XXL Nutrition

Kuurschema voor beginners in Duitsland

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Even ter info..ben benieuwd wat de reacties hier zijn
De gemiddelde beginnerskuur in Duitsland die men op forums 'voorschrijft' ziet er als volgt uit..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zestien weken aan de test enanthate? Man na 8 weken krijg ik al last van 'storingen'! :no:

Een gemiddelde beginnerskuur mag gewoon niet langer dan 8 weken duren.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Zestien weken aan de test enanthate? Man na 8 weken krijg ik al last van 'storingen'! :no:

Een gemiddelde beginnerskuur mag gewoon niet langer dan 8 weken duren.

Je leest het goed..
Heb het er diverse malen aangehaald op die forums..maar werd met een 10 weekse test kuur als aanbeveling afgewimpeld als zijnde 'was ist das fur ein ami-kur? '

Ook het heilige zink verhaal komt in elke kuur die gepost word terug
Ik gebruik ook zink..maar daar zweren ze dat het een lichte anti-e werking heeft:rolleyes:
Ik weet wel dat je zink nodig hebt om test aan te maken..maar anti e geloof ik weinig van

Stanozolol werd op merendeels van de forums omschreven alszijne 'schrott'
De thaise snoepjes vliegen je ook om de oren in de meeste kuren...die duitsers gaan immer geradeaus blijkt wel

Zoals wij het doen hier in NL vind ik het prima.

hoe ziet er een gevordende kuur daar uit ?
Is gewoon allemaal wat heftiger als hier

duitse degelijkheid lijkt me.....?

een hogere dosering zink als 100 mg per dag is volgens mij (buiten de as) ook niet echt een aanrader, ivm je prostaatje.

Ja WOLL!

SYNTHOL! :D

MrJ zei:

Mja, hiermee wil jij een ellenlange discussie openen over het nut van kuren, het aantal weken en dergelijke (misschien komen we dan nog terug op je 2 weken op, zoveel af kuur-stunt) maar wat ik voorsta is newbees niet meteen lang te laten kuren. Is nergens voor nodig, langer kan altijd nog en de effectiefste weken heb je na week 8 wel gehad als je uitgaat van maximaal 2 steroiden die worden gestacked.

Uitgaande van dat een cycle met lange esters (ja lange esters, dus je zijweggetje om een discussie te laten ontsporen dmv dat korte cycle gebeuren wordt niet ingeslagen, hou je nu gewoon maar eens bij hetgeen waar we het over hebben) minimaal 8 weken zal duren geld dat mijn inziens ook voor beginners die dan gewoon 8 tot 12 weken kunnen kuren.

Meestal wordt dat dus 10 weken. Zie niet in waarom beginners vastgepinned moeten worden op 8 weken.

Ik pin niks vast, ik zie alleen geen noodzaak om meteen de hoofdprijs qua kuurlengte voor een beginneling te pakken ;)

Ok, da's mooi. Ik zie geen noodzaak om de kuurlengte te beperken omdat het beginners zijn.

Dus daarmee bedoel ik 8-12 weken he, niet dat ik beginners aanraad 24 weken on cycle te wezen. :p

Vandaar dat Duitsland met Schlierkamp, Ruhl, Milazzo, Scholz, Trenz, Rockel
en Kallbach de meeste pro's heeft na de USA;) .

Maar wat dacht je van top amateurs als Frey, Beihl en scheu die zich ook zo in het prof wereldje staande zouden kunnen houden:eek: .

Dave Hawk zei:
Maar wat dacht je van top amateurs als Frey, Beihl en scheu die zich ook zo in het prof wereldje staande zouden kunnen houden:eek: .

Gewoon méér nemen dus! :p :D

Trouwens, ze bouwen die test. enth ook af.
Tot week 16 1x 250mg per week. Vervolgens na 1,5week weer en dan weer.

Wat is hun gedachte daar achter dan? (jugger?)

DBC01 zei:

Duitsland loopt aardig in de pas met de USA kwa juice mixjes denk ik, moet je maar eens kijken naar zo'n BodyXtreme Invitetional, een amateurwedstrijd maar het hadden ook pro's kunnen zijn, wat een niveau:cool:
Valt me ook op dat Duitsland de laatste 5 jaar zo'n 10 wereldkampioenen heeft afgeleverd........volgens mij denken ze daar nog dat juice een mix is tussen snaps en bockwurst:D

Dave Hawk zei:
dennis james was geloof ik ook in duitsland gebrore..

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Trouwens, ze bouwen die test. enth ook af.
Tot week 16 1x 250mg per week. Vervolgens na 1,5week weer en dan weer.
Wat is hun gedachte daar achter dan? (jugger?)

Kan niet aangeven waarom D...zal het topic nog es terugzoeken en vragen aan Wolfgang wat het nut ervan is.

Ze zijn in ieder geval niet misselijk in der bundesrepublik:cool:

Gruss,
Jugger

Terug
Naar boven