MuscleMeat

kuurtje na gewichtsverlies

correctie: met trainen sparen we onze spiertje niet, we breken ze af. om vervolgens in de rust te herstellen middels eiwitten waar t lichaam dan meer en nieuwe spiercellen van maakt. vandaar dat eiwitspaarders ook voor BB van belang zijn want des te meer eiwitten voor de opbouw van spiercellen des te meer spieren.

testo geeft je vooral meer kracht zodat je zwaarder kunt trainen. de testo zorgt niet voor meer massa DAN deca. maar door deca gaat de werking van testo dubbel op.

Verander het woord 'eiwitspaarders' in hormonen, en we zitten weer op een lijn, en kunnen we stoppen met deze spammerij! :D

Elke AAS kan als 'eiwitspaarder' fungeren, daarom vind ik die titel overbodig en te hoog gegrepen, om hem alleen aan Deca te schenken! :D

jas godver de godver ben je wel helemaal wakker? :cool:

eerst zeg je dat t GEEN eiwitspaarder is en nu weer wel samen met andere (o.a. boldenone) Zo niet alle roids maar dat t daarom overbodig is om t een eiwitspaarder te noemen .

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D k ga zo naar huis! ben t zat!

Het zijn hormonen, het woord eiwitspaarder vind ik voor een patient van toepassing, vandaar!

Slaap lekker kerel!

heerlijk die spammerij! wordt t altijd snel 6 uur mee :haha:

nog 10 min. en dan is t voor mij weekend

kheb nu ff geen n8en meer dus zal nie zo vaak meer online zijn. maar k spreek je nog wel gozer.

ga je ook strax trainen na werk?

Ik zou even navragen of ze ook sustanon voor kan schrijven;)

Kun je nl een kuurtje sust/deca nemen miss..
Enoge probleem is miss wel de dosering, moet iets in te regelen zijn niet ?? Bij die opium zuigende dokter van je?

heerlijk die spammerij! wordt t altijd snel 6 uur mee :haha:

nog 10 min. en dan is t voor mij weekend

kheb nu ff geen n8en meer dus zal nie zo vaak meer online zijn. maar k spreek je nog wel gozer.

ga je ook strax trainen na werk?

Waarschijnlijk wel jah, maar kijk wel hoe de dag verloopt, doe rustig aan man!

Edit: Die spammerij word morgen wel verwijderd! :roflol:

Moest nog even terugkomen op Deca-d*ck! :D

Het toedienen van exogene Test zorgt ervoor dat je eigen productie stil komt te liggen, maar als je Test gaat spuiten, vul je het zelf weer aan, dit is niet het geval als je Deca in spuit.. Dan word je productie lam gelegd en is er geen Test (DHT) meer voor je libido!

Dit is een quote van Big-T die er iets dieper op ingaat, tijdens een discusie..

'quote
Op veel websites zal je vinden dat deca een mild middel is, het zou niet zo negatief zijn voor je eigen test productie. Maar daarbij vermelden ze dan wel dat je testikels binnen de zoveel weken krimpen en je geen erecties meer krijgt. Wat denk je dat dat is? Juist! een verminderde test productie wat samengaat met een verminderd libido, zaadproductie. Dus Men spreekt zichzelf tegen, deca is op dat vlak GEEN mild middel voor je. Het is geen androgeen middel, dat is alles. Maar wat daar zo goed aan is weet ik niet.

Ik blijf het aanhalen: deca is zeer onderdrukkend (meer dan test) aan een bepaalde dosis. Misschien is 300 mg deca minder onderdrukkend dan 500 mg test (hoewel ik daar ook aan twijfel), maar aan zo goed als gelijke dosis zal test beter zijn voor je libido omdat het niet progestageen is. Deca heeft zowel estrogene als progestagene kenmerken wat zeer zwaar op de eigen test productie weegt. Juist omdat het actief is aan 3 receptors tegelijk geeft het vrij snel negatieve feedback voor de hypothalamus en de gonadotropin afgifte. En omdat het heel lang in het lichaam blijft (door de langwerkende esters) heb je na de kuur meer moeilijkheden om behaalde massa te behouden. Daarom is een goede nakuur bij deca nog veel belangrijker dan bij andere kuren.
quote'

Hier is de hele discusie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/deca-only-goede-eerste-kuur-23782/

Duidelijk is: Dat Deca only zwaar onderdrukkend is voor je libido! In combo met Test niet zo. Maar dan komt de klap later wel.. Je libido zal toch moeten herstellen van de Deca!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nog lang geen beslissing genomen hoor ik luister zeer geintereseerd naar jullie discusie
het is echt goed van jullie dat ik jullie ongezouten mening hierover krijg
wat ik dus al door heb is dat de dossering al fout is dus gaan we es kijke
waar we de rest kunnen vinden
ik heb hier nog zon gerucht van meerdere mensen gehoord van een dokter in de buurt ook zon rare met en helm van het duitse leger en een hitlerposter in zen praktijk die bijna niets anders doet als bodybuilders begeleiden en daarbij de nodige dingen voorschrijft
zal wel nog zon ouwe zijn die nog testen gedaan heeft in auswits

maar dan kan ik mijn spullen verdelen over de twee dokters dat lijkt me beter om sneller aan een geschikte dosis te geraken
ondertussen ga ik mij nog is verdiepen in de ander produkten als sus en tes

heb ook al eens gehoord van bodybuilders die trainen met ghb
maar lijkt me toch straf dat je hierbij spiermassa zou kweken

dan zou het simpel zijn beetje graffiti verwijderaar wc ontstopper en gedistileerd water in een potje ff laten reageren (want raar maar waar zo word dat spul gemaakt wat een kapotmakerij )en dan al trippend spieren kweken

ik heb me een aantal jaren laten gaan met als gevolg een 83 kg voor een kereltje van 1.69 m .
nu heb ik na maanden trainen met weinig resultaat qua overgewicht bij de huisarts een kruidenvetverbrander met amfetamine basis kuur van drie maanden gevolg in combinatie met dieet en trainen .
ik weeg nu 68 kg en ben de amfetamine kuur aan het afbouwen
nu heb ik de raad gekregen van die arts om een kuurtje deca te volgen van 50mg 4 weken lang .
zou dit voldoenden zijn om mijn spiermassa mooi af te tekenen
het is niet echt de bedoeling om overdadig veel spiermassa aan te kweken
kan ik dan ook mijn amfetamine(3maal daags 0.5mg amf) vetverbrander +vitamine b12 gebruiken als na kuur
en welke suplementen erbij nemen om de boel toch een beetje gezond te houden
ik heb het voorschrift maar wil eerst raad van kenners voor ik ermee begin
dus graag jullie raad

1. kruidenvetverbrander met amfetamine..... ? ? ? ben benieuwd welk kruid dat voortbrengt.

2. 68 kg @ 1,69m, welke spiermassa wilde je laten aftekenen dan?

3. amfetamine als nakuur?

4. in totaal ben je nu max 15 kg afgevallen in 3 maanden, de maanden daarvoor heb je zonder succes proberen af te vallen mbv trainen.
Volgens mij moet jij gewoon leren trainen en eten en met de fikken van AS afblijven.

• Topic Starter Topic Starter
1. kruidenvetverbrander met amfetamine..... ? ? ? ben benieuwd welk kruid dat voortbrengt.

2. 68 kg @ 1,69m, welke spiermassa wilde je laten aftekenen dan?

3. amfetamine als nakuur?

4. in totaal ben je nu max 15 kg afgevallen in 3 maanden, de maanden daarvoor heb je zonder succes proberen af te vallen mbv trainen.
Volgens mij moet jij gewoon leren trainen en eten en met de fikken van AS afblijven.

de pillen hebben een gewone standaard formule die elke apoteker en dokter kent er zitten gewoon kruiden en stoffen in die vetverbranden de honger stillen vet en vocht afdrijven
suikers afbreken en de zin naar suiker stillen
als metabolisme versneller zit er blaaswier in en dan word er normaal pseudo effedrine bijgedaan maar om dat ik bij de dokter de keuze kreeg heb ik voor amfetamine d sulfaat gekozen omdat ik daar de meest goede ervaring mee heb en pseudo effedrine zoals in stackers zit daar ben ik al een paar dagen mee over mij toeren gegaan .
ik heb hier het recept op het potje staan dus kan ik je geven als je wil
is een soort van super dieetpil maar gezond is het niet op lange termijn

tja en waarom als na kuur ik het het ergens gelezen en daarom vroeg ik hier of dit wel klopte

en over het slecht trainen ben ik het eens heb zonet en abonnementje van 3maanden bij een sportclub met begleiding nu train ik in mijn eigen fitneskamer ook heel compleet maar daar ben je niks mee als je het fout doet
dus denk ik van het nog 3maanden te aan te zien
maar ik zal toch maar ondertussen een vooraadje indoen je weet nooit en er vanaf geraken zal wel geen probleem zijn .

waar bewaar je de deca en tes en hoe lang blijft ie goed ?

Terug
Naar boven