- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Maat luister eens goed naar mij... 8.6kilo al terwijl hij zijn 6de injectie tes-e pas gezet heeft en 2.5% BF eraf en jij geloofd dat
Woow nu weet ik waarom veel mensen op DBB elkaar nadoen en alles klakkeloos overpakken van elkaar... Je moet het enkel schrijven zonder het te bewijzen met een foto en alles wordt gewoon geloofd, tja... jammer van mijn eerlijkheid in mijn kuurlogs altijd met bewezen pic's
Nu even terugkomen op uw comment...
ten eerste 8.6kilo bijkomen en zakken in BF terwijl je nog maar bij je 6de inject bent is ongelovelijk raar
en zoals jij zegt klopt het maar dan spreken we over VVM (vetvrije massa) en ik geloof nooit dat je bij week 5 = (6de inject) 8.6kilo vetvrije massa hebt opgebouwd + de kers op de taart nog eens 2.5% in BF gedaald hahaaaaaha
Als je al op zo'n korte tijd zoveel massa aankomt en dan nog wel met Test-E moet het gewoon wel veel vocht zijn!!! Dan kan het niet dat je BF zakt maat... we hebben het niet over trenbolone ofzo maar gewoon over Test-E wat zelfs bekend staat om aromatisatie. Weet je wat het beste zou zijn om het allemaal geloofwaardig te maken? TS zou een before and after picture nu moeten posten dan zouden we het verschil kunnen vergelijken... Aan de hand van de pictures trek ik dan mijn woorden terug en verontschuldig ik mij naar TS en jou toe
Maar 9 kansen van de 10 zal het zo goed als onmogelijk zijn en zeker als je weet dat je als naturell-bodybuilder maar 5kilo droge massa kunt aankomen op 1jaar tijd
Nu is hij wel met AAS bezig maar het is toch geen wonderspul ofzo... Als je mij zegt dat hij dit gerealiseerd heeft na 6maand ONN geweest te zijn met een bulk en eindigend op een recomp zou ik het nog geloven