AndroidHealthClinic

Tren E + Test E tweede kuur

Bezoekers in dit topic

dries34

Novice
Lid geworden
9 mrt 2016
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m81
Vetpercentage
10%
Vorig jaar was mijn eerste kuur als volgt:
Week 1-10: 500mg Test-E ew
Week 12-15: 20mg nolva ed

Hier ging ik enorm lekker op, uiteindelijk zon 5 kg aan kwaliteitmassa overgehouden.

Voor mijn tweede kuur zit ik te denken aan twee opties:

1:
Week 1-8: Tren-E 200mg ew
Week 1-12 Test-E 375/500mg ew
Week 4-12: HCG 2x250 iu pw
Week 14-17: Nolva 20mg ed

2:
Week 1-12 Test-E 750mg ew
Week 14-17: Nolva 20mg ed

Bij optie 1 wil ik de Tren laag houden ivm de bijwerkingen, en omdat het pas mijn tweede kuur is. Meningen over Test hoger zetten dan tren zijn verdeeld. Hoe denken jullie hierover?

En wat denken jullie van optie 2 voor een tweede kuur?

Overigens, stacken met Deca wil ik niet vanwege waterretentie.
 
snap het hoger tren zelf niet goed, de roid met de meeste bijwerkingen hoger doseren voor minder bijwerkingen:suicide:
het zelf proberen blijft de beste oplossing ;)
kuur twee lijkt me trouwens beter
 
tren gaat je het meest geven, maar ik vind het niet nodig voor een 2 kuur, alsook als je bang bent van bijwerkingen, of er gevoelig aan bent(weet je door je 1ste kuur) neem tren a
 
Als je minder kans op oestrogene sides wil dan zet je tren hoger dan test.

Zelf doe ik het ook zo en altijd een super gevoel tijdens die kuurtjes. Verder heb ik weinig last van trensides dus ideaal zo voor mij.
 
waarom geen test+primo (of test+npp), ik voelde me veel beter met deze kuur dan met test only en als tweede kuur (ook in totaal 500 of iets hogere actieve stof) ga je daar echt nog goed op gainen
 
snap het hoger tren zelf niet goed, de roid met de meeste bijwerkingen hoger doseren voor minder bijwerkingen:suicide:
het zelf proberen blijft de beste oplossing ;)
kuur twee lijkt me trouwens beter

Leg eens uit, waarom lijkt een test-only je beter dan een stack met 200mg tren?

Als je minder kans op oestrogene sides wil dan zet je tren hoger dan test.

Zelf doe ik het ook zo en altijd een super gevoel tijdens die kuurtjes. Verder heb ik weinig last van trensides dus ideaal zo voor mij.

Ik wil nog eerst kijken hoe ik reageer op tren. De een reageert heftiger dan de andere. Daarom vind ik het niet slim om tren op 400mg te zetten.
 
Leg eens uit, waarom lijkt een test-only je beter dan een stack met 200mg tren?



Ik wil nog eerst kijken hoe ik reageer op tren. De een reageert heftiger dan de andere. Daarom vind ik het niet slim om tren op 400mg te zetten.

Gewoon tren a nemen, is snel uit je systeem. Maaaaar aan de andere kant is tren tijdens je tweede kuur ook niet echt aan te bevelen dus misschien gewoon andere kuursamenstelling kiezen ;)
 
1-10 250mg test e
1-8 400mg tren a

Zo zou ik het doen.

Je kan rustig tren als tweede kuur nemen, je moet het toch een keer proberen. Maar dat is mijn mening.
 
1-10 250mg test e
1-8 400mg tren a

Zo zou ik het doen.

Je kan rustig tren als tweede kuur nemen, je moet het toch een keer proberen. Maar dat is mijn mening.
Lekker veel prikken als tweede kuur. Zal die vast zin in hebben
 
Ik voel me zelf stukken prettiger met hoger test als tren. voor iedereen verschillend
 
Lekker veel prikken als tweede kuur. Zal die vast zin in hebben

Dan doet hij toch tren e? Hoeft hij maar 1 á 2 keer per week te prikken.

Alleen mocht hij wel hevige sides krijgen, dan duurt het wel even voordat het volledig uit zijn systeem is.
 
Ik voel me zelf stukken prettiger met hoger test als tren. voor iedereen verschillend

klopt, bij mij liever tren hoger als test. heb geen last van sides ofiets alleen uber snel zweten..
 
Kan die geen para proberen dan? Is ook minder injecteren toch?
 
Op zoon lage dosis zullen de sides ook wel mee vallen.voor welke side ben je agressie?
 
Dan doet hij toch tren e? Hoeft hij maar 1 á 2 keer per week te prikken.

Alleen mocht hij wel hevige sides krijgen, dan duurt het wel even voordat het volledig uit zijn systeem is.

Ik hou het idd liever bij tren-e, hoef ik veel minder te prikken.

Op zoon lage dosis zullen de sides ook wel mee vallen.voor welke side ben je agressie?

Stemmingwisselingen idd, slecht slapen en het ergste: haaruitval. Hoeveel invloed zou 200mg tren hebben of haaruitval? Ben er momenteel niet heel erg gevoelig voor, maar heb ook geen bos haar op mn kop
 
Lekker veel prikken als tweede kuur. Zal die vast zin in hebben
Zie niet in waarom dit een probleem zou geven. Ik prik zelf ook o.a 1ml tren eod en gebruik maar 2 spots
 
lekker trennen:flexbiceps:
 
Ik zou gaan voor optie 2, maar dat is omdat ik tren persoonlijk geen fijn middel vind qua side's, wil je nog een functionerend sociaal leven hebben.

Ik zou optie 3 pakken, maar dan zo:

Week 1-12/14: 1000 mg. test-e
- 2 x 500 mg. test-e EW
- 2 x 500IU HCG EW
- eventueel: 1 x 10 mg. aromasin ED of EOD.

Nakuur naar keuze.

Gain ik beter op als dat ik 600-800 mg. tren naast low test laat meelopen.
 
Back
Naar boven