MuscleMeat

Kuurlog Bold/Test

• Topic Starter Topic Starter
Heeey keessjjjj....of niet dan? dat is de enige die ik ken die in wolvega woont nu en bij mij op de basisschool zat...

wil bij jou het trainen wat?:)

grtz

ik groei nog steeds, maar ik moet enorm veel vreten joh, snelle stofwisseling :mad:

hoe gaat het nou met trainen.. krachttoename?

btw, winstrol only, hoeveel droge kilo's heb je daar mee in totaal gepakt? en hoe zag die kuur eruit?

suc6 verder met je super kuur !

gr. FrederX

het trainen gaat echt geweldig! ik gooi haast met die dumbbells en stangen;) kracht gaat heel goed! heb vandaag mijn eerste winstrol inject in me biceps gedaan! mijn biceps is vet hard en pijnlijk:S maar goed dat gaat wel weer over! hoop voor morgen want dan ga ik weer trainen dus...

ik heb vorige week vrijdag 130 gedeadlift en ik deed voor mijn kuur 100 deadlift ofzo dus het gaat wel heel goed! ik ga deze week 140 of 150 proberen want ik had het idee dat dat me ook wel zou lukken want 130 lukte me 8 keer wel laatste twee met veel moeite maar dat hoort zo;)

winstrol only was ongeveer 4,5 kilo en ik werd echt vet sterk daardoor...ik nam 6 weken 50 mg per dag...gewoon tabletten geen inject...vooral mijn spierdefinitie is erdoor verbeterd maar dat is per persoon verschillend natuurlijk:)

ik ga er 12 weken van maken in totaal nu...heb ik besloten want het hakte pas in week 7 er echt in...toen begon ik echt de groei te merken en de kracht toename...eerst was het kinderspel ;)

Grtz

Super resultaat al kerel.

Altijd lekker om een kuur door te trekken naar 12 weekies, zeker als de kracht pas zo laat komt.

Enig idee hoeveel calorieen je boven je onderhoud eet?
En hoe is het nu met je vet%? Nog steeds niet gestegen?

Sorry, moet je even uithoren. over een paar weken begin ik aan dezelfde kuur. Dus efkes kijken wat ik van mijn voorganger kan leren. :D

Succes nog verder.

klinkt goed.. keep it up!
heel veel succes

eeehhhmmmm nouwwww....mijn calorien zit ik nu op 4000 ofzo! dus zit ik ongeveer 1000 erboven...ik eet ook 250 gram eiwit per dag! verdeeld over kwark en kip en tonijn...shakes eet ik niet zoveel alleen als ik echt geen tijd heb om eten te maken...ofzo...dan gooi ik brinta en shake bij elkaar...

jazeker! ik wijt het zelf aan het feit dat ik niet zulke goede testo had! ik had namelijk van BM pharma Testen-100 en dat is 100 mg per ml dus spoot ik 4 ml per week.

die bold merkte ik wel goed! van mrp! vooral merkte ik het aan de honger die ik kreeg!

ik heb zelf het gevoel dat ik ondanks mijn vocht nog...kan zien dat ik droger ben geworden! dat is een goed teken toch? ;)

ik heb maandag mijn eerste winstrol gezet! gvd nog steeds pijnlijk in mijn biceps....kan em met moeite helemaal strekken! kan ik verkeerd geprikt hebben ofzo? :S iemand nog tips? de winny is van mrp

Grtz

winny zetten is gewoon k*t. moet je zeker niet in biceps doen maar gewoon in je billen, zucht....dat roep ik al de hele tijd.
succes verder

ja ik heb em vandaag gezet in mijn been...dat voelde veel beter heb er nu al geen last meer van :P

mijn biceps is nog steeds niet normaal :S

grtz

Hoe gaat het nu? Tijdje geen update. Ik ben benieuwd :)

Okeej....ik heb vandaag mijn laatste test gezet! en tot volgende week neem ik nog winstrol en dan nakuur...nolva en clomid en wat clen...3 weken...

ik ben nu zo hard als een stuk beton van de winstrol tijdens training en daarna ook nog heel lang...Ik weeg nog steeds 95 maar ben vetten aan het verliezen op een of andere manier! mijn eetschema heb ik niet aangepast...eet wel veel koolhydraten en vetten...maar ik vind het niet erg!:D ik hoop de massa lang vast te houden!

Tijdens mijn nakuur neem ik ook glutamine, Xpand, de standaard vitamines en ZMA:)

Grtz

Oh ja nog iets! ik zit nu al 3 weken aan de iraanse test....kon die andere niet meer krijgen...maar die is veeel beter!!!!:D ik had eerst van BM pharmaceuticals Testen 100...die werkte ook goed....maar deze nog veel beter!

Sexdrive is higher than ever! in plaats van 3 keer sjorren is het nu 6 :)

GRtz

Hij gaat lekker bro ;)
En het is niet vreemd dat je deze beter vind, je zit nu 100mg hoger in dosering aap :P

Hoe is het nu afgelopen? Doe eens een kleine update aub

okeeeeeeeeeeeejjjjjj:) het is nu afgelopen....volgende week begin ik met nakuur nolva clomid...en clen...

ik ben echt veel vet kwijtgeraakt de laatste weken! ik weet niet hoe het komt ik eet nog steeds hetzelfde...heel apart! maar wel lekker:p ik zit nu op 93 en mijn vetpercentage weet ik niet! ik heb op zon ding gestaan in de sportschool die je vet meet! en die zegt 17% maar dat kan niet kloppen imo...

mijn benen zitten echt veel lijnen in en in mijn schouders...en rug...dat kan niet kloppen...ik denk zelf dat ik eerder op 14 zit of misschien 13 met geluk :P

oooh ja ik heb helemaal geen last van k*tgevoel is nu een week geleden laatste testo...ik voel me lekker! net als eerst:P nog nergens last van! ook geen bijwerkingen...

Grtz

Ga je nog foto's posten? Ben wel benieuwd eigenlijk. :)

hehe...ja die kan ik wel ff laten maken door mijn huisgenoot vanavond:D vooral een goede foto van mijn kuiten wil ik :P

ghehe...

mijn kuiten zijn geil... streepje in het midden heb ik altijd al gehad maar nu GROTER:D

ik ga zo ff benen trainen ;) hopen dat ik die vanavond dan nog wel aan kan spannen :D

Grtz

update!!!

GVD die fotos...die laten maar op zich w88 he! nu zijn mijn echte gains al weer weg natuurlijk:) ik zit nu op 92 mijn bovenbeen is het meest van weg dacht ik:s de rest zit er nog! en ik ben weer wat vetjes kwijtgeraakt maar dat komt doordat ik ben begonnen met afbouwen van mijn carbs...

ik drink nu trouwens iets van 2 liter melk per dag...echt lekker is dat! en goedkoop...maar is dat slecht? als ik kijk dat er maar 30 gram vet in 2 liter zit en 100 gram koolhydraten maar ook 70 gram koolhydraten...(2 liter he;))

ben nu ook bijna klaar met nakuren...

ik ga straks aan de tribosten! hoor daar veel goede reacties over...ik heb mijn volgend alweer ingepland over precies 2 en een halve maand ongeveer...;) maar dan wel een cylce van 3 korte kuurtjes...

grtz

Terug
Naar boven