praetorian
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De testo werkt in ieder geval volop! Dat merk ik wel doordat mijn smaak qua vrouwen gaat omlaag:S Als het een lekkere kont heeft en goede t**ten dan ben ik al haast verkocht
Lekkere kont is eigenlijk wel het belangrijkst...
Ik zit nu op 42,5. En ik merk niet dat mijn gyno erger word...ik heb het al vanaf me puberteit. Hopen dat dat niet erger word...
het enige wat ik nog wil zeggen is...ENERGY is een watjepraetorian zei:Mijn coïtusdrive is echt veel groter geworden...jezus kan er ook maar nier over ophoudenhet enige wat ik nog wil zeggen is...ENERGY is een watje
GRtz

Daarbij ben ik nog eens zo geil als een puber in een striptent op zaterdagnacht
praetorianVraagt een oude vrouw aan je waar het station is aiaiai...daar groeit ie zelfs van! gegroet
ik merk wel verschil in kracht! zekersteweten! ik ben stukken sterker met mijn armen en benen! borst ook wel! maar niet zoveel
ik ben nu 93,5 kilo
dus dat komt wel goed
ik eet wel weinig warm eten maar dat is niet zo erg toch? ik leef op brood met kip enzo brinta magere kwark en tonijn! en nog wat fruit en supps
af en toe eet ik warm maar dat hoeft niet!
en daarbij nog wat broodjes stuk of 4 5...met kip 
ze mag niet zeuren! als het pijn doet dan krijg ze wel pijnstillers ofzo!!!
ooohhhh dit gaat echt lekker worden! ik ben zo gek op winstrol en winstrol loves me 
4 uur lang beesten! en kon gvd nog steeds niet klaar komen! dikke k*tzooi! daarna heb ik het gewoon zelf moeten doen de volgende dag
dat gaat dan weer veel sneller :S maar goed! ik heb mijn coïtus gehad
het deel wat vooral gegroeid is is mijn borst! en dat werd tijd want daar heb ik altijd al moeite mee gehad! mijn benen zijn ook dikker...
mijn benen vind ik zelf ook het mooiste aan mijn hele lichaam...mijn kuiten zijn hartjes ubergail is dat

geweldig! okeej okeej 94,8 en ja mijn benen zijn mijn sterkste punt en daarna komen mijn armen+schouders...
over paar dagen beginnen met winny :kwijl: