Als je gaat cutte direct na je kuur neem dan T3, Anavar 60mg ed w10 t/m 16, clen, dnp.
Door de anavar zal je absoluut geen spierverliezen! Zelf kilo spier pakken nog!
En je vet percentage zullen in 8 weken zeker wel op 5/6 zitten.
Ben met t3 op 75 ed en na week 150 ed week verder 200 ed dat 2 weke dan weer afbouwen.
Clen begin je met 80 (2pille dus) en einde van 2de week zal je rond de 160 moeten zitten.
Anavar week 1 tot 6 op 60ed.
Dnp begin je op 200 ed en elke week 100 omhoog tot 600 dat vasthouden.
Je zal wel vwel trillen en misschien pijn hebben aan je hart maar niks van aantrekken gaat vanzef weg.
Tot nu toe nooit iemand geweest die schade heeft gekregen van bovenstaande middelen.
Veel succes kerel
Je kan. ook nog tren toevoegen
Gekke gestoorde Mother****er!!!! Hoe durf je zoiets aan te raden aan iemand die nog maar zijn 2de kuur doet

Iemand die een 2de kuur doet moet al van de tren afblijven laat staan die gif van DNP in combo met T3 en Clen!!! Lees mijn logje maar eens over DNP TS dan zal je wel snel realizeren dat wat Tarzan zegt dikke bullshit is!!! Er zijn er zelfs al die dood zijn gegaan door DNP gebruik, het zit namelijk in Verf en in Rattevergif dan weet je toch al genoeg

En op anavar spieren pakken is al heel moeilijk op een dosis van 60mg laat staan zelfs nog droger worden mafkees

En clen beginnen op 80mcg WTF

De meesten beginnen op 20mcg wat raad jij allemaal niet aan gestoorde mafkees!!! TS 80mcg kan voor jou al teveel zijn en geloof mij wel als dat het geval is dat je al moeite gaat hebben met een kopje koffie vast te houden

en DNP met 100mg altijd uppen elke week terwijl ze in 200mg capsules komen

Volgens mij ben jij heel ziek in je kop en moet je stoppen met zo'n raad te geven op DBB! En pijn in je hart hebben en er niks van aantrekken

Ik hoop echt dat je voorgoed gebanned wordt!!! als je zoiets in je hoofd haald om te proberen is een big NO-GO tenzij je Dareal noemt dan is het uitzonderlijk
TS gewoon verder doen zoals je bezig bent, laat je kop niet gek maken met bovenstaande middelen! ik heb het geprobeerd en allemaal al beleefd!!! ik dacht dat ik doodging met die DNP T3 combo IK ZWEER HET JE!!!
---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 20:55 ----------
Ik ben 6 kg aangekomen in 3 weken maar bij mij is er zeker niet bodyfat omlaag gegaan, zowiezo moeilijk te geloven dat je droger word en spiermassa gained met een test e kuur terwijl je over je een kcal overschot hebt
Zeker eens met Little Daddy!!! Cutten en cleanbulken tegelijk geloof ik niet in tenzij je een beginner bent dan is zoiets wel mogelijk maar dan nog is het fout om direct aan de AAS te zitten