Fitness Seller

Kuurlog Dbol & Test e 500 mg

• Topic Starter Topic Starter
Ok dacht ik al !
Wordt dus week 1 - 4 dbol 40 mg e.d
week 1 - 12 test e 500 mg e.w
week 15 - 18 nakuur arofixen.

Heb ook aromasin achter de hand voor eventuele gyno.

Vandaag 2e inject gehad ! Ging mooi alleen bij mn maat een ader geraakt....even stukje terug gedaan en rustig spuiten.
Voel me goed en trainen gaat lekker :D.
Morgen borst pakken zin aan !!

Nice,ga je ook volgen.

Eens zien wat de verschillen zullen zijn als we klaar zijn.
Je gebruikt wel 10 mg per dag meer dianabol, en 2 weken langer test e, maar toch leuk om te kijken hoeveel kg ermee gewonnen wordt.

Die maat van jouw doet excact dezelfde kuur als jij?

Nice,ga je ook volgen.

Eens zien wat de verschillen zullen zijn als we klaar zijn.
Je gebruikt wel 10 mg per dag meer dianabol, en 2 weken langer test e, maar toch leuk om te kijken hoeveel kg ermee gewonnen wordt.

Die maat van jouw doet excact dezelfde kuur als jij?

Nope hij doe 250 test e en 200 deca plus de dianabol erbij.
Wel leuk dat wij dezelfde doen...kunnen we mooi ff vergelijken.
Mooi dat je mijn log ook volgt ;)

Ik volg! Succes man

Tnx !! Volg die van jou ook !! Leuk om te lezen....heb zelf int verleden ook een winstrol kuurtje gedaan 6 weken.

4 kilo aan over gehouden :)

Bij jou gaat het ook wel lekker ofniet ?? je hebt ook al iets van 3 kilo gepakt toch ?

hey ja klopt 3,5kilo
ben benieuwd wat jou kuurtje je gaat brengen!! ik blijf je volgen!!

hey ja klopt 3,5kilo
ben benieuwd wat jou kuurtje je gaat brengen!! ik blijf je volgen!!

Netjes man !! Keep up the good work

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 12:31 ----------

Vandaag heerlijk getrained !! Borst en schouders echt afgebeuld gewoon :D.
Merk de krachttoenamen van de dbol echt super nu.

Hopelijk gaat dit zo door....nu ff mn pannetje rijst klaarmaken en kippie uit de vriezer halen.
Weet iemand van jullie nog een goed adresje voor goedkope kipfilet ?
Haal nu van die zakken van 1 kilo bij de aldi weg...kosten 5 euri en 19 cent geloof ik.
Ook niet echt duur mja besparen is altijd fijn natuurlijk ;)

Goeie zaak dat je het voeld werken.
Ikzelf kan niet wachten tot het inkicked.

Over de kip, denk ik niet dat je het nog veel goedkoper kan halen dan wat je nu haalt.

Goeie zaak dat je het voeld werken.
Ikzelf kan niet wachten tot het inkicked.

Over de kip, denk ik niet dat je het nog veel goedkoper kan halen dan wat je nu haalt.

Ok mooi zo...:D Heb alleen wel een vraag.....mn tepels jeuken een beetje en zijn gevoelig als ik erop druk....dit kan opkomende gyno betekenen toch ??

Heb exemestane om dit tegen te gaan....stel ik krijg het hoe moet ik die capsules innemen.
Het zijn 50 capsules mg per stuk ?
Graag snel een reactie :)

Hey mosselman.

Gevoelige tepels? Tevens voel je iets achter de tepels?
Zou persoonlijk op wat ik ervan weet nog even wachten als het alleen gevoelige tepels zijn.
Even aankijken paar daagjes.
Vormen er schijfjes achter je tepels wel beginnen met slikken

Laatst bewerkt:
Jaaa ze doen ietwat zeer als ik erop druk......er zit nog niks achter maar ben bang dat dit dus snel gaat komen......zo ja hoe moet ik dan die exemestane innemen...ik hoorde iets van e.o.d ??

Ik ben niet echt bekend met exemestane aka aromasin.
Moet je even googlen, vind je genoeg

Heb ik gedaan maar wordt ook niet echt wijzer van de doseringen......ik hou het gewoon bij 1 capsule e.o.d mocht het opspelen.

Zit even te googlen om je te helpen, en idd lees ik de meeste 1 cap eod gebruiken tijdens opkomst van gyno.
Alleen de 1 begint al bij gevoelige tepels en de ander als er schijfjes ontstaan.

Dus tja

tnx man waardeer ik !!
Geloof dat ik nog even wacht totdat ik echt iets voel...dan begin ik wel met de aromasin.

Ok mooi zo...:D Heb alleen wel een vraag.....mn tepels jeuken een beetje en zijn gevoelig als ik erop druk....dit kan opkomende gyno betekenen toch ??

Heb exemestane om dit tegen te gaan....stel ik krijg het hoe moet ik die capsules innemen.
Het zijn 50 capsules mg per stuk ?
Graag snel een reactie :)

Nu al Mosselvrouw? :eek:

Hahahaha !! :D

Nee dat niet mn tepels zijn alleen een beetje gevoelig als ik er op druk.....voel nog geen propje, schijfje o.i.d.

Helemaal voorkomen gaat nooit lukken, ivb gyno pak ik ook nooit dboll, deca en dergerlijke. Na de kuur word dit een heel stuk minder vrijwel helemaal weg of nog een beetje over. Komt door de vocht van d boll.

Hier even wat foto's van mijn progressie.....
1e foto was ik net begonnen met trainen en 2e was ik ongeveer een jaartje bezig.
Recente foto's heb ik neit echt maar die ga ik nog maken als ik vind dat ik er klaar voor ben ;)

DSC00254.JPG

TPhoto_00010.jpg

Terug
Naar boven