XXL Nutrition

Kuur

  • Topic starter WWW
  • Startdatum
  • Reacties 73
  • Weergaven 3K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

bedankt voor het antwoord.
Zou je mij kunnen vertellen waarom niet?

Dat is niet alleen hier, dat is op het hele internet het geval.

We hoeven iemand niet te kennen om te concluderen dat 1,73/75kg/19% vet gewoon geen goede stats zijn om te kuren. Zeker niet na 2 kuurtjes achter de rug. We vragen ons dan af wtf diegene heeft uitgespookt tijdens zijn vorige kuurtjes.

- Sustanon om de 5 dagen?
- Daarna beginnen met 4 weken test enanthaat terwijl de undecanoaat ester van de sustanon nog lang niet uit z'n systeem is?
- Ken niet eens trenbolone correct spellen?

Waar gaat dit over?
 
Oke, ik wil even 1 ding op helderen. Ik ben hier op dit forum gekomen om advies te vragen. Omdat hier volgens mij hier mensen zitten met genoeg ervaring. Volgens mij is een ieder hier bij nul begonnen. ik heb mee gelezen, ik lees veel over dat mijn stats niet goed zijn dat mijn voeding beter moet. en dat ik blijkbaar niet goed kan spellen ;) maar ik wil graag wat tips. KategorieC foto's zien er goed uit op hoeveel vp zit jij? ik heb zeker niet meer vet dan jij!!!
 
Oke, ik wil even 1 ding op helderen. Ik ben hier op dit forum gekomen om advies te vragen. Omdat hier volgens mij hier mensen zitten met genoeg ervaring. Volgens mij is een ieder hier bij nul begonnen. ik heb mee gelezen, ik lees veel over dat mijn stats niet goed zijn dat mijn voeding beter moet. en dat ik blijkbaar niet goed kan spellen ;) maar ik wil graag wat tips. KategorieC foto's zien er goed uit op hoeveel vp zit jij? ik heb zeker niet meer vet dan jij!!!

Geen idee eerlijk gezegt maar ik ben momenteel ook dik (en zal de komende weken nog dikker worden)
 
Oke, ik wil even 1 ding op helderen. Ik ben hier op dit forum gekomen om advies te vragen. Omdat hier volgens mij hier mensen zitten met genoeg ervaring. Volgens mij is een ieder hier bij nul begonnen. ik heb mee gelezen, ik lees veel over dat mijn stats niet goed zijn dat mijn voeding beter moet. en dat ik blijkbaar niet goed kan spellen ;) maar ik wil graag wat tips. KategorieC foto's zien er goed uit op hoeveel vp zit jij? ik heb zeker niet meer vet dan jij!!!

Begin dan eens met het posten van je voeding en training.
 
  • Like
Waarderingen: WWW
Hi Camelus,

Ik train 3 a 4 dagen per week.
Eet 2700 kcal per dag
Training dagen 3000kcal
 

Bijlagen

  • 597AFDBD-4928-4AE4-8BFD-5A3E19BAB298.jpeg
    597AFDBD-4928-4AE4-8BFD-5A3E19BAB298.jpeg
    107,6 KB · Weergaven: 114
Wat eet je met macro's en wat is je traningsschema?
 
gemiddeld 3100 kcal
eiwit 255g
vet 65g
kool 370g

ik probeer zoveel als mogelijk elk spiergroep 2 keer per week te trainen.
 
dat is geen 19%

wat doet je gewicht op die intake, hoe at je tijdens de kuren, wat woog je voor je ging kuren
 
ik geloof ook niet dat ik thuis die weegschaal kan vertrouwen!

Tijdens de kuren at ik boven genoemd. 4maal daags.
Ik woog voor dat ik ging kuren 73. Tijdens de kuur 80 kilo.
Helaas maand november en december de gym niet veel gezien, druk met de eigen mijn eigen ondernemenig en daardoor weer bijna terug bij af.
 
ik geloof ook niet dat ik thuis die weegschaal kan vertrouwen!

Tijdens de kuren at ik boven genoemd. 4maal daags.
Ik woog voor dat ik ging kuren 73. Tijdens de kuur 80 kilo.
Helaas maand november en december de gym niet veel gezien, druk met de eigen mijn eigen ondernemenig en daardoor weer bijna terug bij af.

Dus off en on: voeding bleef gelijk.

Wat gebeurd er momenteel, hoeveel kom je aan?
 
voeding inderdaad gelijk gebleven.

wat er momenteel gebeurd? Maand januari, dus ik wil weer voor goud gaan tot na de zomer.
om te beginnen nu de kcal ter verhogen.

ik kom niet aan!
 
voeding inderdaad gelijk gebleven.

wat er momenteel gebeurd? Maand januari, dus ik wil weer voor goud gaan tot na de zomer.
om te beginnen nu de kcal ter verhogen.

ik kom niet aan!

dat moet je doen

dat had je ook tijdens de twee kuren moeten doen, waarom heb je dat niet gedaan?
 
dat moet je doen

dat had je ook tijdens de twee kuren moeten doen, waarom heb je dat niet gedaan?

Ik wilde graag droog blijven. en eerlijk gezegd niet weet met hoeveel kcal ik meer eten moet tijdens het gebruik van een kuur.
 
Ik wilde graag droog blijven. en eerlijk gezegd niet weet met hoeveel kcal ik meer eten moet tijdens het gebruik van een kuur.

maar je doel is aankomen?
 
hoe is dit 3100 gemiddeld?

er zijn dagen dat ik meer moet eten en af en toe ruim over de 3000 kcal kom.

Ik wil graag meer massa, maar wel droog als dat kan.
 
er zijn dagen dat ik meer moet eten en af en toe ruim over de 3000 kcal kom.

Ik wil graag meer massa, maar wel droog als dat kan.

Het is overduidelijk dat je niet weet wat je aan het doen bent. Dat is niet erg, maar dan is het natuurlijk geen verstandige en zinvolle keus om te gaan kuren.

Wat jij moet doen is je voeding fatsoenlijk gaan tracken. Erachter komen met welke intake je gewicht aan gaat zetten en wat je moet doen wanneer dit stagneert. Ja je zult bij dit proces ook wat vet gaan aanzetten, indien je overschot minimaal is zal dit meevallen. Uiteindelijk komt er een moment dat je wilt gaan cutten. Ook dit adviseer ik te doen zonder AAS. Doe eerst de voorrondes van het spel alvorens je in de finale gaat, dan maak je wat meer kans.
 
Back
Naar boven