Als je even terug leest, lees je dat je dht ergens voor neemt en aromasin
Dht's hebben een slechte impact op je ballen en middelen als aromasin zou ik niet preventief en al helemaal niet voor minder vocht nemen.
Daar is het veel te zware medicatie voor.
Dan zou ik eerder af en toe sauna pakken, cardio doen, op voeding letten of meer water drinken.
Drink zelf soms 4L per dag en de volgende dag is veel vocht weer kwijt.
Laat liever de aas hun ding doen en ook de omzetting voor lief nemen.
Maar ik word dan ook snel kaal van oestrogeenblokkers etc. Vooral letro
Als ik goed op mijn voeding let en mijn zoutinname consequent is heb ik minimale vocht
Zelfs wanneer ik soms meerdere dagen testp achter elkaar erbij prik en tegen 850 mg test zit per week.
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij snap je mijn punt niet. Nieuwe poging. Tijdens een kuur wil je een optimale androgene-oestrogene verhouding om side's te voorkomen. De basis van een kuur is test. Test is uiteraard een androgeen dat aromatiseert naar oestrogeen. Wil je een hogere androgeen-oestrogeen-verhouding, kun je hier primo of bijv. mast bijzetten. Beiden zijn sterk androgene middelen. Ze zijn afgeleid van DHT, maar vertonen GEEN affiniteit voor DHT-receptoren. Een andere manier is om een AI zoals aromasin te nemen, zodat je oestrogeen daalt met ik meen 33%.
Je wordt overigens idd. snel kaal van te weinig oestrogeen. Oestrogeen beschermt je haar ook.
Maar mast en primo zijn van DHT afgeleid, maar zetten er niet naar om. Ze zorgen alleen voor een hogere androgeen-oestrogeen-balans, en dus zoals alle AAS voor meer haaruitval en acné, omdat je meer AAS in je lijf hebt. Kun je hier niet tegen moet je niet kuren. De grootste boosdoener is echter test, dat omzet naar DHT, en de androgene receptoren in de scalp en bijv. je prostaat zijn gevoelig voor DHT. Daarom raadt Cools bijv. pompoenzaadolie of rode macca aan tijdens een kuur met test.
Zit je op een gram test, heb je een erg hoge androgeen-oestrogeen-verhouding. Dit zorgt er voor dat je tepels beschermd worden tegen gyno. Wil je het helemaal zeker weten, en laat je ook nog eens je bloed testen, is aromasin IMO een betere oplossing dan het dure primo en masteron, wat alleen maar extra ml's zetten betekent.
Ik pak dus geen aro om vocht te vermijden, maar om een goede androgeen-oestrogeen-balans te hebben. Ik voel me minder prettig bij het injecteren van 4 ml. extra AAS. Dit uiteraard in overleg met iemand van verstand van zaken en bloedwerk.
Lees anders het boek Anabolics 2009 eens. Of hoop dat Big Cat snel terug komt naar het forum, want volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Aromasin is overigens geen zware medicatie. Letro bijv. daarentegen wel.
En probeer hier niet teveel foute informatie te verkondigen als je het niet kan staven met literatuur, of kan laten bevestigen door een Galen of Cools. Er wordt hier al genoeg bullshit verkondigd, met middelen die geen speelgoed zijn. En tot die conclusie kwam ik na een kwartier lezen en een absentie van een half jaar lol