MuscleMeat

Kuurlog Dbol & Test e 500 mg

Wat woog je op deze foto's dan? En hoellang is dit geleden?

• Topic Starter Topic Starter
Eeuuh 1e foto 68 kg ongeveer en de 2e foto rond de 80 kg......

Oke, je ziet op foto 2 al goeie progressie, maar dat moet ook wel met dan alweer 12kg zwaarder.
Je durft nu nog geen huidige foto te plaatsen?
Zou er gewoon schijt aan hebben. Heb ik ook.

Jaa heb ik ook wel hoor...ga ook zeker nog wel foto's plaatsen.
Kijk nog wel ff wanneer ik dat doe...jouw foto ziet er goed uit btw !!

Thnx man

Jezus wat was ik geil vandaag zeg.....liep met mn werk op een lentefair.....op een gegeven moment dacht ik bij mezelf dat ik honger had.....liep er net een meid langs met een super mooie voorgevel en dacht gelijk melk melk lekker lekker :D.

Ben normaal al best overcoïtust maar dit spande toch echt wel de kroon.
Nu lekker thuis en wie zit er ook in de huiskamer ?????? Juust mn meidje................op naar bovuuh :D

Zet em op beest!

ff een update....zondag een potje gevoetbald op een verjaardag.
Deed nog geen 2 minuten mee en verstapte me en nu heb ik last van mn knie verdomme !!
Ik kan hem helemaal strekken geen probleem maar buigen is een ander verhaal ik kom niet verder dan 90 graden buigen want dan doet het zeer.

Ik kan er wel gewoon op lopen maar baal echt als een stekker !!!!!
Denk dat er wat vocht in mn knie zit ofzo...zo voelt het wel tenminste.
Train wel gewoon door maar doe mn benen dus even niet !!!
Hoelang denken jullie dat ik hier mee doormoet lopen en hebben jullie tips waardoor het eerder weggaat ??

Morgen weeer injecteren ;)

Hey man, over je knie..
Moeilijk om zo te zeggen wat je moet doen.

Denk dat je het zelf het beste kan inschatten of het fout zit of niet.

En de enige manier om te zorgen dat het weg gaat zal hoogstwaarschijnlijk rust zijn voor je knie.
Tenzij het zo erg is en het alleen met een operatie verbeterd kan worden, maar dat is wel heel erg 'worst case scenerio'.

Dus tja, rust, hoe k*t ook.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 18:20 ----------

Hoe zit het verder met je progressie? Merk je wel verandering fysieks gewijs? Op de weegschaal?[COLOR="

Laatst bewerkt:
ik volg doe ongeveer soort gelijke maar dan 30 mg dbol 400mg test c en 400 mg deca
wel minder van je knie :( effe in de gaten houden hoe het gaat ;)

ben nu 3 dagen met de dbol bezig en morgen eerste prik heb er zin in

[/COLOR]Hoe zit het verder met je progressie? Merk je wel verandering fysieks gewijs? Op de weegschaal?[COLOR="[/QUOTE]

Jaaa dat zeker mn armen zijn echt onwijs vind ik :D. heb ook al iets van 5 kg gewonnen dus dat gaat lekker zo !
Baal alleen echt ontzettend van die knie, hoop dat ik volgende week weer benen trainen kan.[COLOR="Silver"]

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 20:57 ----------

[/COLOR]
ik volg doe ongeveer soort gelijke maar dan 30 mg dbol 400mg test c en 400 mg deca
wel minder van je knie :( effe in de gaten houden hoe het gaat ;)

ben nu 3 dagen met de dbol bezig en morgen eerste prik heb er zin in

Ok leuk om te horen !!

Succes man hoop dat je lekker gaat gainen :D

gaat zkr goed komen. hoop dat bij jou snel goed komt met je knie man

Hey man hoe gaat het met je knie? Zit heb aan de binnekant? Verstappen is meestal het oprekken van je kniebanden door rust moet dat wel overgaan! En misschien wil deca wel helpen voor een sneller herstel! Succes man gain ze!

Joo Kerel !

Tnx man...het voelt al iets beter dan gister dus denkt dat ik volgende week weer benen trainen kan....hoop het wel tenimnste :D.

Hoe is het bij jou gegaan ?? Al haast klaar of ???

Hey man,
Goed om te horen dat beter gaat nu!!! Ja ik moet nog 2 dagen en klaar dan nakuren en bedenken wat me volgende projectje word hahah

Heey buffels !

Even een kleine update...trainen gaat goed alleen nog wel last van mn knie....baal echt zo erg en wil alles wel verrot schelden.
Mja hier schiet ik natuurlijk ook niks mee op he ;)

Wat nou als ik er nog weken last van blijf houden ??? Is het dan verstandig om door te kuren of kan ik er dan beter mee stoppen.....rest van de spiergroepen gaan goed !
Baal alleen ontzettend dat ik niet kan benen trainen....wordt er gestoord van dat ik juist nu met die k*t knie zit !!

Hey man

K*t dat je knie nog zo pijn doet.
Is er echt geen oefening die je wel kan doen rustig aan?
Legextension misschien heel langzaam uitvoeren?

De afweging om te stoppen met je kuur?
Tja, ik zou het niet weten wat het verstandigst zou zijn.
Benen zijn natuurlijk een spiergroep waar je veel massa kan pakken, dus het is zonde dat je het niet kan trainen.

Aan de andere kant, je bent natuurlijk ook alweer zo'n 3 weken bezig met je kuurtje.
Ikzelf zou het zwaar k*t vinden om te moeten stoppen halverwege een kuur.

Moeilijke keus kerel

Hey man

K*t dat je knie nog zo pijn doet.
Is er echt geen oefening die je wel kan doen rustig aan?
Legextension misschien heel langzaam uitvoeren?

De afweging om te stoppen met je kuur?
Tja, ik zou het niet weten wat het verstandigst zou zijn.
Benen zijn natuurlijk een spiergroep waar je veel massa kan pakken, dus het is zonde dat je het niet kan trainen.

Aan de andere kant, je bent natuurlijk ook alweer zo'n 3 weken bezig met je kuurtje.
Ikzelf zou het zwaar k*t vinden om te moeten stoppen halverwege een kuur.

Moeilijke keus kerel

Ja ik weet het...ben ook redelijk gefrustreerd !
Lig nu op de bank met een coldpack erop....de ene dag heb ik er weinig last van maar als ik een poos gelopen heb dan komt er meer vocht in zeg maar.
Voor mn werk moet ik ook redelijk veel lopen....zit er aan de denken om de ziektewet in te gaan maar aan de andere kant heb ik de eerste week van juni een week vakantie dus......

Hoe gaat ie bij jou dan ?? Lekker bezig of ???

Trainingen gaan lekker, begin wel al de krachttoename te merken, lichaamsgewicht staat stil rond de 97kg.

De dianabol zorgt er wel voor dat mijn eetlust onderdukt wordt.
Vind ik wel erg irritant worden, want ik ben gewend om lekker de hele dag goed mijn eetschema te volgen zonder problemen, en nu heb ik er echt moeite mee.

Terug
Naar boven