AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren

Bezoekers in dit topic

Beste DBB’ers. Felix en ik zijn weer begonnen, een aantal weken geleden stuurde Felix mij een bericht of we weer konden gaan trainen. Na een stop van ruim 4 jaar voelt het goed om weer te beginnen met trainen. Gister onze eerste training achter de rug. Weer vanouds hard geklapt, sta nu op 1.73 74KG en 20% vet. Er moet dus vet af en spier aan. Maar gezien deze log moet dat helemaal goed komen, ik heb inmiddels de tools en kennis om er een succes van te maken.
 
comedy central GIF by Drunk History
 
Inmiddels 2e training achter de rug met FelixNando.

Stats max:
Bench 60kg 8 reps
Pull ups: 4x
Squat: 6x 65kg ( nooit fan geweest van benen haha )

Het gaat de goede kant op maar het is nog een long road back to the original shape, we zijn weer volop bezig en daar gaat om 💪🏻
 
Kijk! Goed bezig. Welke tools worden er ingezet om je doelen te gaan behalen?
 
Hoi Nootmuskaatje , lang geleden! Thanks.
Voor nu creatine en shakes.
Moet zeggen eenmaal tren gedaan blijft toch kriebelen.. maar we doen het rustig aan
 
Hoi Nootmuskaatje , lang geleden! Thanks.
Voor nu creatine en shakes.
Moet zeggen eenmaal tren gedaan blijft toch kriebelen.. maar we doen het rustig aan
Je bent duidelijk 4 jaar ouder en wijzer geworden. Ik zou het voorlopig mooi zo laten, nog meer kennis en ervaring op doen en dan is er altijd nog de ruimte om ooit weer on te gaan als de behoefte blijft.

Hoe is je voeding verder?
 
De behoefte om ON te gaan is er altijd nog. Wat betreft voeding, wat kan ik er van zeggen, net een broodje döner kebab op. Voeding is altijd een beetje mijn achiles heel geweest
 
Back
Naar boven