XXL Nutrition

kuurschema deca durabolin gs

michaello

Cool Novice
Waardering
0
hallo beste bbers! ik ben van plan om dit jaar mn eerste kuurtje te zetten. ik train nu al zon twee en half jaar heeel fanatiek, mn voeding en rust zijn ook optimaal, maar ik ben een ectomorf, vrij lang 1,90 bij 82 kilo, ben wel wat gespierder geworden maar nog niet echt goed genoeg. dus nu zat ik erover te denken om 8 weken lang 200 mg deca(gs) per week te zetten, ik leesoveral dat een beginner daarvan een goede toename van kracht en spiermassa kan verwachten, zonder al te veel bijwerkingen. maar nou wil ik graag jullie mening hierover weten

ik zou eerder 250mg test enanthate per week zetten, deca alleen kan volgens mij libidoverlagend werken.

ik zou beide doen, als je receptief bent en indien je correct over-voed heb je 12kg vast in 7weken

ik ook

lees eens mijn zin 'volledig' hardop en zie of je het dan beseft...

Mischien komt het omdat mijn vlaams niet zo goed is maar naar mijn inschatting staat er het volgende;

Wanneer je gevoelig voor AS bent en je je zelf goed (over)voed zal je zeker 12 kilo pakken in 7 weken..

Dan mag je wel heeel goed reageren op AS bro

het is toch alom bekend dat de meeste beginners met zo'n kuur ongeveer 10kg pakken.. en dan nog maken ze tijdens kuur veel beginnerfoutjes dus...

wat dacht je zelf dan finity? 5kg?

bij mij was het 10kg puur!;) en ik ben niet bepaald overgevoelig aan AS

alleen al het feit dat hij zich wss. voor de eerste keer werkelijk gaat over-voeden is al goed voor paar kilo's

Tuurlijk zal hij voor het eerst genoeg kilos "kunnen" pakken maar er zijn tog ook echter genoeg mensen die hun kuurtje uit 250mg test en 200 deca per week tegen vonden vallen.
Maar ok nu zeg jij op je beurt;
Die waren dus nie receptief;)

sorry kerel,
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je willlem opnieuw punten kan geven.

Je hebt nog niet genoeg basis opgebouwd,
bij jouw lengte moet je zeker 90-95 kg kunnen wegen,
voor je begint te kuren.

Laten we er maar van uitgaan dat je goed hebt overwogen om te gaan kuren

dan zou ik gaan voor:
test enanthate 250mg en deca 200mg om de 6 dagen zetten.

als je dan van elk 10ml hebt kom je uit op ca 8 weken.

GEEN deca only pakken!

hardgainers zei:
Laten we er maar van uitgaan dat je goed hebt overwogen om te gaan kuren

dan zou ik gaan voor:
test enanthate 250mg en deca 200mg om de 6 dagen zetten.

als je dan van elk 10ml hebt kom je uit op ca 8 weken.

GEEN deca only pakken!

Mee eens.

Maar goed, kennelijk is het tegen dovemansoren gezegd aangezien dat ook al in z'n eerdere topic aan hem verteld is. http://forum.dutchbodybuilding.com/echt-nep/organon-gs-52886.html

Bij deze dus om te beginnen het verzoek aan de TS om niet voor elke scheet een nieuw topic te openen. Je had makkelijk verder gekunt in je oude topic.

deca en test : de perfecte combinatie

Oost indisch doof zeggen ze dan: alleen horen wat ie horen wil in niks aan nemen :stupid:

Terug
Naar boven