Fitness Seller

Kuur ?

Fiore

Novice
Waardering
0
ben nieuwe op dit board..dus als 1e hoi :)

Ben sinds kort weer begonnen met trainen... na 3jaar voluit mun butt te hebben getraind..maarja dus ik wil in mei weer met een kuur gaan beginnen...

mijn gedachten gaan uit naar :

sth (groeihormoon) om de dag zetten ...2 deca's ...2 primo's....1testo...
(week) en maybe nog es wat plaastelijk stromba erbij !
dit heb ik wel eerder gebruikt !

of hebben jullie andere gedachten ?

Laatst bewerkt:
Het lijkt mij een beetje te snel om na een paar maand weer te beginnen met kuren..Je kunt beter een tijdje hard trainen met een goed trainings- en voedingsschema zodat je lichaam er weer aan went en je de verloren kilo's er weer bij kan pakken. Door het spiergeheugen zal je sneller weer omhoog moeten gaan met kilo's de eerste maanden..

Fiore zei:
ben nieuwe op dit board..dus als 1e hoi :)

Ben sinds kort weer begonnen met trainen... na 3jaar voluit mun butt te hebben getraind..maarja dus ik wil in mei weer met een kuur gaan beginnen...

mijn gedachten gaan uit naar :

sth (groeihormoon) om de dag zetten ...2 deca's ...2 primo's....1testo...
(week) en maybe nog es wat plaastelijk stromba erbij !
dit heb ik wel eerder gebruikt !

of hebben jullie andere gedachten ?

godverd*mme als je dat al eens eerder gebruikt hebt moet je toch nog steeds 100+ met 3% zijn...

• Topic Starter Topic Starter
eddycaminos zei:
godverd*mme als je dat al eens eerder gebruikt hebt moet je toch nog steeds 100+ met 3% zijn...

hmm nee ik ging voornamelijk voor mijn vet% omlaag te gooien + speirmassa op te bouwen ..vergeet niet dat ik met 110kilo en met 25/30% vet ben begonnen.....dus tijdens het vet verbranding (hulpje van sth :)) had ik de kans om met die andere spullen een beetje massa te kweken ..zat toen der tijd met 85k 12% ben zelf 1.70 he dus 100+ ga denk ik niet redden :):):)

mooiste is om gewoon 80K met rond de 6/7% uit te komen dat is van mijn al een goeie prestatie !

PS : ben een lekkere eter :-) dus voor mij is het ergggg moelijk :(

Fiore zei:
hmm nee ik ging voornamelijk voor mijn vet% omlaag te gooien + speirmassa op te bouwen ..vergeet niet dat ik met 110kilo en met 25/30% vet ben begonnen.....dus tijdens het vet verbranding (hulpje van sth :)) had ik de kans om met die andere spullen een beetje massa te kweken ..zat toen der tijd met 85k 12% ben zelf 1.70 he dus 100+ ga denk ik niet redden :):):)

mooiste is om gewoon 80K met rond de 6/7% uit te komen dat is van mijn al een goeie prestatie !

ja goed maar om dan gelijk sth te gebruiken lijkt mij een beetje erg heftig... en duur!!

als je dat nu weer wilt gaan doen (vet omlaag spiermassa bewaren en natuurlijk het liefst opbouwen) denk ik dat je beter aan iets van een winny met clenbuterol kan denken en e.v.t nog wat deca

• Topic Starter Topic Starter
eddycaminos zei:
ja goed maar om dan gelijk sth te gebruiken lijkt mij een beetje erg heftig... en duur!!

als je dat nu weer wilt gaan doen (vet omlaag spiermassa bewaren en natuurlijk het liefst opbouwen) denk ik dat je beter aan iets van een winny met clenbuterol kan denken en e.v.t nog wat deca

van dat clen ga ik een beetje van shaken eheheheh..maar het werkt idd erg goed !

wat dacht je van winstrol (oral) !?

als je het ook als inj. kunt krijgen zou ik altijd voor de inj. gaan... en al helemaal als je besluit er clen bij te gebruiken.. 2 orals zijn denk ik een beetje veel van het goeie

Fiore zei:

Dus GH is echt super spul. Is het niet zo dat je hier het beste slin en T3 bij moet gebruiken? Hoe zag je dieet eruit en kon je dan ook zoveel eten als je wilt en toch droger worden met de nodige massa?

marcos zei:
Dus GH is echt super spul. Is het niet zo dat je hier het beste slin en T3 bij moet gebruiken? Hoe zag je dieet eruit en kon je dan ook zoveel eten als je wilt en toch droger worden met de nodige massa?

GH is super als je weet hoe je het moet gebruiken, het is het meeste onderschatte en verkeerd begrepen middel in bb.

Levrone@

deca

Hallo, ik ben nieuw hier.

Ik zoek informatie over waar je deca durabolin kan bestellen. Ik train 4 jaar en ik ben op de hoogte van wat het is. Een vriend van mij gebruikt het al een tijd, hij is ook 2x zo groot als ik lijkt wel. Ik kan het niet via hem bestellen want hij krijgt het als medicijn voor ontstekingen (gratis..). Ik heb besloten ook maar is een zetje in de rug te nemen. Weet jij waar ik het in hemelsnaam kan bestellen? Zou je me een mailtje willen sturen naar jorampje@hotmail.com?

Groetjes,
joram

eddycaminos zei:

joram zei:
Hallo, ik ben nieuw hier.

Ik zoek informatie over waar je deca durabolin kan bestellen.

De regels en andere stickies lezen we tegenwoordig niet meer zie ik:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1615

2. Vraag niet openlijk naar bronnen of leveranciers

Dit is voor de bescherming van leden en bronnen. Maar vooral de leden. Als je openlijk naar een bron vraagt heb je veel kans dat je inbox daarna overstelpt wordt van mails van scammers die op de loer liggen. Zo kun je veel geld verliezen en zelfs je vrijheid als je in de val gelokt wordt door eventuele wettelijke instanties die dit board eveneens kunnen lezen. Tesamen met regel 1, zal deze regel zeer streng nageleefd worden. Je post wordt verwijderd en je account wordt vernietigd. Zonder waarschuwing. Want als je zoiets post dan ben je een bedreiging voor dit forum en voor de leden die wel de regels kunnen lezen.

Spreek met de moderators.

Terug
Naar boven