XXL Nutrition

Kuur

waar vraag je om advies?
ik reageer op jouw bewering dat je niet aan kwam op zoveel kcals bij dat gewicht..of dat nou vet of spier is.
Ik vraag nergens om advies, afgelopen 30 jaar mijn sporen wel verdiend als begeleider.
Alleen als mensen hier advies vragen komt er vaak alleen maar negatieve reacties. Dat is wel jammer. Je hoeft het niet eens te zijn met keuzes van een ander maar dat wordt door negatieve reacties niet anders.

Misschien wel,

Toen was het hier adviserend en nu alleen maar afzeikend, op enkele mensen na die nog wel serieus advies willen geven en niet alleen maar kijken naar stats ipv de persoon....
Dat is niet alleen hier, dat is op het hele internet het geval.

We hoeven iemand niet te kennen om te concluderen dat 1,73/75kg/19% vet gewoon geen goede stats zijn om te kuren. Zeker niet na 2 kuurtjes achter de rug. We vragen ons dan af wtf diegene heeft uitgespookt tijdens zijn vorige kuurtjes.

- Sustanon om de 5 dagen?
- Daarna beginnen met 4 weken test enanthaat terwijl de undecanoaat ester van de sustanon nog lang niet uit z'n systeem is?
- Ken niet eens trenbolone correct spellen?

Waar gaat dit over?

Ik vraag nergens om advies, afgelopen 30 jaar mijn sporen wel verdiend als begeleider.
Alleen als mensen hier advies vragen komt er vaak alleen maar negatieve reacties. Dat is wel jammer. Je hoeft het niet eens te zijn met keuzes van een ander maar dat wordt door negatieve reacties niet anders.

Hoezo zie je dit als negatief? Mijn advies is juist goed bedoeld.

Sorry maar meer dan 5000 cal en gainers zijn bulkpogingen genoeg. Fases op bijna 6500 cal gezeten.
Zelf voeding en diëtiek gestudeerd en PT geweest.

Zelf met veel wedstrijd mannen en vrouwen toen getraind en ook die konden beamen dat mijn voeding en training echt tot in de puntjes verzorgd was.
Echt niet over 1 nacht ijs gegaan met kuren.

Ik had wel een BF van rond de 6%. dus echte ecto.
Rustig maar. Ik meende uit je vorige bericht op te maken dat je pas op 5000 KCal ging bulken toen je met je eerste kuur begon, maar als je daarvoor al tot 6500 KCal ging, neem ik mijn woorden terug. Wel vreemd dat je je 90 kg dan nu op slechts 3500 KCal kunt vasthouden.

Dat is niet alleen hier, dat is op het hele internet het geval.

We hoeven iemand niet te kennen om te concluderen dat 1,73/75kg/19% vet gewoon geen goede stats zijn om te kuren. Zeker niet na 2 kuurtjes achter de rug. We vragen ons dan af wtf diegene heeft uitgespookt tijdens zijn vorige kuurtjes.

- Sustanon om de 5 dagen?
- Daarna beginnen met 4 weken test enanthaat terwijl de undecanoaat ester van de sustanon nog maar nèt 1 keer z'n halfleven heeft bereikt?
- Ken niet eens trenbolone correct spellen?

Waar gaat dit over?
Dat zeg ik, stats zijn ruk na 2 kuurtjes.
Kuur is nog slechter.

Maar altijd roepen dat naturel en voeding beter moet is ook niet altijd waar.....

Rustig maar. Ik meende uit je vorige bericht op te maken dat je pas op 5000 KCal ging bulken met je eerste kuur, maar als je daarvoor al tot 6500 KCal ging, neem ik mijn woorden terug. Wel vreemd dat je je 90 kg dan nu op slechts 3500 KCal kunt vasthouden.
Leeftijd.... Nu 45 en merk dat de cal behoefte een stuk lager is geworden.
Merk wel dat ik na bijvoorbeeld fietsen of wandelen extra moet eten. Dat laat ik bijhouden door de smatwatch.

Met dezelfde hoeveelheid cal. Goed he.
Daarna nooit meer onder de 90 kilo gezeten.
Nog steeds dagelijks 3500 cal en dat is nu onderhoud.

Dus jij kunt niet boven de 72 kg uitkomen als natty met 5000-6500 kcals maar komt 20 kg aan op gear met dezelfde hoeveelheid voeding terwijl je metabolisme op gear sneller wordt?
En nu indd 90 kg met een onderhoud van 3500...
Sowieso at je geen 5k+ kcals.

Dat zeg ik, stats zijn ruk na 2 kuurtjes.
Kuur is nog slechter.

Maar altijd roepen dat naturel en voeding beter moet is ook niet altijd waar.....
Voor hem is het beter om naturel te blijven totdat hij een normaal vetpercentage heeft. En dat is voor z'n eigen bestwil.

Ik was serieus droog.
Hier nog een foto toen ik begin 20 was.
Daarna wel gestopt met wielrennen toen ik serieuzer ging trainen. Helaas bleef ik een magere lat.
In deze periode lag de cal. inname nog hoger.
DA75BF4D-EDD4-4AF0-9E7E-CAB590CA7392.jpeg

Schrijf anders een autobiografie over hoe zwaar je het wel niet had als jonge krachtsporter.

Zo heb je daar lang over moeten nadenken?
Zal je nu wel hoofdpijn hebben.
Is mijn eerste reactie op dit topic en het rammelt overduidelijk aan alle kanten als je zijn stats en alle overige gegevens bekijkt.
Maarja jij bent ook duidelijk een special snowflake met je 6500 kcals op 72 kg en niet aankomen.

• Like
Waarderingen: LM
Is mijn eerste reactie op dit topic en het rammelt overduidelijk aan alle kanten als je zijn stats en alle overige gegevens bekijkt.

Dat zeg ik zelf ook dat zijn stats rammelen, alleen ik baal er van dat er vaak alleen maar gekeken wordt naar gewicht voordat iemand mag kuren.
Anders wordt het meer bashen dan informatie geven, zelfde als in het log van @DoueS

Dat zeg ik zelf ook dat zijn stats rammelen, alleen ik baal er van dat er vaak alleen maar gekeken wordt naar gewicht voordat iemand mag kuren.
Anders wordt het meer bashen dan informatie geven, zelfde als in het log van @DoueS

Hoezo mag kuren, hij heeft geen toestemming nodig.

Wanneer je dergelijke stats hebt met een kuurverleden dan schort er wat aan je voeding en training, dat hoor je dan ook aan te geven indien het je intentie is om een nuttige bijdrage te leveren aan het forum. Dan kom jij er ineens in met je fata morgana verhaal en zijn wij allemaal gek?

hou toch op

Hoezo mag kuren, hij heeft geen toestemming nodig.

Wanneer je dergelijke stats hebt met een kuurverleden dan schort er wat aan je voeding en training, dat hoor je dan ook aan te geven indien het je intentie is om een nuttige bijdrage te leveren aan het forum. Dan kom jij er ineens in met je fata morgana verhaal en zijn wij allemaal gek?

hou toch op
Leer eens lezen en minder bs. Er schort zeker wat maar de manier van communiceren bepaalt wel of iets gaat landen bij de ander.
Daarnaast zijn de stats slecht na 2 kuren. Daar geef ik je al diverse keren gelijk in.

Leer eens lezen en minder bs. Er schort zeker wat maar de manier van communiceren bepaalt wel of iets gaat landen bij de ander.
Daarnaast zijn de stats slecht na 2 kuren. Daar geef ik je al diverse keren gelijk in.

Waar hebben we het dan over? Als jij je levensverhaal zo graag wilt doen maak dan een topic open?

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt 2 maal gekuurd met Sustanon, nog niet zo lang geleden,en dat is het resultaat?
en nu je nieuw plan is 15 weken. Al doe je het jaren aan een stuk, resultaat gaat ook niet toonbaar zijn. Het enige dat omhoog zal gaan is je VP op die manier.

Geef eens EERLIJK weer wat je voedingsplan is, met een normaal voedingspatroon kom je namelijk onmogelijk aan die 19%.
Of post eens een foto van je? mag bijgesneden zijn. Wie weet zit je weegschaal er wel significant naast.

dank voor je antwoord.
Ik weet zeker dat de eigenhuis en tuin weegschaal mijn VP niet serieus is, heb altijd op 11% gezeten. Als ik bij wezen van spreken naar een selderij kijk val ik al af.

het resultaat van de sust kuur was ik “dik” tevreden mee.
Maar bij navraag aan de geleerd in de gym was mijn test kuur maar een ouwe wijven kuur en het genoemde kuur beter zou moeten zijn.

dank voor je antwoord.
Ik weet zeker dat de eigenhuis en tuin weegschaal mijn VP niet serieus is, heb altijd op 11% gezeten. Als ik bij wezen van spreken naar een selderij kijk val ik al af.

het resultaat van de sust kuur was ik “dik” tevreden mee.
Maar bij navraag aan de geleerd in de gym was mijn test kuur maar een ouwe wijven kuur en het genoemde kuur beter zou moeten zijn.
Zoals ik zei,dit zal uiteindelijk 1 pot nat worden, want je voeding/training moet hierop aangepast worden. Kom je toch wat bij, zal je dit even snel terug kwijtspelen als je OFF gaat.
Vind het sowieso al gek dat je zomaar een 'kuurschema' overneemt van iemand.

Wat is je doel eigenlijk want ik begrijp het niet goed.

Zullen aantal mensen met de vinger naar je wijzen, dit is uiteindelijk goed bedoelt. Iedereen wilt zo snel mogelijk wat massa aan zetten is het niet voor het fysieke aspect dan is het wel voor het mentale. Maar het is in dit geval toch wel nodig om even te reflecteren.
Uiteindelijk kan niemand beslissen wat je al dan wel niet doet
Even inlezen in een paar logjes, hierna kan je je nog steeds bedenken of er toch mee doorgaan, en eventueel aanpassingen maken in je kuur.

=> Check eerst bij dokter je bloedwaardes/leverwaardes, zijn deze niet goed? Begin er dan niet meer aan voor je schade aanricht.

Terug
Naar boven