Fitness Seller

kuur zonder massawist (alleen kwaliteit)

DLS

Cool Novice
Waardering
5
He mensen,

Ff een vraag. Ik ben op een niveau dat ik niet groter moet worden. Ik heb nu nieuwe doelen voor mijzelf gesteld en dat is enkel ronder/harder en achterliggende spiergroepen groter maken.

Bulken ga niet meer doen. Ik blijf nu year around op onderhoud eten + cardio en 1 cheatdag. Zodat ik het hele jaar in deze shape kan staan (5%).

Wat voor kuur raden jullie mij aan. Ik gebruik het liefst alleen basic producten en geen tren troep ofzo.

Het liefst neem ik eigelijk ook alleen test (lichaamseigen stof). Alleen enth pak ik na een junkmaaltijd toch flink wat vocht en door mijn lage vet blijft dit meestal 4 dagen zichtbaar in combinatie met enth.

Wat vinden jullie van dit:

1-10 test prop 1,5 ml (150mg) 3 x per week
1-10 provirion 50mg

Of hebben jullie een betere suggestie?

Alle input is welkom alleen ik neem geen tren.

Zou eerder iets van test prop en winny doen om nog harder te komen en geen 10 maar 6 weken

je kan eventueel aromasin laaggedoseerd laten meelopen tegen vochtretentie..
5mg/eod should do the trick

Test prop is daar perfect middel voor. Test prop only

test E/primo?daar haal je het voch wel mee weg...en primo is 'n redelijk mild middel.
Test e 500mg ew , primo 300/500mg ew
Anders test prop only...

Edit:250mg test zou voldoende zijn icm primo

Laatst bewerkt:
Wil je niet groter ivm werk ofzo?

Ja, waarom niet groter

@ Krieltje: Waarschijnlijk een domme vraag, maar waarom test prop? Je hebt toch nog altijd sterke aromatisatie en dus vetopslag en vochtretentie? of wat is er dan zo anders aan prop vs enanth?

wel aanzienlijk minder. Maar test=test. mocht je toch op gaan slaan,dan kan je snel stoppen. Met lange esters heb je nog poosie plezier

Voor jouw doel zou ik primo only doen.

Primo en test p of 250mg Test E per week.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben eigelijk al te groot. Het word nog net geaccepteerd. En mijn benen worden zelfs verkleind op fotos.

Hebben jullie info over aromasin. Ik ken dit product niet.

Ik heb test enth only gedaan. Beviel erg goed alleen dat verdomde vocht na junken. Met primo zal dit volgens jullie minder zijn?

Ik ben eigelijk al te groot. Het word nog net geaccepteerd. En mijn benen worden zelfs verkleind op fotos.

Ik heb test enth only gedaan. Beviel erg goed alleen dat verdomde vocht na junken. Met primo zal dit volgens jullie minder zijn?

ken dit man.
Mijn derde been wordt in filmpjes ook vaak verkleind !

Pics ?

Volgens mij is de TS gewoon fotomodel oid, en is hij daarom al 'te groot' voor die doeleinden.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben idd ook foto model en fitness model.

Huidige stats:

184 94kg 5%.

Ik heb foto's hoor alleen wil liever anoniem blijven. Ik heb in het verleden ook bodybuilding wedstrijden gedaan hoor. In 2007 en 2009. Ik heb hier 4 bekers staan waarvan 3x top 3.

Dus ik ben geen prototype model:P

Laatst bewerkt:
Hele jaar zo droog?
Wat zal je honger hebben.

High dose test + onder onderhoud eten = droger worden en kwaliteit massa...

Terug
Naar boven