AndroidHealthClinic

kuurtje goed ?

Bezoekers in dit topic

kristof187

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2007
Berichten
18
Waardering
0
hallo allen ben juist aan mijn derde kuurtje begonnen ik wou effie jullie mening weten of ik goed doseer op de juiste tijdstippen zelf heb ik er nog niet zoveel ervaring mee

week 1: 400 mg deca (golden gear) 20 mg diana (e.p.l.) 50 mg oxymetholone (e.p.l.)
week 2: 400 mg deca 30mg diana 50 mg oxy
week 3: 400 mg deca 40mg diana 50 mg oxy
week 4 - 8: 800mg deca 50mg diana 50 mg oxy
week 8 - 12 800mg deca

alvast bedankt & grtzzz
 
Ben eens benieuwd naar de reacties hierop :D
 
Heb je een vriendin? :D
 
waarom doe je t zo, leg t s uit..
 
ik heb er zelf niet veel ervaring mijn dealer zij dat ik het zo best kon doen ma ja je kent verkoperstaal daarmee graag jullie mening :d
 
ocharme die vriendin van je zal ook op niet veel meer moeten rekenen, deca is veel te hoog man
 
is derde maal dat ik deca neem heb vorige keer ook tot 800mg per week genomen heb geen coïtusuele problemen gehad in tegendeel zelf dus maar jij vind het teveel zou 400 dan genoeg zijn ?
 
400 is volgens mij zkr wel genoed
natuurlijk; als uw lichaam van je vorige kuur gewoon is aan 800mg weet ik het niet eig, mss dat er andere meer ervaren mensen over aas er antwoord op weten
 
hallo allen ben juist aan mijn derde kuurtje begonnen ik wou effie jullie mening weten of ik goed doseer op de juiste tijdstippen zelf heb ik er nog niet zoveel ervaring mee

week 1: 400 mg deca (golden gear) 20 mg diana (e.p.l.) 50 mg oxymetholone (e.p.l.)
week 2: 400 mg deca 30mg diana 50 mg oxy
week 3: 400 mg deca 40mg diana 50 mg oxy
week 4 - 8: 800mg deca 50mg diana 50 mg oxy
week 8 - 12 800mg deca

alvast bedankt & grtzzz

Post in de toekomst eerst eens een kuurVOORSTEL voordat je de gear gaat kopen...