij AAS, heb ook verhalen gehoord dat er Anavar werd besteld en mensen alsnog Oxy kregen

maargoed Anavar is opzich wel een geschikt middel, succes met zoeken naar een goede bron

Goeie anavar is lastig te vinden en t is duur, voor echt agressie zou ik Oxy nemen, en de gewichtstoename etc moet je maar voor lief nemen bij AAS, heb ook verhalen gehoord dat er Anavar werd besteld en mensen alsnog Oxy kregen

maargoed Anavar is opzich wel een geschikt middel, succes met zoeken naar een goede bron

Als hij een gevecht heeft wordt er vaak een gewicht afgesproken. Dan kun je niet ineens 6 kg zwaarder komen.

Dit is al vaker ontkracht door de bekende forummerts.
Zelf ook goed aan kunnen komen hoor zolang je maar niet voor de crap merken gaat.

Thanks guys.

EP is toch een prima merk? Staan voor 45e op anabolentoko per 100 tabs.
Of kan ik er niet op aan dat er EP in het potje zit via die site?

Thanks guys.

EP is toch een prima merk? Staan voor 45e op anabolentoko per 100 tabs.
Of kan ik er niet op aan dat er EP in het potje zit via die site?

Merken mogen niet besproken worden,gewoon even zoeken in de echt of nep sectie.
Dit toko,tja geen idee,sommigen zijn goed en sommigen naaien de boel dwz sturen niets op.

Excuses.

Niet via internet bestellen man.

ik zou me focussen op de wedstrijd hierna
genoeg informatie opzoeken en een fatsoenlijke kuur gebruiken

als je toch voor de anavar gaat zou ik meer dan 40mg per dag gebruiken als je merkbaar verschil wil maar dat is mijn mening

Hoop dat je KO gaat.

Heb een hekel aan valsspelers.

:no:

ik zou me focussen op de wedstrijd hierna
genoeg informatie opzoeken en een fatsoenlijke kuur gebruiken

als je toch voor de anavar gaat zou ik meer dan 40mg per dag gebruiken als je merkbaar verschil wil maar dat is mijn mening

:no:

Ik had toen als eerste kuurtje op die dosering 2 a 3 kilo erbij,zichtbare aderen en meer power dan ooit.
Ja als ik het nu zou gebruiken zou het inderdaad een ander verhaal zijn;)

Ik heb anavar geregeld. Bedankt.

Ik doe praktisch niets aan krachttraining en veel cardio/interval. Daar zal ik niet teveel gains van krijgen lijkt me?

Dan kan hij zijn cardio opvoeren toch zodat hij toch op gewicht is voor zijn partij?

Kan. Ik ben geen vechtsporter, maar vraag me af in hoe verre kracht gelinkt is aan de power van je stoten ( daar zal het om gaan als een bokser wil kuren lijkt mij? Ik bedoel, ik zie op TV gastjes van -70 kg slaan waarvan ik denk dat als die mij een keer goed raken ik KO ga.

Gewoon goed naar de weegschaal kijken man.

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 16:51 ----------

Kan. Ik ben geen vechtsporter, maar vraag me af in hoe verre kracht gelinkt is aan de power van je stoten ( daar zal het om gaan als een bokser wil kuren lijkt mij? Ik bedoel, ik zie op TV gastjes van -70 kg slaan waarvan ik denk dat als die mij een keer goed raken ik KO ga.
Idd,van mijn oude leraar hoefde er niemand het krachthonk in,die power krijg je gewoon van veel hard rossen.
Van anavar werd ik zelf lekker scherp zeg maar:)

Een klein beetje gains aan spier is niet zo erg, zolang het geen water is.

Is het nog verstandig om de dosis te verhogen na een aantal weken? Lees dat het effect na loop van tijd wat afneemt.

Lees ook dat het de HTPA productie volledig stil legt. Hoe moet ik dit zien, wat gebeurt er met je test level. Die wordt op peil gehouden door de anavar totdat je de kuur stopt? Daarna nolvadex gebruiken?
Snap dat je niet agressiever wordt van anavar, maar wil me zeker niet milder gaan voelen.

Laatst bewerkt:
Gewoon goed naar de weegschaal kijken man.

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 16:51 ----------

Idd,van mijn oude leraar hoefde er niemand het krachthonk in,die power krijg je gewoon van veel hard rossen.
Van anavar werd ik zelf lekker scherp zeg maar:)

Dacht ik al, een stoot is toch hoofdzakelijk techniek. Ik snap dat als iemand van 150 kg kracht achter een vuist zet dit harder gaat dan dat iemand van 70 kg dit doet maar toch.

Terug
Naar boven