AndroidHealthClinic

Kuurlog Bold/Test

• Topic Starter Topic Starter
Beide! ik weet wel dat ik al begin te groeien als dat nu al kan :S mijn armen zijn sowieso groter...het zal wel grotendeels vocht zijn op het moment...een logboek is toch hetzelfde als het geile hanenhok mits er testo in gebruikt word;)

De 3e week...nu zou alles wel zon beetje moeten inkicken;) De testo werkt in ieder geval volop! Dat merk ik wel doordat mijn smaak qua vrouwen gaat omlaag:S Als het een lekkere kont heeft en goede t**ten dan ben ik al haast verkocht :p Lekkere kont is eigenlijk wel het belangrijkst...

Oooh ja is ook belangrijk om het erover te hebben hoe het er lichamelijk aan toe gaat he...nou ja goed...bij de minste geringste inspanning pomp ik al helemaal op! zelfs als ik 5 minuten fiets blazen mijn benen op. tijdens mijn werk heb ik dat ook! Mijn aderen komen meer naar voren! zonder te trainen zie al meer aderen lopen dan een paar weken terug dit schijnt van bold te komentoch? mijn biceps zijn een halve cm groter:cool: Ik zit nu op 42,5. En ik merk niet dat mijn gyno erger word...ik heb het al vanaf me puberteit. Hopen dat dat niet erger word...

Mijn coïtusdrive is echt veel groter geworden...jezus kan er ook maar nier over ophouden :) het enige wat ik nog wil zeggen is...ENERGY is een watje

GRtz

Laatst bewerkt:
Hij gaat lekker mate! ;)
We gaan voor de +45cm armen 100+kg he! :cool:

praetorian zei:
Mijn coïtusdrive is echt veel groter geworden...jezus kan er ook maar nier over ophouden :) het enige wat ik nog wil zeggen is...ENERGY is een watje

GRtz

Wilde hij niet ingaan op je oneerbare voorstellen dan?

:D

ghehe neej dat is het niet! maar hij steld zich altijd zo snel aan! over zijn allergie voor pollen enzo! ik heb nu trouwens omega 3 6 9...ik weet dat het goed voor me is maar wat doet het eigenlijk allemaal?

ik heb nu ook multi vitamine met saw palmetto erin:)

Grtz

heey peoples...

Mijn kuur begin ik nu echt te merken! mijn hongergevoel is als die van een beest! en mijn trainingen gaan echt super! ik ben superman wat mijn gevoel betreft! :) Daarbij ben ik nog eens zo geil als een puber in een striptent op zaterdagnacht :P

Mijn pik word stijf op de meest rare momenten! dat is wel iritant hee! sta je bij de tafel drinken te serveren! een groeier...Vraagt een oude vrouw aan je waar het station is aiaiai...daar groeit ie zelfs van!

gegroet!

Merk je al verschil in kracht?

By the way: Ik dacht dat BBers keurige mensen waren? ;)

gvd dit is niet goed voor mijn rep! het maakt me niet meer uit hoe ze eruit zien! kont is all that matters;)

BBers zijn ook keurig! wanneer zij dat willen ;) ik merk wel verschil in kracht! zekersteweten! ik ben stukken sterker met mijn armen en benen! borst ook wel! maar niet zoveel;) ik ben nu 93,5 kilo :) dus dat komt wel goed:)

Grtz

Klinkt goed kerel. Tot nu toe een kilo/week winst en je mag nog 5 weken. :devil:

Enig idee welke kant je vetpercentage opgaat?

Mijn vetpercentage is lager dat weet ik wel! het is niet veel maar wel wat lager:) ik eet wel weinig warm eten maar dat is niet zo erg toch? ik leef op brood met kip enzo brinta magere kwark en tonijn! en nog wat fruit en supps:) af en toe eet ik warm maar dat hoeft niet!

3 magere kwark bakken per dag! 2 blikken tonijn! of 1 grote van 400 gram :P en daarbij nog wat broodjes stuk of 4 5...met kip

elke dag een tomaat en kiwi enzo

multi vitamine omega 3 6 9 en vit c1000

ik zit nu op 93,5 mijn biceps op 42,5 zonder training :P

ik vind in het been prikken wel fijner dan in de kont! ben daar net mee begonnen met 0,6 x 25 naalden...

ik ga dit weekend eindelijk palen! meisje ontmoet dit weekend en het bleef dit keer alleen bij zoenen maar dit weekend gaan we samen wat doen! als ze ongesteld is dan pak ik haar bij de kont! gvd het interesseert me geen reet!!! het moet gewoon ;) ze mag niet zeuren! als het pijn doet dan krijg ze wel pijnstillers ofzo!!!

Grtz

nken nken hahaha

Week 8....

okeeej eindleijk week 8 ik heb besloten de testo nog twee weken langer door te trekken en deze week laatste portie boldenone...volgende week begin ik met alleen testo en winstrol inject:P ooohhhh dit gaat echt lekker worden! ik ben zo gek op winstrol en winstrol loves me :P

even report over dat coïtusavontuur...zo sneu voor dat meisje dat ze me nou net tijdens mijn kuur moest treffen :p 4 uur lang beesten! en kon gvd nog steeds niet klaar komen! dikke k*tzooi! daarna heb ik het gewoon zelf moeten doen de volgende dag;) dat gaat dan weer veel sneller :S maar goed! ik heb mijn coïtus gehad;)

ik zit nu op 95 denk ik! en mijn aderen komen mooi uit door de bold...ik zal me morgen ff wegen dan weet ik het precies:P het deel wat vooral gegroeid is is mijn borst! en dat werd tijd want daar heb ik altijd al moeite mee gehad! mijn benen zijn ook dikker...

mijn bovenbeen zit op 67 en mijn kuiten op 46:P:P mijn benen vind ik zelf ook het mooiste aan mijn hele lichaam...mijn kuiten zijn hartjes ubergail is dat:P

grtz tot morgen ;)

Gaat goed zo te horen!!

Ja ik heb me gewogen en ik zit op 95 kilo :p geweldig! okeej okeej 94,8 en ja mijn benen zijn mijn sterkste punt en daarna komen mijn armen+schouders...

dit weekend zit er ook weer een coïtusavontuur aan te komen! jaja in het einde van mijn kuur bijna heb ik het goed geregeld:P over paar dagen beginnen met winny :kwijl:

blaatpaal ken ik jou ergens van? :D

Grtz

Terug
Naar boven