Mr Gr33n
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 117
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarvoor zitten moderators hier op deze fora? Om berichten te verwijderen en/of iemand te waarschuwen wanneer hij/zij over kuurmerken praat of onder de reglementaire leeftijd wilt kuren..
Belachelijk gewoon, deze jongen wou kuren/heeft gekuurd of whatever maar om hem de hele topic al te gaan irriteren en dan doen die super helden genaamd Moderators er niks tegen..
Geweldig!
ON: @Mr Gr33n Je voedingsschema in begin was inderdaad t*ring slecht en je had nooit moeten kuren met jouw stats maar ben nieuwsgierig naar wat het is geworden. Had het simpel gehouden met Test only of test-deca..
toch nog iemand hier die een beetje serieus en meegaand is... in begin was alles idd ruk maar tijdens mijn kuur heb ik alles op orde gekregen, je hebt idd helemaal gelijk! Ik ben geen troll maar de reacties van iedereen die zorgen daar voor, bedankt voor je reactie, much appreciated 
Als je het hele topic grondig doorgelezen heb, en zn vorige topic in de AAS sectie zou je snappen waarom niemand hem serieus neemt.Waarvoor zitten moderators hier op deze fora? Om berichten te verwijderen en/of iemand te waarschuwen wanneer hij/zij over kuurmerken praat of onder de reglementaire leeftijd wilt kuren..
Belachelijk gewoon, deze jongen wou kuren/heeft gekuurd of whatever maar om hem de hele topic al te gaan irriteren en dan doen die super helden genaamd Moderators er niks tegen..
Geweldig!
ON: @Mr Gr33n Je voedingsschema in begin was inderdaad t*ring slecht en je had nooit moeten kuren met jouw stats maar ben nieuwsgierig naar wat het is geworden. Had het simpel gehouden met Test only of test-deca..
Als je het hele topic grondig doorgelezen heb, en zn vorige topic in de AAS sectie zou je snappen waarom niemand hem serieus neemt.
Door dit soort stelletje idioten komen er dus ongevallen met Anabolen en worden bodybuilders weer benadeeld. Maar als jij vind dat hij het goed doet, dan heb jij alle recht om dat te vinden.
Omdat jij niet serieus bent nerd. Je verkloot je lichaam en je neemt alle tips en opmerkingen niet mee die gegeven worden.. Waarom zou ik het dan aan jou wel geven?Man je weet niet waar je over praat! Er is nog geen 1 serieuze reactie van jou geweest om mij op het goede pad te zetten! Geen recht van spreken dus!
Omdat jij niet serieus bent nerd. Je verkloot je lichaam en je neemt alle tips en opmerkingen niet mee die gegeven worden.. Waarom zou ik het dan aan jou wel geven?
Jaman magere ecto op 82kg 14% bf en 183cm lengte goeie man. Je hebt zeker mn log niet gelezen?Aan jou opmerkingen heb ik toch niks want op je foto te zien ben je nog een magere ecto!!!!!!
Jaman magere ecto op 82kg 14% bf en 183cm lengte goeie man. Je hebt zeker mn log niet gelezen?
Over jouw foto's zal ik maar niet eens beginnen een menig kind in Afrika ziet er voller uit.
Ik hoef niks te chantenAub niet zo interessant met stats gaan gooien, als je in een uitgaansgelegenheid staat en je bent een chickie aan het chanten.. gaat het er dan over hoe je eruit ziet of ga je zeggen ja ik weeg 82kg en heb 14% bf en ben 183cm?? NEEEE
Dus hou maar stil, mr skinny ecto
kheb al een vriendin. Daarin tegen moet jij aan je zelf werken. Net als je eigen zelfvertrouwen nerd. 
En tbh vind ik ecto wel een compliment als je wist hoe ik er nu uit zag![]()

Het gaat alleen maar om hoe je er uit ziet. De rest doet er niet toe, dat weet toch iedereen.als je in een uitgaansgelegenheid staat en je bent een chickie aan het chanten.. gaat het er dan over hoe je eruit ziet of ga je zeggen ja ik weeg 82kg en heb 14% bf en ben 183cm?? NEEEE
Het gaat alleen maar om hoe je er uit ziet. De rest doet er niet toe, dat weet toch iedereen.
Het feit dat je hierop al serieus reageert geeft aan dat je iq lager dan 50 is. Je kan het verschil tussen sarcasme dus niet vinden. RipThanks voor de bevestigingen dat zijn opmerking over stats totaal onzin is.
Man, man...verbaas ons alsjeblieft aankomende vrijdag...
Of ga je zorgen voor meer koren op de molen?
SPANNEND!!!!

TOTALE ONZIN. Foei @beeldkijker.Thanks voor de bevestigingen dat zijn opmerking over stats totaal onzin is.

HONGER!