Fitness Seller

Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ok, dank je voor je tip.

Ik deed mijn voeding tracken doormiddel van de app fitatu, en zal daar opnieuw mee gaan starten.
Aankomend zaterdag heb ik een afspraak te gaan meten en alles netjes in kaart te gaan brengen.
Wat bedoel je met AAS? en hoe ver moet ik terug in mijn kcal als ik wil gaan cutten?
 
AAS = Anabole Androgene Steroïden
 
  • Like
Waarderingen: WWW
Pas maar op. Ik haal je zo in

Ik loop natty op 19 jaar voor op jou die aan zijn 3e kuur wilt beginnen, geen macro’s kan uitrekenen, niet weet waar AAS voor staat, zijn VP niet kan inschatten en de middelen die hij wil gebruiken niet kan spellen.

No offence, maar tot nu toe blijk je compleet ongeschikt om hieraan te beginnen. Anderen zeggen dit ook om je voor jezelf te behoeden.
 
  • Like
Waarderingen: WWW
Dit vraag je ... en jij wil kuren? :o
Heb je je goed genoeg ingelezen?

Ik ken inderdaad de afkortingen die jullie gebruiken niet allemaal.
Maar dat staat mijn trainingen niet in de weg.
 
Als je niet weet wat AAS is maar wel AAS wil gebruiken dan heb je jeduidelijk niet ingelezen.
Kuren = AAS gebruiken.....

En dat is geen afkorting van ons forum.
 
Ik loop natty op 19 jaar voor op jou die aan zijn 3e kuur wilt beginnen, geen macro’s kan uitrekenen, niet weet waar AAS voor staat, zijn VP niet kan inschatten en de middelen die hij wil gebruiken niet kan spellen.

No offence, maar tot nu toe blijk je compleet ongeschikt om hieraan te beginnen. Anderen zeggen dit ook om je voor jezelf te behoeden.

bedank voor ieder zijn mening.
Ik za er mijn voordeel mee doen.
 
Je fysiek is zeker niet slecht aan die foto te zien, maar als je toch nog iets wilt doen en je was tevreden van de Sust(mix van verschillende testosteron esters), Waarom niet in deze categorie blijven? Dit zijn niet de grootste massa bouwers dat er zijn maar wel leuk voor wat extra kilo's en extra vetverlies mits je voeding oké is. Teveel massa in 1 keer aankomen heb je niets aan als je het niet kan onderhouden.
Begin met een meer haalbare kuur en bouw geleidelijk aan op(Tenzij je al tevreden bent). Bij de kuur-logjes genoeg 'starterskuren'.
 
  • Like
Waarderingen: WWW
Je fysiek is zeker niet slecht aan die foto te zien, maar als je toch nog iets wilt doen en je was tevreden van de Sust(mix van verschillende testosteron esters), Waarom niet in deze categorie blijven? Dit zijn niet de grootste massa bouwers dat er zijn maar wel leuk voor wat extra kilo's en extra vetverlies mits je voeding oké is. Teveel massa in 1 keer aankomen heb je niets aan als je het niet kan onderhouden.
Begin met een meer haalbare kuur en bouw geleidelijk aan op(Tenzij je al tevreden bent). Bij de kuur-logjes genoeg 'starterskuren'.
Uhm, testosteron niet (één van de) de grootste massabouwer? :o
 
Uhm, testosteron niet (één van de) de grootste massabouwer? :o
:sorry:
ik refereerde eigenlijk naar de verschillende soorten in Sust, niet naar het hormoon opzich. Ligt aan de zinsbouw.:grumble:
 
Back
Naar boven