Fitness Seller

Kuurlogje test e + 40mg winstrol

Bezoekers in dit topic

maniak1985

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2012
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
zondag begonnen met eerste kuur

375 mg test e / wk
40mg winstrol ed

Heb HCG liggen voor achteraf 5000 iu , om te
Verdelen in 10 500iu injecties

Nakuren doe ik met anastrozole 0,5mg ed eerste 2 weken , dan 0,5mg eod voor 2 weken

Zondag eerste injectie , niks van problemen , mooi geaspireerd , geen bloed , zachtjes ingespoten , geen pijn , geen ongemakkelijk gevoel , alles verliep naar wens .

Maandag had ik precies een kniestootje op mn rechtwang van mn kont gekregen ( daar injecteerde ik ) maar dit viel goed mee , perfect dragelijk

Vandaag is de pijn iets erger , maar nog steeds dragelijk , de injectieplaats zit niet rood of gezwollen , is vooral bij drukken op de plaats of een beweging waar die spier dienst doet , dat ik pijn ondervind..

Volg dit op , anders geen klachten of ongemak , zweet gwn lekker veel !

Starting stats was 87,5 kg op 13% bf

Voedingsschema is keto , op 3800kcal per dag

Dit hielp me echt verdrogen , als ik droog genoeg sta denk ik halfweg mn kuur terug op carbs over te schakelen om de groei nog een extra duwtje in de rug te geven

Vriendelijk gegroet !
 
Ga je winstrol gedurende je volledige kuur laten meelopen? Geen goed idee.

Hoe lang gaat je kuur duren?

Nakuren moet je trouwens doen met nolva of clomid. Niet met een Ai.
 
je werd droger op 3800cal?
 
Wk 1-10 375mg test-e
Wk 1-6 winstrol 40mg ed
Wk 9-12 500iu HCG om de 3 dagen


Ik werd droger op keto , cut @ 2800kcal , wil graag keto blijven doen eerste helft van de kuur , voel me goed op keto en verbrand meer vet dan ooit op een uitdokterd voedingsschema .
 
Vandaag 2de prik gehad , pijn gehad in de bil tot en met donderdag , draaglijke pijn welliswaar

Anders niks van klachten , kracht ben ik lekker explosief , goede uithouding

Gwn zweet ik als een hoer in een kerk tijdens training waar ik anders geen druppel liet ...
 
Olie meenemen de douche in hielp mij tegen de pip, en haalt naar mijn idee wat makkelijker de lucht eruit. Succes!
 
Olie meenemen de douche in hielp mij tegen de pip, en haalt naar mijn idee wat makkelijker de lucht eruit. Succes!
belletjes lucht zijn niet zo erg
 
Heb weinig last van lucht , lucht meeduwen in flacon en naald niet te diep duwen wanneer ik test optrek , praktisch nooit luchtbelletjes

Heb precies wel lichte gyno opbouw , linkertepel wordt wat gevoelig en zit balletje klaar , in december worden klieren weggehaald , zou ik iets nemen om dit side effect te reversen ?
 
Kuur inclusief Keto, ik ben in. Benieuwd naar je ervaring
 
Ano_54321 haha ja ik ben nog niet super
Handig met deze site. Zie nu pas dat het een oudere log is.
 
waarom hcg niet vanaf het begin laten meelopen?
 
Nakuren moet je trouwens doen met nolva of clomid. Niet met een Ai.(trenbolon)

Nakuur kun je wel degelijk met een Ai doen!
 
Ik volg:loopband:

Ben benieuwd naar je kuur icm keto.

Zelf op het moment aan het diëten op keto en voel me ook lekker.

Jason wittrock had keto bulk gedaan op 4000 kcal en was nog steeds afgevallen. Mocht je niks bijkomen pre en post carbs eten en rest op vet/eiwit houden.

Succes!
 
Kijkt dan niemand hier naar de datum?
 
Back
Naar boven