AndroidHealthClinic

kuur voor bokser.

• Topic Starter Topic Starter
Mikie B.

Mocht dit kuurtje effect hebben speelt het nog geen 1% mee voor mn kansen om te winnen. Maar als ik me zelf ergens op voorbereid dan doe ik er alles aan wat een steentje bij kan dragen om mijn doel te bereiken.

wat een stelletje homo's weer in het begin van dit topic. "vals spelen... dat voor een bokswedstrijd"

Dit hele forum zit vol met nerds die hun fysiek makkelijk hadden kunnen behalen zonder sterioden.
Denk als iedereen verplicht 3 foto's moet posten die recent zijn om toegang te krijgen dat er genoeg te lachen valt.

Ik zou inderdaad anavar of winstrol pakken. Alleen zeker niet handig om dit te gaan proberen zo vlak voor je wedstrijd.
Heb zelf ook lang gevochten en moet zeggen alle "probeerseltjes" vlak voor een wedstrijd hebben me vaak tegen gewerkt. Onaangename pomp waardoor je niet vooruit te branden bent.

Succes iig.

Dacht ik al, een stoot is toch hoofdzakelijk techniek. Ik snap dat als iemand van 150 kg kracht achter een vuist zet dit harder gaat dan dat iemand van 70 kg dit doet maar toch.
Het gaat niet perse harder,er zit wel meer gewicht achter.
Laten we gewoon zeggen dat we beide niet willen incasseren;)

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 09:22 ----------

Een klein beetje gains aan spier is niet zo erg, zolang het geen water is.

Is het nog verstandig om de dosis te verhogen na een aantal weken? Lees dat het effect na loop van tijd wat afneemt.

Lees ook dat het de HTPA productie volledig stil legt. Hoe moet ik dit zien, wat gebeurt er met je test level. Die wordt op peil gehouden door de anavar totdat je de kuur stopt? Daarna nolvadex gebruiken?
Snap dat je niet agressiever wordt van anavar, maar wil me zeker niet milder gaan voelen.

Dosis niet verhogen.
Ik heb niet nagekuurd,had nergens last van,het is een mild middel.

Kan. Ik ben geen vechtsporter, maar vraag me af in hoe verre kracht gelinkt is aan de power van je stoten ( daar zal het om gaan als een bokser wil kuren lijkt mij? Ik bedoel, ik zie op TV gastjes van -70 kg slaan waarvan ik denk dat als die mij een keer goed raken ik KO ga.

Ik doe naast m'n fitness ook nog 1-2 keer thaiboks in de week. Zelf weeg ik 105kg. Natuurlijk, met de goeie techniek, sla je harder dan iemand van 70kg. Wat niet (!) wil zeggen dat de slag van die 70kg gast niet hard genoeg is om je KO te laten gaan!

Als ik spar met die lichtgewichten dan voel je dat zeker en vast hoor. Lol. Het doet pijn, maar een knal van een zwaargewicht doet nog meer pijn.

Er zijn wel kerels van 70 die echt ongemeen hard kunnen slaan. Halen veel snelheid in de slag gekoppeld met power van hun core.

OT als je getraind bent en je haalt extra kracht door AAS dan zal je ook net dat tikkeltje harder slaan denk ik.

Hoop dat je KO gaat.

Heb een hekel aan valsspelers.

Zijn genoeg mensen die jou ook een valsspeler vinden omdat je kuurt.
Ik schaar jou bij deze mensen als je zulke posts maakt.

Heb het hier laatst nog gelezen.
Ondergedoseerd of er zou gewoon winstrol inzitten.

Nee is onzin. Mensen lopen elkaar na te praten terwijl het nergens op gebaseerd is.
Ik heb zelf van verschillende UG labs anavar gebruikt en ging er goed op zonder de ernstige bijwerkingen die ik van winstrol ervaar,want daar krijg ik paniek aanvallen van.
En mijn gewrichten zijn na 1 week al naar de klote met winstrol.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 15:47 ----------

wat een stelletje homo's weer in het begin van dit topic. "vals spelen... Dat voor een bokswedstrijd"

dit hele forum zit vol met nerds die hun fysiek makkelijk hadden kunnen behalen zonder sterioden.
Denk als iedereen verplicht 3 foto's moet posten die recent zijn om toegang te krijgen dat er genoeg te lachen valt.

Ik zou inderdaad anavar of winstrol pakken. Alleen zeker niet handig om dit te gaan proberen zo vlak voor je wedstrijd.
Heb zelf ook lang gevochten en moet zeggen alle "probeerseltjes" vlak voor een wedstrijd hebben me vaak tegen gewerkt. Onaangename pomp waardoor je niet vooruit te branden bent.

Succes iig.

+1

Terug
Naar boven