MuscleMeat

Kuurlog Test E + anavar

4de injectie gehad, gaat helemaal super weer een kilo erbij.
Klein beetje stress doordat de tepels vandaag wat hard zijn en erg gevoelig.
Voel nog geen schijfje of iets of raar weefsel mocht.dit wel gaan komen pak ik 40mg nolva 2 weken en dan 20mg 2 weken.
Wacht dit nog even af.

Als ze hard zijn is niet erg. Bij gyno worden ze juist zacht en dik/puntig, maar ook dat is nog niet erg. Trek weer weg na je kuur. Als er echt een schijfje/knobbeltje komt, dan 20 mg nolva. Echt genoeg! en als het afneemt kan je naar 10 mg

• Topic Starter Topic Starter
Gevoelige tepels gelukkig weg, gister 5de injectie gehad totaal 7,6 kilo aangekomen 2% bf eraf,
Deze week beetje k*t week ivm met werktijden heb ik weinig slaap en trainingstijd.
Verder gaat het top.

Zo 6de injectie gehad, nu in totaal 8,9 kilo aangekomen.
Bf is met 2,5% gezakt tot nu toe.
Ben er zeker tevreden mee, geen bijwerkingen ofzo dus gaat top!!
Houd jullie op de hoogte

subbed!

Gaat prima zo te horen :)

Kuur gaat top, geen bf meer gedaald wel weer zowat een kilo erbij.
Geen last van bijwerkingen, plofkop of iets.
Twijfel toch om extra potje test te halen en dan 5 weken cutten.
Of zou 15 weken test echt teveel zijn of wel mogelijk zijn zonder veel grote kans op nadelen.
Hoor graag jullie mening

Kuur gaat top, geen bf meer gedaald wel weer zowat een kilo erbij.
Geen last van bijwerkingen, plofkop of iets.
Twijfel toch om extra potje test te halen en dan 5 weken cutten.
Of zou 15 weken test echt teveel zijn of wel mogelijk zijn zonder veel grote kans op nadelen.
Hoor graag jullie mening
Je katabole hormonen zijn dan net zo hoog als je anabole hormonen, omdat je al een tijdje kuurt. Veel kan je er dan niet van verwachten, terwijl je wel een zwaarder herstel zult hebben. Ik zou het niet doen.

dus na 6weken 10kilo minus 2,5% vet ? lekker hoor

klinkt een beetje raar dat je zakt in BF en stijgt in gewicht, tenzij je een beginner bent dan is alles mogelijk:rolleyes:

Is wel mijn 2de kuur eerste keer was winny only oral, en dit keer test e met anavar.
Train wel 5 jaar nu waarvan 3 jaar op ze minst met een voedingschema.
Ik zit te denken om toch mijn kuur op 10 weken te houden en daarna clen te nemen 2 weken on en 2 weken of tot ik mijn bf op 6/7% heb.
Wat zeggen jullie hiervan of toch 5 weken door laten lopen en dam in die 5 weken te cutten.

verschil zou nu toch al goed zichtbaar moeten zijn met dat soort resultaten, tijd voor een pic!

Dat zijn wel hele goede resultaten, misschien dat je er goed op reageert?

Mijn vetpercentage word gemeten door een punten meting.
Ik volg een voedingsschemamaar sinds de test heb ik veel meer trek ben dus wel meer gaan eten.
Enige wat mij wel is opgevallen dat ik sinds de test zeker 5/6x per dag rustig op de wc moet zitten haha maarja mogelijk dat mijn spijsvertering sneller is gaan werken ik heb geen idee hoe dit gebeurd is blijkbaar toch mogelijk.

Als je gaat cutte direct na je kuur neem dan T3, Anavar 60mg ed w10 t/m 16, clen, dnp.
Door de anavar zal je absoluut geen spierverliezen! Zelf kilo spier pakken nog!
En je vet percentage zullen in 8 weken zeker wel op 5/6 zitten.
Ben met t3 op 75 ed en na week 150 ed week verder 200 ed dat 2 weke dan weer afbouwen.
Clen begin je met 80 (2pille dus) en einde van 2de week zal je rond de 160 moeten zitten.
Anavar week 1 tot 6 op 60ed.
Dnp begin je op 200 ed en elke week 100 omhoog tot 600 dat vasthouden.
Je zal wel vwel trillen en misschien pijn hebben aan je hart maar niks van aantrekken gaat vanzef weg.
Tot nu toe nooit iemand geweest die schade heeft gekregen van bovenstaande middelen.
Veel succes kerel

Je kan. ook nog tren toevoegen

Als je gaat cutte direct na je kuur neem dan T3, Anavar 60mg ed w10 t/m 16, clen, dnp.
Door de anavar zal je absoluut geen spierverliezen! Zelf kilo spier pakken nog!
En je vet percentage zullen in 8 weken zeker wel op 5/6 zitten.
Ben met t3 op 75 ed en na week 150 ed week verder 200 ed dat 2 weke dan weer afbouwen.
Clen begin je met 80 (2pille dus) en einde van 2de week zal je rond de 160 moeten zitten.
Anavar week 1 tot 6 op 60ed.
Dnp begin je op 200 ed en elke week 100 omhoog tot 600 dat vasthouden.
Je zal wel vwel trillen en misschien pijn hebben aan je hart maar niks van aantrekken gaat vanzef weg.
Tot nu toe nooit iemand geweest die schade heeft gekregen van bovenstaande middelen.
Veel succes kerel

Je kan. ook nog tren toevoegen

Gekke gestoorde Mother****er!!!! Hoe durf je zoiets aan te raden aan iemand die nog maar zijn 2de kuur doet??? Iemand die een 2de kuur doet moet al van de tren afblijven laat staan die gif van DNP in combo met T3 en Clen!!! Lees mijn logje maar eens over DNP TS dan zal je wel snel realizeren dat wat Tarzan zegt dikke bullshit is!!! Er zijn er zelfs al die dood zijn gegaan door DNP gebruik, het zit namelijk in Verf en in Rattevergif dan weet je toch al genoeg:eek:
En op anavar spieren pakken is al heel moeilijk op een dosis van 60mg laat staan zelfs nog droger worden mafkees :p
En clen beginnen op 80mcg WTF?????????????????? De meesten beginnen op 20mcg wat raad jij allemaal niet aan gestoorde mafkees!!! TS 80mcg kan voor jou al teveel zijn en geloof mij wel als dat het geval is dat je al moeite gaat hebben met een kopje koffie vast te houden ;)
en DNP met 100mg altijd uppen elke week terwijl ze in 200mg capsules komen:rolleyes: Volgens mij ben jij heel ziek in je kop en moet je stoppen met zo'n raad te geven op DBB! En pijn in je hart hebben en er niks van aantrekken??? Ik hoop echt dat je voorgoed gebanned wordt!!! als je zoiets in je hoofd haald om te proberen is een big NO-GO tenzij je Dareal noemt dan is het uitzonderlijk :p
TS gewoon verder doen zoals je bezig bent, laat je kop niet gek maken met bovenstaande middelen! ik heb het geprobeerd en allemaal al beleefd!!! ik dacht dat ik doodging met die DNP T3 combo IK ZWEER HET JE!!!

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 20:55 ----------

Ik ben 6 kg aangekomen in 3 weken maar bij mij is er zeker niet bodyfat omlaag gegaan, zowiezo moeilijk te geloven dat je droger word en spiermassa gained met een test e kuur terwijl je over je een kcal overschot hebt

Zeker eens met Little Daddy!!! Cutten en cleanbulken tegelijk geloof ik niet in tenzij je een beginner bent dan is zoiets wel mogelijk maar dan nog is het fout om direct aan de AAS te zitten ;)

ik zit met plezier je kuurlog te lezen, gaat lekker man.

Terug
Naar boven