AndroidHealthClinic

Kuurlog Test E + anavar

Als je 10 kilo aankomt zonder vet daalt je vet%

Maat luister eens goed naar mij... 8.6kilo al terwijl hij zijn 6de injectie tes-e pas gezet heeft en 2.5% BF eraf en jij geloofd dat:eek: Woow nu weet ik waarom veel mensen op DBB elkaar nadoen en alles klakkeloos overpakken van elkaar... Je moet het enkel schrijven zonder het te bewijzen met een foto en alles wordt gewoon geloofd, tja... jammer van mijn eerlijkheid in mijn kuurlogs altijd met bewezen pic's:(
Nu even terugkomen op uw comment... ;)
ten eerste 8.6kilo bijkomen en zakken in BF terwijl je nog maar bij je 6de inject bent is ongelovelijk raar:rolleyes: en zoals jij zegt klopt het maar dan spreken we over VVM (vetvrije massa) en ik geloof nooit dat je bij week 5 = (6de inject) 8.6kilo vetvrije massa hebt opgebouwd + de kers op de taart nog eens 2.5% in BF gedaald hahaaaaaha:p Als je al op zo'n korte tijd zoveel massa aankomt en dan nog wel met Test-E moet het gewoon wel veel vocht zijn!!! Dan kan het niet dat je BF zakt maat... we hebben het niet over trenbolone ofzo maar gewoon over Test-E wat zelfs bekend staat om aromatisatie. Weet je wat het beste zou zijn om het allemaal geloofwaardig te maken? TS zou een before and after picture nu moeten posten dan zouden we het verschil kunnen vergelijken... Aan de hand van de pictures trek ik dan mijn woorden terug en verontschuldig ik mij naar TS en jou toe ;) Maar 9 kansen van de 10 zal het zo goed als onmogelijk zijn en zeker als je weet dat je als naturell-bodybuilder maar 5kilo droge massa kunt aankomen op 1jaar tijd:D Nu is hij wel met AAS bezig maar het is toch geen wonderspul ofzo... Als je mij zegt dat hij dit gerealiseerd heeft na 6maand ONN geweest te zijn met een bulk en eindigend op een recomp zou ik het nog geloven;)

Sexytrunks, waarom bash je I XyzyX I hier? Terwijl hij gewoon gelijk heeft?

Als topicstarter 10kg aankomt, spier of vocht, en topicstarter komt geen vet aan. Dan zakt topicstarter zijn vet%. Zo simpel is het.

Maat luister eens goed naar mij... 8.6kilo al terwijl hij zijn 6de injectie tes-e pas gezet heeft en 2.5% BF eraf en jij geloofd dat:eek: Woow nu weet ik waarom veel mensen op DBB elkaar nadoen en alles klakkeloos overpakken van elkaar... Je moet het enkel schrijven zonder het te bewijzen met een foto en alles wordt gewoon geloofd, tja... jammer van mijn eerlijkheid in mijn kuurlogs altijd met bewezen pic's:(
Nu even terugkomen op uw comment... ;)
ten eerste 8.6kilo bijkomen en zakken in BF terwijl je nog maar bij je 6de inject bent is ongelovelijk raar:rolleyes: en zoals jij zegt klopt het maar dan spreken we over VVM (vetvrije massa) en ik geloof nooit dat je bij week 5 = (6de inject) 8.6kilo vetvrije massa hebt opgebouwd + de kers op de taart nog eens 2.5% in BF gedaald hahaaaaaha:p Als je al op zo'n korte tijd zoveel massa aankomt en dan nog wel met Test-E moet het gewoon wel veel vocht zijn!!! Dan kan het niet dat je BF zakt maat... we hebben het niet over trenbolone ofzo maar gewoon over Test-E wat zelfs bekend staat om aromatisatie. Weet je wat het beste zou zijn om het allemaal geloofwaardig te maken? TS zou een before and after picture nu moeten posten dan zouden we het verschil kunnen vergelijken... Aan de hand van de pictures trek ik dan mijn woorden terug en verontschuldig ik mij naar TS en jou toe ;) Maar 9 kansen van de 10 zal het zo goed als onmogelijk zijn en zeker als je weet dat je als naturell-bodybuilder maar 5kilo droge massa kunt aankomen op 1jaar tijd:D Nu is hij wel met AAS bezig maar het is toch geen wonderspul ofzo... Als je mij zegt dat hij dit gerealiseerd heeft na 6maand ONN geweest te zijn met een bulk en eindigend op een recomp zou ik het nog geloven;)

Ik zeg niet dat ik t geloof, ik benadruk alleen dat je vet% kan dalen als je aankomt.

Kan uit eigen ervaring zeggen dat vet% meten niet bepaald makkelijk is en de waardes dus met een korreltje zout genomen moeten worden, behalve uiteraard wanneer je het bij een professional laat meten, iets wat 99% van DBB niet doet.

Overigens durf ik mijn hand in t vuur te steken dat de meeste mensen hun gains overdrijven.

Ben ook een voorstander van een standaard layout voor logs, inclusief pics, krachtstats enz want nu is het gewoon vaak 1 grote warrige bende die in meer als de helft van de gevallen niet eens afgemaakt wordt.

Maar goed, over de vraag wel of niet geloven maakt het toch niet zoveel uit. Gainen hangt van zoveel verschillende factoren af dat het nauwelijks representatief kan zijn voor je eigen resultaten moest je deze zelfde kuur pakken.

Sexytrunks, waarom bash je I XyzyX I hier? Terwijl hij gewoon gelijk heeft?

Als topicstarter 10kg aankomt, spier of vocht, en topicstarter komt geen vet aan. Dan zakt topicstarter zijn vet%. Zo simpel is het.

Omdat ik zeker ben van mijn stuk en ik noem het niet bashen maar discussieren en dat mag toch op zo'n forum of niet?:D Ik heb ook gelijk maat als ik je nu zeg hoe clean je ook eet dat je altijd iets in BF bijkomt maar zakken geloof ik niet in eerlijk gezegd. dan nog 10kilo aankomen terwijl je heel clean eet met gewoon anavar/test-E vind ik al heel verdacht jij niet soms? wees eens eerlijk voor jezelf?? 10kilo pak je niet zomaar op 5weken tijd, dit kan alleen als je ver boven onderhoud eet en dan kan het niet anders zijn dat je BF ook zal stijgen.
Maar goed geloof jij maar wat jij wilt... Ik heb het allemaal ondertussen geprobeerd en mijn eten perfect afgewogen en het lukte niet eens ;) Maar misschien doe ik het helemaal verkeerd gewoon :p

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 21:26 ----------

Ik zeg niet dat ik t geloof, ik benadruk alleen dat je vet% kan dalen als je aankomt.

Kan uit eigen ervaring zeggen dat vet% meten niet bepaald makkelijk is en de waardes dus met een korreltje zout genomen moeten worden, behalve uiteraard wanneer je het bij een professional laat meten, iets wat 99% van DBB niet doet.

Overigens durf ik mijn hand in t vuur te steken dat de meeste mensen hun gains overdrijven.

Ben ook een voorstander van een standaard layout voor logs, inclusief pics, krachtstats enz want nu is het gewoon vaak 1 grote warrige bende die in meer als de helft van de gevallen niet eens afgemaakt wordt.

Maar goed, over de vraag wel of niet geloven maakt het toch niet zoveel uit. Gainen hangt van zoveel verschillende factoren af dat het nauwelijks representatief kan zijn voor je eigen resultaten moest je deze zelfde kuur pakken.

uiteraard meer vetvrije massa = lager BF dat geef ik ook toe en dat weet iedereen;)
Maar dit is echt in de "long run" dat het haalbaar is en zoiets kan je niet zomaar realiseren op 5weken tijd toch? geloof je dat echt maat? Luister ik bedoel het echt niet slecht maar ik geef ook gewoon mijn mening. Voor TS succes met zijn kuur en ik wens hem van harte het beste!!! Ik ben geen rotzak ofzo... Ik deel ook gewoon mijn persoonlijke ervaring mee en geloof mij ik ben er dag en nacht zo niet in de gym in mijn hoofd mee bezig en op internet ;)

Omdat ik zeker ben van mijn stuk en ik noem het niet bashen maar discussieren en dat mag toch op zo'n forum of niet?:D Ik heb ook gelijk maat als ik je nu zeg hoe clean je ook eet dat je altijd iets in BF bijkomt maar zakken geloof ik niet in eerlijk gezegd. dan nog 10kilo aankomen terwijl je heel clean eet met gewoon anavar/test-E vind ik al heel verdacht jij niet soms? wees eens eerlijk voor jezelf?? 10kilo pak je niet zomaar op 5weken tijd, dit kan alleen als je ver boven onderhoud eet en dan kan het niet anders zijn dat je BF ook zal stijgen.
Maar goed geloof jij maar wat jij wilt... Ik heb het allemaal ondertussen geprobeerd en mijn eten perfect afgewogen en het lukte niet eens ;) Maar misschien doe ik het helemaal verkeerd gewoon :p

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 21:26 ----------

uiteraard meer vetvrije massa = lager BF dat geef ik ook toe en dat weet iedereen;)
Maar dit is echt in de "long run" dat het haalbaar is en zoiets kan je niet zomaar realiseren op 5weken tijd toch? geloof je dat echt maat? Luister ik bedoel het echt niet slecht maar ik geef ook gewoon mijn mening. Voor TS succes met zijn kuur en ik wens hem van harte het beste!!! Ik ben geen rotzak ofzo... Ik deel ook gewoon mijn persoonlijke ervaring mee en geloof mij ik ben er dag en nacht zo niet in de gym in mijn hoofd mee bezig en op internet ;)

Ik zeg niet dat ik het geloof :p

Waarschijnlijk is het toe te wijzen aan meetfouten maar goed, t kan altijd dat hij genetisch zichzelf zeer gelukkig mag prijzen.

Maar goed, back ontopic.

Ik zeg niet dat ik het geloof :p

Waarschijnlijk is het toe te wijzen aan meetfouten maar goed, t kan altijd dat hij genetisch zichzelf zeer gelukkig mag prijzen.

Maar goed, back ontopic.

Het zal dat wel zijn :p hihi
back ontopic inderdaad het beste!

Zls je na het kuurlogje kijkt teste winny die jonge is in 3 weken 6, 8kilo aangekomen

Haha, nee mijn bodyfat is niet gedaald ;)

Ik meet elke week de mm's op 4 punten met de tang. Vooralsnog zijn ze allemaal exact hetzelfde. Vocht? Tja, kan ik niet veel over zeggen, gezicht is nog hetzelfde, abs even zichtbaar als voordat ik begon. Woensdag heb ik weer een stats update in m'n log, misschien dat je moet komen kijken sexytrunks :D

Ik vind dat egt sick waarom zou je dan langer dan 6 weken doen? Als je al zulke resultaten hebt geboekt? Ik heb veel zitten denken en twijfelen tussen test-E anavar en primo, maar ik ga hem lekker goedkoop houden ( met 6kilo al heel tevreden) heeft 1 van jullie last van acne de cycle die jullie volgen?

Haha, nee mijn bodyfat is niet gedaald ;)

Ik meet elke week de mm's op 4 punten met de tang. Vooralsnog zijn ze allemaal exact hetzelfde. Vocht? Tja, kan ik niet veel over zeggen, gezicht is nog hetzelfde, abs even zichtbaar als voordat ik begon. Woensdag heb ik weer een stats update in m'n log, misschien dat je moet komen kijken sexytrunks :D

Ik zou heel graag willen komen als je beloofd er pictures op te zetten :p Want gewoon zeggen ik ben zoveel bijgekomen zonder dat we het zien is minder leuk:D

Ik heb gezegd dat ik op het eind misschien before en after pics neerzet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb elke 2 weken een afspraak bij een supplementen winkel waar een oude bodybuilder nu de eigenaar dus mijn voedingsschemamaakt. Dit word meestal aangepast laatst verhoogd in eiwit en kcal.
Hier word dus ook elke 2 weken mijn bf gemeten, ik doe dit niet zelf thuis dus.
Het word op 5 punten gemeten op mijn bovenlichaam, op deze manier kom ik dus aan mijn BF en vertrouw erop dat meneer wel zo precies is.
Overigens ben ik nu in totaal 11,5 Kilo aangekomen en is mijn BF nog steeds 2,5% gedaald.
Hoop dat dit voor jullie nu dus ook een stuk duidelijker is hoe ik dus aan mijn BF kom en mijn voedingsschemaook.

Overigens snapte ik wel dat ik niet naar tarzan moest luisteren, en ook na ingelezen te hebben over clen vind ik de risico's van clen te groot voor wat het doet.
Wel had ik gedacht aan T3 opbouwend met test E maar dit ga ik ook niet doen ik maak deze kuur af en als ik uberhaupt nog wil cutten ga ik dit pas volgend jaar februari doen ben nu aardig tevreden met wat ik heb.
En zeker wat deze kuur mij al gebracht heeft!
Vind het overigens ergens wel grappig dat het zo ongeloofwaardig overkomt van mijn BF, maar lijkt mij sterk dat meneer al een aantal keer verkeerd gemeten heeft en niet precies genoeg is geweest en toch telkens op het zelfde uitkomt laatste keren :)

Verder gaat het met mijn kuur TOP!
Ik moet zeggen dat ik nu wel steeds meer kracht begin op te merken.
Veel mensen om mijn heen zitten hun ogen uit te kijken op hoe ik in zo korte tijd gegroeid ben.
Dit vind ik ergens natuurlijk leuk, maar wel jammer aangezien sommige wel zullen denken dat ik aan de aas zit(denk ik zelf).

Groetjes

Ik ga toch test e laten doorlopen tot week 15 met van week 9 tot 15 t3 om die laatste paar % eraf te krijgen.
Ik houd de test e op 500mg elke week.
T3 begin ik op 25mcg elke 6 dagen verhoog ik dit met 25mcg tot de 100.
Dan afbouwen tot 12,5 mcg met elke 6 dagen een verlaging.

Groeten

dus je bent van 1.80m 90kg, naar 1.80m 100kg gegaan?

kan je niet een fototje posten met je hoofd afgeplakt ofzo?

ga mijn best doen, kan alleen niet bij mij thuis die foto maken, is moeilijk om het onherkenbaar te maken tenzij ik heel de achtergrond ook nog ga bewerken ^^

Voor nog geintresseerde, gaat heerlijk.
Sinds gister t3 erbij, wel last van hard kloppend hart.
Niet snel maar hard.
Verder gaat het top en zijn we aan het knalle.

Voor nog geintresseerde, gaat heerlijk.
Sinds gister t3 erbij, wel last van hard kloppend hart.
Niet snel maar hard.
Verder gaat het top en zijn we aan het knalle.

direct afbouwen en stoppen!!! ben er 2x al mee in de problemen gekomen!! duizelig in't hoofd en koude handen en voeten, mijn hart die opeens uit mijn borstkast klopte terwijl ik lag te slapen en ik durfde niet eens meer te slapen... ik zeg afbouwen en hou je laatste dosis van 12.5UG lang genoeg aan!!! 2de maal had ik niet afgebouwd en het was veel erger met de bijwerkingen!!! bro als je zo'n hartkloppingen hebt stop er dan AUB mee!!! Die middelen voor af te vallen hebben mij nooit goed gedaan het is echt waar anders dan AAS!
je doet wat je wilt bro... succes in ieder geval in uw beslissingen te nemen en denk AUB heel goed na bro...

Terug
Naar boven