MuscleMeat

Kuurlog 2e kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Vecht de discussie ff uit in een pb-bericht, zou ik zeggen. :P

Mijn vraag is nog:
week 13-14: chlomid 100mg ed
week 15-16: chlomid 50mg ed
week 13-16 : nolva 20mg ed

En is 4 weken nakuur voldoende bij deze kuur, of zou je adviseren om 5 weken na te kuren?

Het gaat jou ook aan, jij stelt zelf die kuur voor.
Als je het zeker wilt weten, ga bloedprikken na 4 weken.

Waarom wil je zoveel Clomid pakken? Onderbouwing voor of gwoon omdat het wel leuk is om 4 pilletjes te nemen?

Ik zou net zeggen. Dit is mijn toppa. lol

Maar ff terug komen op een vraag:

5 weken nakuur of 4 weken voldoende?

Niemand zou kunnen zeggen hoe snel je hersteld.
Gewoon lkkr hcg mee laten lopen en dan zou ik 4 weken doen.
Maar anderen hebben er wel 6 nodig als voorbeeld.

Zou eerst maar zorgen dat je wat droger bent dan 17/18%

Waarom wil je zoveel Clomid pakken? Onderbouwing voor of gwoon omdat het wel leuk is om 4 pilletjes te nemen?

Als advies gekregen. Maar ik merk dus dat die dosis lager moet.

Eerste 2 weken mag 50mg ed en dan 2 weken 25mg ed?

Niemand zou kunnen zeggen hoe snel je hersteld.
Gewoon lkkr hcg mee laten lopen en dan zou ik 4 weken doen.
Maar anderen hebben er wel 6 nodig als voorbeeld.

Zou eerst maar zorgen dat je wat droger bent dan 17/18%

Hier ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Je ziet je gains niet echt heel goed bij een hoog vetpercentage (tenzij je echt opblaast, maar niet veel mensen hebben dat), en dat kan een beetje demotiverend werken.

Er wordt zelfs in een bron over een nog hogere dosis gesproken. lol

Laatst bewerkt:
Ga lekker bronnen zitten posten....

Kneus

Pannenkoek. Staan gewoon bovenaan de zoekresultaten van Google.

Pannenkoek. Staan gewoon bovenaan de zoekresultaten van Google.

Dat betekend nog steeds dat je met jou post de regels overtreed ..appelflap

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/board-regels-iedereen-lezen-1615/#post22455
1. Source posten is niet toegestaan

Source posten is het vermelden van een bron of leverancier die illegale middelen aanbiedt, bij naam, bij adres of gelijk wat. De reden is natuurlijk dat wij dit onder geen enkele vorm toelaten omdat het wettelijk verboden is. Enkele stipulaties :

1. Scammers. Voor je de naam van een vermoedelijke scammer post of hem out als een scammer, overleg met een moderator en leg de bewijzen voor. Als blijkt dat het inderdaad een scammer is zal hij aan de scammer lijst toegevoegd worden. Post je zoiets zonder overleg en het blijkt geen waar te zijn, dan wordt je geband.

2. Het bespreken van bronnen. Als je in onderhandeling bent of bent geweest met een bron en je vermeld zijn manier van verzenden zal je post verwijderd worden. Als je de bron daarenboven kenbaar maakt, dan wordt je zonder pardon van dit board verwijderd. Andere punten behalve verzenden kunnen openlijk worden besproken, zolang de bron niet kenbaar gemaakt wordt.

3. Bronnen die adverteren. Dit zullen we uiteraard niet toestaan. Eerst en vooral weten we niet dat je geen scammer bent, ten tweede als je echt een goede bron bent dan is publiek adverteren een fantastische manier om aan alle wettelijke instanties kenbaar te maken wie je bent en wat je doet, ten derde zou dit forum de wet overtreden als het illegaal handelen zou toelaten en/of stimuleren. Als je deze regel negeert wordt je IP adres zonder pardon geblokt en krijg je nooit meer toegang tot dit forum. Hierop wordt streng toezicht gehouden, ook in privé berichten!

Terug
Naar boven