AndroidHealthClinic

Tren E + Test E tweede kuur

Als je even terug leest, lees je dat je dht ergens voor neemt en aromasin
Dht's hebben een slechte impact op je ballen en middelen als aromasin zou ik niet preventief en al helemaal niet voor minder vocht nemen.
Daar is het veel te zware medicatie voor.
Dan zou ik eerder af en toe sauna pakken, cardio doen, op voeding letten of meer water drinken.
Drink zelf soms 4L per dag en de volgende dag is veel vocht weer kwijt.
Laat liever de aas hun ding doen en ook de omzetting voor lief nemen.
Maar ik word dan ook snel kaal van oestrogeenblokkers etc. Vooral letro
Als ik goed op mijn voeding let en mijn zoutinname consequent is heb ik minimale vocht
Zelfs wanneer ik soms meerdere dagen testp achter elkaar erbij prik en tegen 850 mg test zit per week.

En hoe de f**k kun je DHT nemen? Ik wist niet dat dat bestond als puur middel.

Zou sowieso niet naar primo of mast grijpen, laat staan Aromasin
Waardeloze acne op dht's
Ik vind het 1 tegen het ander nemen in sommige situaties niet nodig

Kijk, dit is fijn, hiermee laat je zien dat je weinig kaas hebt gegeten van de kennis en wetenschap achter AAS. Je bent gewoon gevoelig voor acné. Voor de rest kloppen je uitspraken gewoon niet, en zet je mensen op verkeerde ideeën.

Dht's zijn een verzamelnaam voor mast winstrol etc ga je nou echt zo dom doen :roflol:
Ik vond je al dom toen je aromasin tegen vocht nam maar nu maak je het alleen erger

Ik heb mijn best gedaan. Wie in het donker wil blijven moet dat zelf weten zullen we maar zeggen :P

Ik heb mijn best gedaan. Wie in het donker wil blijven moet dat zelf weten zullen we maar zeggen :P

Je moet niet alles te letterlijk nemen
Wat je allemaal zei klopt
Maar je moet niet reageren als je woorden verkeerd interpreteerd
Ik vind dht s (mast etc) en al's nemen tegen oestrogeen onzin, tenzij het preventief is omdat je gevoelig bent voor gyno
Vocht hoort erbij, tenzij je in een prep zit zou ik het erbij nemen
Want als je voeding oke is houd je echt niet veel kilo's vocht vast

Lelelelel sowieso als je al iets neemt tegen vocht tijdens het bulken ben je al op het verkeerde adres bij AAS. Droog worden en er goed uit zien doe je in een cut, en zelfs dan is een AI niet nodig en kom je al ver genoeg met DHT-derivaten en goei voeding.

Als je niet man genoeg bent om wat vocht vast te houden tijdens een bulk, dan hoor je naar mijn mening niet te kuren. Je kunt bij je huisarts wel een HRT krijgen als je denkt dat je het verkeerde geslacht bent.

Je moet niet alles te letterlijk nemen
Wat je allemaal zei klopt
Maar je moet niet reageren als je woorden verkeerd interpreteerd
Ik vind dht s (mast etc) en al's nemen tegen oestrogeen onzin, tenzij het preventief is omdat je gevoelig bent voor gyno
Vocht hoort erbij, tenzij je in een prep zit zou ik het erbij nemen
Want als je voeding oke is houd je echt niet veel kilo's vocht vast

Ik snap wat je bedoelt, maar kan voor verwarring zorgen. Mast en primo zijn geen DHT's. Mast en primo is gewoon mast en primo. Vocht is te beperken door een goede A-E ratio, wat op verschillende manieren te bereiken is, zoals in dit topic al voorbij gekomen is. Het is aan iedereen om zijn eigen balans te wegen waarin de verhouding tussen gain's en side's voor jou het waard zijn om je doelen te behalen. Ik neem overigens aan dat als je kuurt je voeding gewoon in orde is, ook je kalium-natrium verhouding :D

Ik snap wat je bedoelt, maar kan voor verwarring zorgen. Mast en primo zijn geen DHT's. Mast en primo is gewoon mast en primo. Vocht is te beperken door een goede A-E ratio, wat op verschillende manieren te bereiken is, zoals in dit topic al voorbij gekomen is. Het is aan iedereen om zijn eigen balans te wegen waarin de verhouding tussen gain's en side's voor jou het waard zijn om je doelen te behalen. Ik neem overigens aan dat als je kuurt je voeding gewoon in orde is, ook je kalium-natrium verhouding :D

Klopt. Dht afgeleiden

Terug
Naar boven