Fitness Seller

kuurtje na gewichtsverlies

peke

Cool Novice
Waardering
1
ik heb me een aantal jaren laten gaan met als gevolg een 83 kg voor een kereltje van 1.69 m .
nu heb ik na maanden trainen met weinig resultaat qua overgewicht bij de huisarts een kruidenvetverbrander met amfetamine basis kuur van drie maanden gevolg in combinatie met dieet en trainen .
ik weeg nu 68 kg en ben de amfetamine kuur aan het afbouwen
nu heb ik de raad gekregen van die arts om een kuurtje deca te volgen van 50mg 4 weken lang .
zou dit voldoenden zijn om mijn spiermassa mooi af te tekenen
het is niet echt de bedoeling om overdadig veel spiermassa aan te kweken
kan ik dan ook mijn amfetamine(3maal daags 0.5mg amf) vetverbrander +vitamine b12 gebruiken als na kuur
en welke suplementen erbij nemen om de boel toch een beetje gezond te houden
ik heb het voorschrift maar wil eerst raad van kenners voor ik ermee begin
dus graag jullie raad

een ARTS die je een kuurtje deca aanraadt? ??

waar kan k die vinden ?

• Topic Starter Topic Starter
ja kvond het ook te gek eerst schrijft ze amfetamine voor zou naart schijnt niet ilegaal zijn met voorschrift en dan vraag ik haar iets om de spieren te versterken zij wil me naar de sportclub sturen om het ilegaal te kopen
en als ik zeg dat ik het niet vertrouw en ik dan niet weet wat ik koop dan begind ze doodleuk te pennen
ik vraag haar of dat zo maar kan zeg maar dat ge bloedarmoede botontkalking of kanker hebt dan ist in orde en lachen dat ze deed
te gek voor woorden profiteren zolang het nog duurt

tsja...t klinkt te goed om waar te zijn. zoals je t verteld zou k ook zoiets hebben van: WTF heb k nou weer aan me fietsbel hangen?
k zou willen dat artsen hier in NL je kundig begeleiden tijdens je kuur en je levels checken zodat je alles nauw kunt monitoren en ingrijpen zodra dr iets fout lijkt te gaan. maar hier mogen ze t niet en ze wíllen t ook niet. als je je huisarts verteld dat je kuurt of wil kuren krijg je een reactie die je doet denken aan de 1e keer dat je van je pa op je donder kreeg ofzo.

ja, k ben geneigd te zeggen: profiteer dr van zo lang t duurt.
vind t alleen beetje raar dat ze zo lacht erom en niet serieus begeleid of voorschrijft.
klinkt een beetje te makkelijk. en raar dat ze je eerst t ilegale circuit instuurd en pas daarna zelf iets voorschrijft.
weet je zeker dat zelf clean is en niet zwart bijverdiend in de aas handel? :D

het is dus echt hoor ik sla echt niets uit men nek ik meot gewoon 18.50euro
en dan krijg ik nog het grootste deel terug van het ziekenfonds
en ja is echt een rare dokter de praktijk is letterlijk een hondenhok
en haar materiaal is van de tweede wereld oorlog
en in de wachtzaal allen maar mensen voor dieetpillen
ze is de enige in de buurt die amfetamine voorschrijft
ze werkt zelfs nog in een ziekenhuis ook
de pillen en spuiten moet ik gewoon bij de appoteker halen
dus daar kan niets mis mee zijn
maar zou graag willen weten of ik met deze kuur kan bereiken wat ik wil

Nee, je bent totaal niet voorbereid op een kuur, je heb niet genoeg info!
Je Arts zit zelf aan de XTC denk ik, die is ook niet helemaal lekker!

de arts mag van mij best het afkick centum in als ze mij dan nog maar eerst een paar voorschriftjes maakt

en je hebt gelijk ik ben nog niet goed geinformeerd daarom kom ik ook naar hier

ik ga niet zomaar een naald in men reet rammen zonder eerst info te verzamelen

dus ik luister aandachtig

k zou me eerst goed voorbereiden peke. en als je echt aan de aas wil en je kunt ze via een arts krijgen van de apotheek dan zou k gaan voor testo/deca
deca alleen is goed voor spierherstel (eiwitspaarder) en voor de eiwit opbouw(= massa). maar testo is weer voor massa en kracht te pakken. testo is altijd de basis maar dat zul je in de sectie "anabolen" zeker tegenkomen tijdens zoektocht naar info op dit forum

onderstaande link is over deca

ConsuMed BV voor verantwoord medicijngebruik

Laatst bewerkt:
testo ik kweet niet of ze dat wel kan neerpennen tenzij het ook voor een of andere ziekte zou voorgeschreven worden
zal eens informeren

kan ik gelijk vragen of er ook ampulen zijn van 10 liter
dan laat ik me een ampuleke of 10 voorschrijven hehe ;)

hahahaha meteen inhalig jij
maar k zou maar s goed info opzoeken want k heb zo'n id dat die arts maar wat doet en niet echt stilstaat bij jouw gezondheid gezien t gemak waarmee ze je eerst op amfetamine zet en daarna op deca ???

k zou me eerst goed voorbereiden peke. en als je echt aan de aas wil en je kunt ze via een arts krijgen van de apotheek dan zou k gaan voor testo/deca
deca alleen is goed voor spierherstel (eiwitspaarder) en voor de eiwit opbouw. maar testo is voor massa te pakken. testo is altijd de basis maar dat zul je in de sectie "anabolen" zeker tegenkomen tijdens zoektocht naar info op dit forum

onderstaande link is over deca

Kerel, Deca is ook voor Massa, naar mijn mening zorgt Deca beter voor Massa dan Test dat doet, Deca zet om in DHN, DHN hecht zeer goed in de spieren, waardoor spiergroei mogelijk is.. Test zet om in DHT, spieren hebben ook DHT receptors, dus ook daar wederom spiergroei.
Maar DHN hecht zich beter in spieren dan DHT dat op zijn beurt doet!

dus toch ???????

Kerel, Deca is ook voor Massa, naar mijn mening zorgt Deca beter voor Massa dan Test dat doet, Deca zet om in DHN, DHN hecht zeer goed in de spieren, waardoor spiergroei mogelijk is.. Test zet om in DHT, spieren hebben ook DHT receptors, dus ook daar wederom spiergroei.
Maar DHN hecht zich beter in spieren dan DHT dat op zijn beurt doet!

k weet dat t al laat is iron , maar als je goed leest zie je dat ik in mn comment zeg dat deca een eiwitspaarder is maar ook voor de eiwit opbouw zorgt ;)

tuurlijk kun je deca only doen.
maar ik zou t niet doen. als k dan tog een kuurtje neem doe k t zo goed mogelijk. en deca only....tsja....k vind t tog een beetje half werk :D

k weet dat t al laat is iron , maar als je goed leest zie je dat ik in mn comment zeg dat deca een eiwitspaarder is maar ook voor de eiwit opbouw zorgt ;)

tuurlijk kun je deca only doen.
maar ik zou t niet doen. als k dan tog een kuurtje neem doe k t zo goed mogelijk. en deca only....tsja....k vind t tog een beetje half werk :D

Op welke manier spaard Deca je eiwit dan??? Sorry hoor, maar raak je even kwijt hier, bro!

Het is gewoon een hormoon dat wij gebruiken voor cosmetische doeleinde, het laat je spieren groeien mits goeie voeding en training, en de eiwtitsynthese neemt idd toe, door de aan overvloed aanwezige Test of Nandrolone in het bloed..

De combo Test + Deca is uiteraard beter, DHN + DHT, zal resulteren in veel massa en kracht, laat dat duidelijk zijn!
Maar een Deca only, iets hoger gedoseerd, zal niet veel slechter werken, voor je massa.
Dat je libido dan in elkaar donderd is wel weer een feit! :P

jep ben ik al twee dagen aan het doen tot in de laate uurtjes zoals je ziet dus niemand kan zeggen dat ik dit zo maar in een zotte bui doe

maar daar dus ook veel mensen die elkaar tegenspreken
en dat maakt het er niet makkelijk op
ook bij vrienden die het al eens deden spreken ze elkaar tegen
de een zegt deca werkt voledig niet en de ander zij dat een simpel testkuurke met 2 weken lang 50mg deca per week al zeker een merkbaar verschil kan geven
maar ja wie heeft het nu juist ?

Op welke manier spaard Deca je eiwit dan??? Sorry hoor, maar raak je even kwijt hier, bro!

Het is gewoon een hormoon dat wij gebruiken voor cosmetische doeleinde, het laat je spieren groeien mits goeie voeding en training, en de eiwtitsynthese neemt idd toe, door de aan overvloed aanwezige Test of Nandrolone in het bloed..

De combo Test + Deca is uiteraard beter, DHN + DHT, zal resulteren in veel massa en kracht, laat dat duidelijk zijn!
Maar een Deca only, iets hoger gedoseerd, zal niet veel slechter werken, voor je massa.
Dat je libido dan in elkaar donderd is wel weer een feit! :P

remt de eiwitafbraak. (andere woorden maar komt op t zelfde neer)

op die link van de deca bij bijwerkingen ziek ik staan dat je libido sterk omhoog gaat maar andere bijwerking is mogelijke impotentie

ma dan heb ik wel iets voor he ontploffen vd goesting en dan hangt hij lekker te suffen

ik zal maar direct antidepresiva beginnen te nemen dan ook

jep ben ik al twee dagen aan het doen tot in de laate uurtjes zoals je ziet dus niemand kan zeggen dat ik dit zo maar in een zotte bui doe

maar daar dus ook veel mensen die elkaar tegenspreken
en dat maakt het er niet makkelijk op
ook bij vrienden die het al eens deden spreken ze elkaar tegen
de een zegt deca werkt voledig niet en de ander zij dat een simpel testkuurke met 2 weken lang 50mg deca per week al zeker een merkbaar verschil kan geven
maar ja wie heeft het nu juist ?

dat is de eeuwige zoektocht idd.
er zijn vele wegen die naar rome leiden.
en ieder lichaam is anders en werkt anders en reageert dus anders. dat weet je nooit van tevoren.. je krijgt geen garanties.
tis dus niet gezegd van tevoren wat bij jou wel of niet werkt en in hoeverre jij bijwerking zult ervaren.

maar je kunt wel uit onderzoeken waarvan hier ook links in de diverse sticky's te vinden zijn , en op dopingsites, uitzoeken wat de concrete werking cq bijwerking is van een product.

op die link van de deca bij bijwerkingen ziek ik staan dat je libido sterk omhoog gaat maar andere bijwerking is mogelijke impotentie

ma dan heb ik wel iets voor he ontploffen vd goesting en dan hangt hij lekker te suffen

ik zal maar direct antidepresiva beginnen te nemen dan ook

maar er staat ook bij dat dit hoofdzakelijk bij langdurig gebruik en hoge doseringen optreedt. maar nogmaals.....geen garantie. sommige krijgen helemaal nix geen bijwerkingen en anderen krijgen bij niet al te hoge doseringen al heel snel bijwerkingen. ieder lichaam reageert anders

Terug
Naar boven