AndroidHealthClinic

kuurtje goed ?

Bezoekers in dit topic

kristof187

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2007
Berichten
18
Waardering
0
hallo allen ben juist aan mijn derde kuurtje begonnen ik wou effie jullie mening weten of ik goed doseer op de juiste tijdstippen zelf heb ik er nog niet zoveel ervaring mee

week 1: 400 mg deca (golden gear) 20 mg diana (e.p.l.) 50 mg oxymetholone (e.p.l.)
week 2: 400 mg deca 30mg diana 50 mg oxy
week 3: 400 mg deca 40mg diana 50 mg oxy
week 4 - 8: 800mg deca 50mg diana 50 mg oxy
week 8 - 12 800mg deca

alvast bedankt & grtzzz
 
Ben eens benieuwd naar de reacties hierop :D
 
Heb je een vriendin? :D
 
waarom doe je t zo, leg t s uit..
 
ik heb er zelf niet veel ervaring mijn dealer zij dat ik het zo best kon doen ma ja je kent verkoperstaal daarmee graag jullie mening :d
 
ocharme die vriendin van je zal ook op niet veel meer moeten rekenen, deca is veel te hoog man
 
is derde maal dat ik deca neem heb vorige keer ook tot 800mg per week genomen heb geen coïtusuele problemen gehad in tegendeel zelf dus maar jij vind het teveel zou 400 dan genoeg zijn ?
 
400 is volgens mij zkr wel genoed
natuurlijk; als uw lichaam van je vorige kuur gewoon is aan 800mg weet ik het niet eig, mss dat er andere meer ervaren mensen over aas er antwoord op weten
 
hallo allen ben juist aan mijn derde kuurtje begonnen ik wou effie jullie mening weten of ik goed doseer op de juiste tijdstippen zelf heb ik er nog niet zoveel ervaring mee

week 1: 400 mg deca (golden gear) 20 mg diana (e.p.l.) 50 mg oxymetholone (e.p.l.)
week 2: 400 mg deca 30mg diana 50 mg oxy
week 3: 400 mg deca 40mg diana 50 mg oxy
week 4 - 8: 800mg deca 50mg diana 50 mg oxy
week 8 - 12 800mg deca

alvast bedankt & grtzzz

Post in de toekomst eerst eens een kuurVOORSTEL voordat je de gear gaat kopen...
Als je kan doe er nog test e bij en doseer de deca op max. 400 de eerste 8 weken en dan 10 of 12 weken test e erbij aan 500mg pw. D-boll gebruiken als kickstart de eerste 4 weken aan 40mg.
En nog iets... Waar is je nakuur?..
 
400 is volgens mij zkr wel genoed
natuurlijk; als uw lichaam van je vorige kuur gewoon is aan 800mg weet ik het niet eig, mss dat er andere meer ervaren mensen over aas er antwoord op weten

ok bedankt allesinds
 
Post in de toekomst eerst eens een kuurVOORSTEL voordat je de gear gaat kopen...
Als je kan doe er nog test e bij en doseer de deca op max. 400 de eerste 8 weken en dan 10 of 12 weken test e erbij aan 500mg pw. D-boll gebruiken als kickstart de eerste 4 weken aan 40mg.
En nog iets... Waar is je nakuur?..

ok dus deca 400mg per week en diana 40 mg kheb wel 200 tabs heeft het geen zin meer na vier weken nog diana te gebruiken ?
 
niet te lang met orals kuren, veel slechter voor lever
 
ok dus deca 400mg per week en diana 40 mg kheb wel 200 tabs heeft het geen zin meer na vier weken nog diana te gebruiken ?
Kristof,
Vooraleerst is je kuur slecht voorbereid. Ten tweede als je er niets van af weet waarom ga je dan eigenlijk kuren? Ga hier eerst eens een paar maanden rondsnollen en inlezen dan hoef je zulke domme vragen, die hier al een miljoen keer gesteld zijn, niet te stellen. Zo erger je alleen de leden maar en zijn ze niet zo geneigd je te helpen. Bereid je in de toekomst eerst fatsoenlijk voor en stel dit dan aan de leden hier voor en ga daarna pas je gear bestellen.;) Do you read me?

Veel suc6 verder

Grtz
 
hallo allen ben juist aan mijn derde kuurtje begonnen ik wou effie jullie mening weten of ik goed doseer op de juiste tijdstippen zelf heb ik er nog niet zoveel ervaring mee

week 1: 400 mg deca (golden gear) 20 mg diana (e.p.l.) 50 mg oxymetholone (e.p.l.)
week 2: 400 mg deca 30mg diana 50 mg oxy
week 3: 400 mg deca 40mg diana 50 mg oxy
week 4 - 8: 800mg deca 50mg diana 50 mg oxy
week 8 - 12 800mg deca

alvast bedankt & grtzzz
En verwijder ff ook de namen van je gear... Dat hebben ze hier niet graag...
 
Kristof,
Vooraleerst is je kuur slecht voorbereid. Ten tweede als je er niets van af weet waarom ga je dan eigenlijk kuren? Ga hier eerst eens een paar maanden rondsnollen en inlezen dan hoef je zulke domme vragen, die hier al een miljoen keer gesteld zijn, niet te stellen. Zo erger je alleen de leden maar en zijn ze niet zo geneigd je te helpen. Bereid je in de toekomst eerst fatsoenlijk voor en stel dit dan aan de leden hier voor en ga daarna pas je gear bestellen.;) Do you read me?

Veel suc6 verder

Grtz

boodschap begrepen ik ken wel iets van de producten en wat ze doen maar nie veel van doseringen op juiste tijdstippen heb op het forum al een tijdje rondgesnold kzie vershillende doseringen dus ja daarom mijn vraag aangezien ik er niet veel van afweet kzal je raad opvolgen 400mg deca en 40 mg diana kga der wel geen testo bijnemen thnx for the advice
 
boodschap begrepen ik ken wel iets van de producten en wat ze doen maar nie veel van doseringen op juiste tijdstippen heb op het forum al een tijdje rondgesnold kzie vershillende doseringen dus ja daarom mijn vraag aangezien ik er niet veel van afweet kzal je raad opvolgen 400mg deca en 40 mg diana kga der wel geen testo bijnemen thnx for the advice

Je zal versteld staan hoeveel je hier kan vinden...;)

Als ik jou was zou ik toch test enanthaat bijnemen. Die kun je met deca samen prikken een keer per week ivm de lange esters...

Kijk ook hier eens

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/deca-naposim-173686/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/deca-only-goede-eerste-kuur-23782/

Veel leesplezier...
 
En ga je de oxy laten vallen of toch nog bijnemen ?
Enige tijd geleden circuleerden hier positieve geruchten over de combi diana+oxy, maar de oxy was toen wel hoger gedoseerd dan 50mg als ik me goed herinner !

Ik zou er sowieso ook een Test Enanthaat bijzetten op 500mg/week, in 2 keer te spuiten samen met je deca...

Persoonlijk heb ik de bovenstaande combi afgezworen (weliswaar zonder oxy) omdat ik vorige winter in 2 weken 7-8kg was bijgekomen (VOCHT, VOCHT en nog eens VOCHT)...
 
Back
Naar boven