XXL Nutrition

Kuurlog test tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het wel lastig mezelf te motiveren minimaal 3x per week naar de sportschool te gaan na het werk, elke dag op mijn eten te letten en dat in deze aankomende maanden (sinterklaas, kerst, carnaval, enz.) Iemand tips om die routine weer enigzins terug te vinden, zou zonde zijn om een minimale winst te halen

Motivatie moeten vinden dan ben je verkeerd bezig. Er zijn er veel die niet elke dag gemotiveerd zijn maar toch gewoon gaan trainen. Werken doen de meesten hier.

Met deze ingesteldheid ga je van je kuur ook niks overhouden.
 
Ik vind het wel lastig mezelf te motiveren minimaal 3x per week naar de sportschool te gaan na het werk, elke dag op mijn eten te letten en dat in deze aankomende maanden (sinterklaas, kerst, carnaval, enz.) Iemand tips om die routine weer enigzins terug te vinden, zou zonde zijn om een minimale winst te halen
Een dikke spuit tren er in en je hebt weer 12 weken motivatie
 
Niet kuren als je niet gemotiveerd bent.
 
Ik vind het wel lastig mezelf te motiveren minimaal 3x per week naar de sportschool te gaan na het werk, elke dag op mijn eten te letten en dat in deze aankomende maanden (sinterklaas, kerst, carnaval, enz.) Iemand tips om die routine weer enigzins terug te vinden, zou zonde zijn om een minimale winst te halen


paar weekjes doen dan maak je vrij snel weer gains en heb je ook snel weer motivatie.

of tren i guess?
 
En na de kuur?


Er is geen na je kuur.
Blast tot je in een (oversized) kist ligt.
Better to live 7 years like a mentally instable 110kg horny monster with tiny balls and massive delts than 80 years as a well rounded, flat delted, happy human beeing.
 
Er is geen na je kuur.
Blast tot je in een (oversized) kist ligt.
Better to live 7 years like a mentally instable 110kg horny monster with tiny balls and massive delts than 80 years as a well rounded, flat delted, happy human beeing.
Of een gouden middenweg

7 jaar leven als een flat delted happy human being.
Oh wait
 
Ik vind het wel lastig mezelf te motiveren minimaal 3x per week naar de sportschool te gaan na het werk, elke dag op mijn eten te letten en dat in deze aankomende maanden (sinterklaas, kerst, carnaval, enz.) Iemand tips om die routine weer enigzins terug te vinden, zou zonde zijn om een minimale winst te halen
En jij wilt weer kuren:emo:

Heb wel tips:
- stoppen met janken
- prioriteiten stellen
- gas geven
 
Zonder zin ga ik ook trainen en dat moet gewoon routine zijn net zoals je voeding en levenstijl. Als ik een dag skip voel ik mij juist ongelukkig. Sinterklaas en de kerstmeneer is misschien wel een goede reden om een andere hobby te zoeken als dat al jou drive is om niet meer serieus te trainen.
 
Zonder zin ga ik ook trainen en dat moet gewoon routine zijn net zoals je voeding en levenstijl. Als ik een dag skip voel ik mij juist ongelukkig. Sinterklaas en de kerstmeneer is misschien wel een goede reden om een andere hobby te zoeken als dat al jou drive is om niet meer serieus te trainen.

Als je van in den beginne al achter motivatie moet zoeken ga je deze sport niet lang volhouden denk ik.

Heb ook vaak geen motivatie. Na bijna 27j niet meer zo gedreven als in den beginne. Gewoon gaan trainen en doen wat je moet doen.
 
Laatst bewerkt:
Zoals aangegeven. Doe het te goei of doe het niet. Je moet echt wel de mindset hebben voor deze sport.
 
Back
Naar boven